دلایلی که شما را قانع می‌کند، مقصد سفر بعدی خود را فیلیپین در نظر بگیرید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
دلایلی که شما را قانع می‌کند، مقصد سفر بعدی خود را فیلیپین در نظر بگیرید

هنوز هم بسیاری بعد از سفرهای چندین باره به تایلند، کامبوج یا مقاصد اینچنینی، باز هم عزم سفر به همان مقاصد همیشگی را می‌کنند. به همین خاطر است که پیشنهاد ما به شما، حداقل یک بار فرصت دادن به جایی همچون فیلیپین است. کشوری زیبا و رویایی که سفر به آن، زمانی دلپذیر و مفرح را برایتان رقم خواهد زد. در واقع ما در کل این مقاله سعی داریم با دلایلی واقعی، شما را ترغیب کنیم که حتما با تور فیلیپین به این سفر فوق‌العاده بروید.

 


۱- مردم


در سفرهایتان به نقاط مختلف آسیا، بعید است که مردمانی مهمان‌نواز تر از اهالی فیلیپین پیدا کنید. انسان‌های دوست داشتنی که رفتاری بسیار دوستانه دارند و با اینکه کنجکاو زندگی شما که خارجی هستید خواهند بود، اما فوق‌العاده از سر احترام با شما برخورد می‌کنند. وقتی میانشان قدم می‌زنید، همگی لبخند به لب دارند و جوی شاد در شهرهایشان جاری بوده و از هر فرصتی برای رقص و آواز خواندن استفاه می‌کنند. در واقع بر خلاف بسیاری از شهرهای گردشگرپذیر دنیا، مردم فیلیپین شما را به چشم یک کیف پول متحرک نگاه نمی‌کنند، بلکه شما مهمان‌های آن‌هایید و هر کدامشان سعی می‌کنند به خوبی از شما استقبال کنند.

 

مواردی که باید قبل از سفر به فیلیپین در مورد فرهنگ مردم این کشور بدانید

 

 

 فیلیپین

 


۲- سواحل بهشتی و جزایر زیبا


فیلیپین با داشتن ۷۱۰۷ جزیره، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه جزیره‌ها را در دنیا دارد. اما سواحل و جزیره‌های آن واقعا رویایی هستند. اگر به برترین سواحل این کشور بروید، بعید است به راحتی ساحلی را در دنیا پیدا کنید که بتواند شما را راضی کند. پس اگر اهل سواحل روشن با شن‌های سفید هستید، اگر می‌خواهید در آب‌های کریستالی شنا کنید و حیات وحش زیر آب را از سطح به تماشا بنشینید، فیلیپین یکی از بهترین مقاصد برای شما خواهد بود.

 

 

 فیلیپین

 


۳- خرید


قبل از هر چیز باید بدانید که بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا در مانیل واقع شده است و مردم این کشور عاشق خرید هستند. جدا از مراکز خرید مدرن و جذابی که در پایتخت وجود دارد، بازارها و خیابان‌های تجاری بی‌شماری نیز در بخش‌های مختلف کشور فعالیت می‌کنند که شما به راحتی می‌توانید موقعیت‌های مناسبی برای خرید به صرفه در آن‌ها پیدا کنید. مراکز زیادی در مانیل هستند که صنایع دستی معروف فیلیپینی در آن‌ها به فروش می‌رسد، صنایعی که بهترین سوغات از این کشور محسوب می‌شود.

 

سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

 

 

 فیلیپین

 


۴- پوشش گیاهی و جانوری فوق‌العاده


فیلیپین یکی از متنوع‌ترین حیات‌وحش‌ها را در میان کشورهای مختلف دارد. این حیات وحش از پرندگانی که در آسمان‌ها پرواز می‌کنند، تا جانورانی که در جنگل‌ها زندگی می‌کنند و آبزیانی که در دریاها حضور دارند را شامل می‌شوند. شما بیش از ۶۰۰ نوع پرنده، ۳۰۰ نوع انواع خزندگان، حداقل ۴۰۰ نوع آبزی و انواع پستان‌داران را در این کشور خواهید دید که در میان آن‌ها می‌توان به کوچک‌ترین نوع میمون، وال کوسه‌ی سفید بزرگ و همچنین کوچک‌ترین ماهی دنیا اشاره کرد. شاید مجموع این صحبت‌ها را بتوان اینگونه جمع‌بندی کرد؛ احتمالا هر چه در ذهن دارید، در طبیعت فیلیپین پیدا خواهید کرد.

 

 

فیلیپین

 


در مورد طبیعت این کشور نیز اوضاع به همین ترتیب است، در کنار جنگل‌های زیبا، سواحل رویایی و نقاط سرسبز، ۳۷ آتش‌فشان نیز در این منطقه پیدا می‌شود. این‌ها را بگذارید کنار برکه‌های بسیار زیبا و متعدد، چندین و چند آبشار، غارهای متفاوت و پوشش گیاهی متنوعی که فیلیپین را به کشوری چشم‌نواز بدل کرده است.

 


۵- آب و هوا


آب و هوا در کشور گرم‌سیری فیلیپین هیچ گاه سر حد گرمای طاقت فرسا، یا سرمای زیاد را به خود نمی‌بیند، پس همیشه می‌توان به آن سفر کرد. البته بین ماه‌های جون تا اکتبر، فصل بارانی این کشور است که بارندگی‌های آن ممکن است کمی شما را اذیت کند، اما حتی در این فصل نیز فیلیپین، یکی از بهترین مقاصد سفر در جهان محسوب می‌شود.

 

بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه

 

 

 فیلیپین

 


۶- غذا


درست است که غذاهای فیلیپینی در دنیا معروف نیستند و مثل رستوران‌های چینی، ژاپنی یا حتی تایلندی، رستوران فیلیپینی در شهرای مختلف جهان پیدا نمی‌کنید، اما این دلیل نمی‌شود که غذاهای این کشور بد باشند، بلکه برعکس، عالی هستند. مردم این کشور عاشق آشپزی هستند و به همین خاطر هم غذاهای بسیار متنوعی دارند و هم از مواد اولیه زیادی برای پخت غذها استفاده می‌کنند. در این غذاها هم موارد کاملا گیاهی پیدا می‌کنید، هم غذاهای گوشتی، هم دریایی و البته انواع نودل‌ها.

 

 

غذاهای فیلیپینی

 


۷- ماساژ


یکی از چیزهای خوبی که در فیلیپین پیدا می‌کنید، ماساژورهای بسیار خوبی هستند که در همه جا حضور داشته و با قیمت مناسبی انواع ماساژها را برایتان انجام می‌دهند. در کنار این، انواع اسپاهای لاکچری را نیز خواهید داشت که از بهترین‌ها در دنیا هستند و بودن در آن‌ها واقعا آرامش‌بخش و عالی خواهد بود.

۱۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران