۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

جاذبه‌های گردشگری پکن
۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

پکن یکی از بهترین شهرهای شرق آسیاست که می‌شود به آن سفر کرد. شهری پرجمعیت و شلوغ با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی. شهری با نظم و انضباط و بهترین هتل‌ها. شهری با مرکزخریدهای مجلل و بناهای باشکوه. شهری که بهترین غذاهای دریایی، گوشتی و گیاهی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال غذاهای حلال هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ رستوران مختلف این شهر که غذاهای متنوع و متفاوت اما حلال را به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Hong bin lou


یک رستوران قدیمی و عالی که در سال ۱۹۵۳ میلادی تاسیس شده است. رستورانی شیک که با رفتن به آن می‌توانید بهترین خوراک اردک‌های حلال را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های پکن برای سفارش دادن و نوش جان کردن غذاهای دریایی به حساب می‌آید. بهترین ماهی‌ها میگوها را در این رستوران با قیمت‎های مناسب می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که با دو وعده‌ی اصلی غذایی شام و ناهار از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای چینی

 

 

Hong bin lou

 


۲- Mu De Lou


یک رستوران عالی که برخی از غذاهای خیابانی و محبوب چینی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهای که حلال هستند البته. با رفتن به این رستوران همچنین می‌توانید بهترین گوشت‌های بره درحالیکه به بهترین صورت طبخ شده‌اند را سفارش بدهید. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و تعداد زیادی از توریست‌های هندی، ایرانی و عرب زبان‌ها که مسلمان هستند برای صرف کردن وعده‌های غذایی‌شان به آن مراجعه می‌کنند.

 

 

Mu De Lou

 


۳- Li Xiao Lao Shao Bing


بهترین رستوران حلال پکن کجاست؟ بدون شک جاییکه با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای گوشتی را سفارش بدهید و نوش جان کنید و این رستوان همان جاست. جاییکه انواع گوشت‌های بره و اردک و مرغ را می‌توانید درحالیکه در خوشمزه‌ترین حالت طبخ شده‌اند سفارش بدهید. رستورانی که در جاده چائویانگ شمالی قرار دارد و بسیاری از مسافران مسلمان این شهر ترجیح می‌دهند وعده‌های غذایی خود را در این رستوران نوش جان کنند. چرا که منویش تنوع غذایی زیادی دارد و سفارش بیرون بر برای مشتریانش دارد.

 

۹ رستوران ایتالیایی در پکن برای عاشقان پیتزا و پاستا

 

 

Li Xiao Lao Shao

 


۴- Ju Bao Yuan


یک رستوران عالی برای آنهایی که عاشق سوشی هستند و ترجیح می‌دهند غذاهای گوشتی را نیمه پخته و آبدار نوش جان کنند. رستورانی که در میان چینی‌ها طرفداران فراوانی دارد و در میان توریست‌ها نیز به شهرت رسیده است. رستورانی که منوی متنوعی دارد و در کنار غذاهایش نیز دسرهای خوشمزه و زیادی به مهمانانش ارائه می‌کند. در سفرتان به پکن همه روزه برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

 

Ju Bao Yuan

 


۵- A Xi Ya


یک رستوران ویژه و عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای سنتی چینی را به صورت حلال نوش جان کنند. یک رستوران دنج و باصفا برای آنهایی که فضای داخلی رستوران برایشان مهم است. رستورانی که در منویش بیف‌های درجه را سفارش بدهید. رستورانی که در سفر به پکن به شما توصیه می‌کنیم برای صرف وعده‌ی غذایی ناهار به آن تشریف ببرید. چرا که غذاهایش سنگین می‌باشند و بهتر است آنها را برای شام نوش جان نکنید.

 

 

A Xi Ya

 


۶- Xinjiang Bazhou Jinsite


در سفرتان به پکن اگر از رفتن به رستوران‌ها و سفارش دادن غذاها هراس دارید شاید خوشتان نیاید، این رستوران ریسک شما را به حداقل می‌رساند. چرا که غذاهای عالی و درجه یکش براساس ذائقه‌ی غیر چینی‌ها طبخ می‌شود و گردانندگان آن بعد از سال‌ها ذائقه‌های توریست‌ها را خوب بلد شده‌اند. رستورانی که مرغ تکه‌ای یکی از غذاهای معروف آن است و زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود.

 

۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

 

 

Xinjiang Bazhou

 


۷- رستوران دانشگاه زبان و فرهنگ پکن


یک رستوران کوچک اما دنج. یک رستوران حلال عالی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی ویژه برای آنهایی که مدت زمانی طولانی می‌خواهند در پکن اقامت کنند و همچنین برای کوله‌گردان و آنهایی که بودجه‌ی محدودی برای سفر به پکن در اختیار دارند.

 

 

رستوران دانشگاه زبان و فرهنگ پکن

 


۸- Barbecue ji


یک رستوران عالی برای آنهایی که علاقه‌مند هستند گوشت‌های گریل شده نوش جان کنند. رستورانی که انواع گوشت‌های حلال را با بهترین چاشنی‌ها برای مشتریانش گریل می‌کند. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که در سفرتان به پکن اگر شب‌ها دیر هنگام شد و هنوز شام میل نکرده بودید می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

 

 

Barbecue ji

۱۷ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران