بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

خیلی‌ها بر این باورند که تایلند برای سفرهای دوستانه و ماه عسل مناسب است و هرگز ایده‌ای برای سفرهای خانوادگی ندارند. در حالی که تایلند دارای طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های منحصر به فرد برای تمامی بودجه‌ها با کارکنانی مهربان و خوش‌برخورد ارائه می‌دهد. پاتایا نیز یکی از شهرهای معروف و ساحلی است که می‌توان با تور تایلند خانوادگی به آن سفر کرد و کارهای سرگرم کننده زیادی انجام داد. اما اولین و مهم‌ترین مورد اقامت در هتلی مناسب برای تمامی اعضای خانواده است. با هم نگاهی به بهترین هتل‌های خانوادگی این شهر خواهیم انداخت.

 

 

The Bayview Hotel Pattaya

این هتل چهار ستاره بزرگ، جذاب و ساکت در ۲۰۰ متری جاده اصلی واقع شده و مکانی ایده‌آل برای اقامت خانواده‌ها را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها در دو بلوک مختلف واقع شده‌اند. اتاق‌های رو به باغ و استخر بزرگ‌تر هستند و حالتی شبیه متل دارند، در حالی که اتاق‌های رو به دریا شیک‌تر و روشن‌تر هستند. تمامی اتاق‌ها قابلیت اضافه شدن یک تخت اضافی را دارند و برخی از سوییت‌ها منحصرا برای خانوار آماده شده‌اند. استخر بزرگ و S شکل هتل در قسمت انتهایی کم عمق‌تر می‌شود تا بچه‌ها بتوانند در آن شنا کنند و برای کودکان نوپا نیز استخری جداگانه در نظر گرفته شده است. به علاوه باشگاه تفریحی به سبک خانه عروسکی نیز برای سنین پایین در نظر گرفته شده است. خانه درختی، دو زمین تنیس و بیلیارد و پکیج‌های خانوادگی از دیگر مزایایی است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت که در سفر به پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

 The Bayview Hotel

 

 

آدرس: 310/2 Beach Road, Pattaya City, Cholburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

تلفن: +66 38 423 877

 

 

Dusit Thani Pattaya

دوسیت تانی هتلی پنج ستاره در حاشیه دریاست که محیطی خانوادگی با امکانات و مزایایی درخوری را ارائه می‌دهد. در طراحی اتاق‌ها از کفپوش‌های نرم، تخت، میز و صندلی چوبی استفاده شده و تراسی با نمای دریا برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید عصری ملس و گرمسیری را در آن بگذرانید. اتاق‌های طبقات بالاتر نمای زیباترین از دریا و شهر ارائه می‌دهند و قیمت‌شان نیز بالاتر است. در اکثر اتاق‌ها تخت اضافی وجود دارد اما اگر تعداد گروه خانوادگی‌تان بیشتر و یا به فضای خصوصی نیاز داشتید سوییت‌های دو خوابه نیز در دسترس وجود دارند. دو استخر آب شور بازی کودکان، کابین‌های استراحت و کافه استخر، و همچنین ۴ زمین تنیس از جمله امکانات تفریحی این هتل هستند که تمامی اعضای خانواده را سرگرم نگه می‌دارند. شما می‌توانید از سالن بدن‌سازی، اسپا، سونا، ماساژ و امکانات دیگری مثل اینترنت رایگان و شاتل فرودگاه هم استفاده کنید.

 

 

 Dusit Thani Pattaya

 

 

آدرس: 240/2 Pattaya Beach Road, 20150 Pattaya North, Thailand

تلفن: +66 38 425 611

 

 

Hard Rock Hotel Pattaya

هارد راک هتلی چهار ستاره با ظاهری دلفریب و زیباست که محیطی خانوادگی و دوستانه را برای تمامی گروه‌های گردشی ارائه می‌دهد. این هتل در مرکز شهر واقع گردیده و هیچ منظره‌ای رو به دریا ارائه نمی‌دهد. همانطور که از اسم و ظاهر این هتل پیداست لابی و راهروها با یادگارهایی از موسیقی زینت داده شده‌اند. کافه‌ای مشهور نیز در این هتل وجود دارد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. اتاق‌های استاندارد تقریبا کوچک هستند و در دکور آن‌ها نیز از تصاویر ستارگان موسیقی استفاده شده است. اما اتاق‌های کینگ بزرگ‌تر هستند. با این وجود برای هیچ یک از این اتاق‌ها تراسی در نظر گرفته نشده است. سوییت‌های راک استار نیز یک منطقه نشیمن با اتاق خواب داخلی که تخت خواب دو طبقه برای افراد زیر ده سال در آن قرار داده شده را ارائه می‌دهند. سوییت‌های خانوادگی نیز دارای دو اتاق خواب جداگانه با بازی‌های ویدئویی و تخت دو نفره هستند. از امکانات منحصر به فرد برای بچه‌ها نیز می‌توان به استخر شنا، باشگاه تفریحی با مربیان مجرب، زمین بازی سرپوشیده و سالن بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.

 

  ۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

 

 

 Hard Rock Hotel

 

 

آدرس: 429 M. 9 Pattaya Beach Rd, 20150 Pattaya Central, Thailand

تلفن: +66 38 428 755

 

 

Holiday Inn Pattaya

از دیگر هتل‌های چهار ستاره و منحصر به فرد پاتایا هالیدی این است که مناظری زیبا، شگفت‌انگیز و محیطی دوستانه را به خانواده‌ها ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید تمام مدت نمای رو به دریا داشته باشید این هتل شما را به خواسته‌تان می‌رساند. طراحی داخلی اتاق‌ها لوکس و شیک هستند و در آن‌ها از المان‌های سنتی نیز استفاده شده است. اتاق خواب‌ها از منظره شگفت‌انگیز دریا و حمام با وان‌های مرمرین برخوردار هستند. در حالی که برای بزرگسال استخر شنا در نظر گرفته شده، کودکان نیز استخر جداگانه‌ای با وسایل بازی در دسترس دارند. استخر کودگان برای سنین مختلف عمق مختلفی ارائه می‌دهد تا همه بتوانند به یک میزان از آب بازی لذت ببرند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از فعالیت‌های جذابی مثل کلاس‌های نقاشی و آشپزی، و بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی لذت ببرید.

 

 

 Holiday Inn Pattaya

 

 

آدرس: 463/68 Pattaya Sai 1 Road, Nongprue Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

تلفن: +66 38 725 555

۳۰ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران