بهترین پیتزا فروشی‌های بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین پیتزا فروشی‌های بدروم

خوردن غذاهای محلی خوشمزه، خود می‌تواند دلیلی برای سفر با تور ترکیه، بالاخص بدروم باشد. اما همیشه که نمی‌توان بوراک، دونر کباب یا لاهماجون خورد، گاهی نیاز است دسته جمعی به یک پیتزا فروشی بروید و یک پیتزای خوشمزه سفارش دهید. خوشبختانه بدروم فست فود یا رستوران‌های بسیار خوبی دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع پیتزاها را سفارش دهید. از میان همه‌ی آن‌ها ما چند نمونه از بهترین‌ها به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر را جدا کرده‌ایم تا به شما معرفی‌شان کنیم.

 


Arka Ristorante&Pizzeria


این رستوران ایتالیایی یک از انتخاب‌های عالی در بدروم برای صرف غذا به طور کل است. در منوی این رستوان انواع پاستاها و پیتزاهای مختلف را می‌بینید که همگی کیفیت بسیار خوبی داشته و معروف هستند. فضای آرکا زیباست و با دکوربندی سنگی آن جذابیتی دو چندان به محیطش بخشیده است. از نکات بسیار برجسته‌ی آن نیز می‌توان به پیتزاها و غذاهای کاملا گیاهی‌اش و همچنین غذاهای حلال آن اشاره کرد که باعث می‌شود این رستوران انتخابی عالی برای هر قشری باشد. به همین دلیل است که هر موقع به آرکا بروید، به سختی بتوانید میزی برای غذا خوردن پیدا کنید.

 

۶ مکان عالی در بدروم برای خوردن بهترین صبحانه‌ با چشم‌اندازی عالی از شهر

 

 

 Arka Ristorante

 


آدرس:‌ Carsi Mah Dr Ekrem Uslu Cikmazi Sok | Ask for Kule Rockbar on the Cumhuriyet Cd, behind small sidestreet.

 


Pizzaci Avni


اگر چه در ظاهر Pizzaci Avni یک جای ساده است، اما پیتزاهای آن بسیار خوشمزه بوده و به همراه سس مخصوص ارائه می‌شود که آن را خوشمزه‌تر نیز می‌کند. البته این رستوران تنها به پیتزا اختصاص نداشته و در منوی آن غذاهای ترکی را نیز می‌توانید پیدا کنید. نکته آخر اینکه در این رستوران نیز می‌توانید پیتزاهای کاملا گیاهی سفارش دهید.

 

 

 Pizzaci Avni

 


آدرس: Sehit Ugur Oztop Caddesi No. 51

 


Sunger Pizza


Sunger Pizza از جمله رستوران‌های بسیار محبوب در بدروم است. رستوران بسیار خوبی که با محیط گرم و غذاهای عالی‌اش که قیمت مناسبی هم دارن، به شدت میان محلی‌ها و گردشگران محبوبیت دارد. در منوی این رستوران انواع پیتزاهای مختلف دیده می‌شود و در کنارشان چند مدل غذاهای دریایی نیز پیدا می‌کنید که به سبک ایتالیایی پخت می‌شوند. رستوران دارای یک سالن جمع و جور و یک محیط بیرونی برای صرف غذا است، البته بخشی از محیط بیرونی آن نیز با یک دیواره‌ی شیشه‌ای دور گرفته شده که باعث می‌شود در زمان‌هایی غیر از تابستان نیز بتوان در آن به غذا خوردن مشغول شد.

 

۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

 

 

 Sunger Pizza

 


آدرس: Neyzen Tevfik Caddesi, No:218

 


Pizzeria Luca Bodrum


یکی دیگر از رستوران‌های بسیار خوب بدروم که تنها برای شام سرویش دهی می‌کند و منویش مشمول انواع پیتزا، غذاهای ایتالیایی، اروپایی وغذاهای دریایی می‌شود. این رستوران نیز یک سالن داخلی داشته که فضایی بسیار زیبا و شبیه به سالن پذیرایی یک خانه دارد و در بیرون نیز میزهایی برای سرو غذا در فضای باز نیز گذاشته است. کیفیت غذاها به گفته مشتریان این رستوران عالی بوده اما از نظر قیمتی، از دیگر پیشنهادهای ما در لیست کمی گران‌تر است.

 

 

 Pizzeria Luca Bodrum

 


آدرس: Mandalin Sokak 2-16 | Dere Sokakla kesişen sokak

 


Domino's Pizza


دومینو یک پیتزا فروشی صرف نیست، اما واقعیت این است که به پیتزاهایش معروف شده و بسیاری از مشتریان آن برای خوردن همین غذا به این رستوران می‌آیند. متاسفانه اولین ضعف این رستوران از قوت‌هایش نشات گرفته شده است و آن شلوغی همیشگی آن است. با توجه به طراحی جذاب اما نسبتا بدون کارآمدی لازم داخلی رستوران، در زمان شلوغی کمی سر و صدا در دومینو زیاد می‌شود. از طرفی اما کیفیت غذاها در این رستوران واقعا عالی است، حتی غذاهای دیگر منو به غیر از پیتزا نیز عالی هستند. در مورد پیتزاها نیز امکان سفارش مدل‌های کاملا گیاهی را دارید.

 

۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

 

  Domino's Pizza

 


آدرس: Yenikoy Mah. Kibris Sehitleri Cad. No:198

 


Pizza Pizza


اگر به دنبال سفارش یک پیتزای خوب با قیمت پایین می‌گردید، پیتزا پیتزا انتخاب مناسبی برای شما است. نباید انتظار خیلی بالایی از کیفیت پیتزاها داشته باشید، اما به نسبت قیمت چیزی که به روی میز می‌آید بسیار خوب است. متاسفانه مشکل این رستوران کیفیت غذا یا مکان نیست که در این موارد عملکرد پیتزا پیتزا واقعا خوب است، مشکل از سرویس دهی آن است که از عمده نظرات منفی حول و حوش این رستوران در این رابطه شکل گرفته شده است.

 

 

  Pizza Pizza

 


آدرس: Marina Neyzen Tevfik Cad. No:56 | Bodrum Merkez

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 07 مرداد 1398)

نظرات کاربران