معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی

اگر چه کسانی که با تور بالی سفر می‌کنند، قصد دیدن طبیعت زیبای این جزیره و همچنین بودن کنار ساحل را دارند، با این حال همه‌ی ما می‌دانیم که خرید کردن بخشی از لذت سفر محسوب می‌شود و بالی نیز مراکز زیادی دارد که می‌توانید در آن‌ها به خرید مشغول شوید و ما در مقاله‌ی امروزمان، قصد معرفی آن را داریم.

 


۱- Kuta Beachwalk


این مرکز خرید بسیار بزرگ شامل ۳.۷ هکتار وسعت می‌شود که ۲۵۰ متر آن را حاشیه خیابان تشکیل داده است. مجموعه‌ای تو در تو با چندین و چند فروشگاه‌، مرکز تفریحی و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مختلف. در این مرکز از برندهای معتبر جهانی، بسیاری شعبه دارند و با توجه به زیبایی‌های طراحی آن، باید Kuta Beachwalk را شماره‌ی یک خرید در بالی محسوب کرد.

 

جذاب‌ترین وبلاگ‌ها برای تجربه سفر به بالی

 

 

Kuta Beachwalk

 


۲- مرکز خرید Discovery


بعد از مورد اول، Discovery بزرگ‌ترین مرکز خرید بالی در کوتا محسوب می‌شود. جایی در جاده‌ی اصلی منطقه کوتا که جدا از تعداد زیادی مراکز خرید مختلف و متنوع از برندهای متفاوت در بازه‌های قیمتی متغیر، یک آمفی‌تئاتر بزرگ هم دارد که در آن برنامه‌های مختلف به اجرا گذاشته می‌شود.

 

 

Discovery

 


۳- Bali Collection


دو شرکت توریستی در مشارکتی این مجموعه جذاب و بزرگ را ساخته‌اند که در آن هم می‌توانید تعداد زیادی از انواع فروشگاه‌ها را ببینید و هم اینکه مراکز تفریحی و رستوران و کافه‌های بسیاری برای گردشگرانی که به آن مراجعه می‌کنند آماده شده است. به علاوه این که یک هتل بین‌المللی پنج ستاره نیز چسبیده به آن ساخته شده است.

 

۸ نکته‌ی ضروری که در سفر به بالی باید آنها را مد نظر قرار دهید

 

 

Bali Collection

 


۴- Ubud Art Market


این بازار را محلی‌ها به نام "پاسار سنی اوبود" می‌شناسند. بازاری هر روزه که شما در آن می‌توانید پارچه‌ها و لباس‌های ابریشمی، لباس‌هایی با کیفیت بسیار بالا، کیف‌های زنانه دست دوز، سبدها و کلاه‌های سنتی و بسیاری چیزهای دیگر را خریداری کنید. Ubud Art Market را شاید بتوان بهترین نقطه‌ی بالی برای خرید سواغات خوب و در عین حال با قیمت مناسب به حساب آورد.

 

 

Ubud Art Market

 


۵- Sukawati Art Market


این بازار هم از بسیاری جهات مثل مورد قبلی است با این تفاوت که خریداران امکان بازدید و خرید از مجموعه‌ای وسیع‌تر از اجناس را خواهند داشت. البته بعضا کیفیت کارها به اندازه اوبود نیست، با این حال اجناس تزیینی و زیورآلات دست ساز بسیار زیبایی در آن است که واقعا جذاب هستند. همچنین کارهای هنری از جمله نقاشی که به دست هنرمندان بالی انجام شده نیز بخشی از این بازار را تشکیل می‌دهد. در نهایت فراموش نکنید که Sukawati Art Market بازار اجناس عتیقه نیز دارد که ممکن است در میان آن‌ها نیز چیزهای جالبی پیدا کنید.

۱۰ دلیل مهم برای اینکه حتما به بالی سفر کنید

 

 

Sukawati Art Market

 


۶- Mal Bali Galeria


این مرکز خرید بزرگ در سیمپانگ دواروسی واقع شده و از جمله مراکز خرید لاکچری و بسیار گران‌قیمت محسوب می‌شود. در کنار فروشگاه‌های برندهای گران، مراکز تفریحی، سینما و چندین رستوران و کافه نیز برای Mal Bali Galeria در نظر گرفته شده است که شما هم می‌توانید در آن به خرید مشغول شوید، هم غذا بخورید و هم همراه خانواده به تفریح مشغول شوید.

 

 

Mal Bali Galeria

 


۷- خیابان جنگل میمون


این خیابان یا به طور کلی محلی‌ای که در این بخش بالی وجود دارد، میزبان چندین و چند فروشگاه محلی بسیار جذاب است. بسیاری از گردشگران برای خرید مرقون به صرفه و خوب به این سمت شهر می‌آیند تا بتوانند در این خیابان زیبا قدم زده و به خرید مشغول شوند. نکته مهم اینکه این بخش از شهر، دارای چندین مسجد مختلف هم هست و به طول کلی مسلمان‌نشین محسوب می‌شود.

 

۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

 

 

خیابان جنگل میمون

 


۸- مرکز اجناس دست ساز Tegallalang


همانطور که از اسم این بازار معلوم است، اختصاص به اجناس دست ساز دارد. این اجناس از کیف‌های دستی زنانه تا سازهای کوبه‌ای و اجناس مرتبط با آشپزخانه را نیز شامل می‌شود. این منطقه و چند دهکده اطرافش، اجناس فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند که همگی در این بازار به فروش می‌رسند.

 

 

Tegallalang

 


۹- میدان Kuta


یکی از مراکز تجاری بسیار مهم و البته شلوغ شهر. در این میدان شما چندین بازار کوچک، مراکز خرید خرد و البته فروشگاه‌های متنوع از هر چیزی را خواهید دید و می‌توانید از میان آن‌ها به خرید مشغول شوید. چندین برند معتبر لباس و مد در این بخش از شهر هستند و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی در آن حوالی یافت می‌شوند.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

میدان Kuta

 


۱۰- بازار طلا و نقره Celuk


و در آخر در چهار کیلموتری منطقه سوکواتی، دهکده‌ای به نام Celuk وجود دارد که در آن می‌توانید برترین بازار مربوط به طلا و نقره را پیدا کنید. بخش زیادی از کارهای که در این بازار به فروش می‌رسند، حاصل دسترنج هنرمندان همین دهکده است.

 

 

بازار طلا و نقره Celuk

۱۸ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران