اقامتی شاهانه در هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامتی شاهانه در هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

سفر به استانبول همیشه جذاب و البته بین ما ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار بوده است. این شهر یکی از مقاصد انعطاف‌پذیر دنیاست که می‌توانید هزینه‌ها و محل اقامت را به راحتی و با بودجه خود تنظیم کنید. به طور کلی طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها وجود دارد که هر کدامشان تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه می‌دهند. مثلا شما می‌توانید در سفر با تور استانبول در برخی از هتل‌های مجلل که روزگاری کاخ سلطنتی بوده‌اند بمانید یا به مهمانسراها بسنده کنید. هتل سیرگان کمپینسکی یکی از آن گزینه‌های لوکس نهایی‌ست که روزگاری کاخ عثمانی بوده است.

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

کاخ سیرگان کمپیسنکی یکی از گزینه‌های شگفت‌انگیز اقامتی در استانبول است که به شما فرصت لمس زندگی شاهانه دوره عثمانی را می‌دهد. همه چیز در این هتل کاخ بی‌نظیر و چشمگیر بوده و به راحتی احساس را به شما منتقل می‌کند که دارید میان موزه قدم می‌زنید. این هتل ۵ ستاره در منطقه کاملا گردشی و مد استانبول یعنی بشیکتاش و ساحل تنگه بسفر قرار گرفته است. کل مجموعه از ۵ ساختمان اصلی و ۳ ساختمان فرعی تشکیل شده است. بنای اولیه کاخ مربوط به سال ۱۹۸۶ است اما یک بار هم در سال ۱۹۹۹ مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته. از لحاظ موقعیت قرارگیری نیز هتل در نزدیکی میدان تقسیم و کاخ دلماباغچه در مجورت مسجد اورتاکوی قرار گرفته است.

 

اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

 

 

اتاق‌های هتل و امکانات داخلی آن‌ها

۳۱۵ اتاق در این هتل وجود دارد که همگی در عین شباهت، تفاوت‌های هم دارند. رنگ اتاق‌ها با تم شیری، کرم، نخودی، سفید و رنگ‌هایی از این دست، طراحی داخلی کاملا لوکس و شاهانه‌ای دارند. اتاق‌ها فراخ، بزرگ و کاملا نورگیر هستند. بعضی‌ها البته کوچک‌تر اما بعضی اتاق‌ها سوییتی کامل با کلیه امکانات یک خانه مستقل بوده و هر چیزی که لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید روی تراس اتاق خود بنشینید و عصری دل‌انگیز را تجربه کنید و از تماشای بسفر لذت ببرید. همچنین امکاناتی همچون سرویس بهداشتی کاملا لاکچری و مرمرین، سرویس بهداشتی کودکان شامل توالت و روشور، هال و پذیرایی، میز ناهار خوری بزرگ و مجلل، آینه کنسول‌های اصیل، سیستم تهویه هوا، تخت‌های بزرگ شاهانه، تلفن، تلوزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های کابلی و شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، مواد شویند و خشک‌کن، و ویژگی‌های متنوع دیگری هستند.

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

 

 

استخر و اسپا

بخش استخر و اسپای این هتل همه چیز تمام و بدون نقص است. شما می‌توانید از استخر سرپوشیده و یا رو باز استفاده کنید و یا تجربه رفتن به حمام ترکی مجلل و شاهانه را با شار‌‌ژ اضافه در این هتل به دست بیاورید. اسپا و خدمات درمانی، اتاق بخار و سونا نیز وجود دارد. اما برای خدمات شخصی سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ و سولاریوم باید مبلغی برای شارژ بپردازید. شما در این مجموعه می‌توانید تجربه فوق‌العاده‌ای از خدمات لوکس درمانی و تفریحی را کسب کنید.

 

۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

 

 

کافه و رستوران

رستوران لالدان صبحانه‌ای با ۲۵۰ خوراکی خوشمزه که ۸۰ درصد آن‌ها ارگانیک هستند برای شما سرو می‌کند. همچنین شما می‌توانید در تمام روز به انواع غذاهای آسیایی، عربی و منطقه‌ای دسترسی داشته باشید. رستوران Tuğra نیز هر شب تجربه خوردن غذاهای عثمانی با موسیقی زنده را برای شما فراهم می‌آورد. کافه‌های منحصر به فرد Le Fumoir و Çırağan Bar انواع نوشیدنی‌های درجه یک را برای سفارش در دسترس شما قرار می‌دهند تا قبل از شام فرصت دورهم نشینی دوستانه و یا رمانتیک را داشته باشید.

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

 

 

دیگر امکانات رفاهی

امکانات رفاهی و ویژگی‌های این هتل آنقدر زیادند که توضیح همه آن‌ها به تفصیل از حوصله این بحث خارج است. مهمانان این هتل می‌توانند به راحتی به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و روسی صحبت کنند و درخواست‌هایشان را مطرح کنند. امکاناتی همچون سالن زیبایی، کوتاهی مو، رنگ مو، آرایش مو، مانیکور و پدیکور، آرایش صورت، چتر آفتابی، مرکز تناسب اندام، انواع کوکی‌ها و شکلات‌ها، غذای مخصوص کودک، بوفه میان وعده، سرویس صبحانه در اتاق و مینی بار در سراسر هتل قرار گرفته‌اند.

 

هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول

 

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی

 

 

به علاوه شما می‌توانید در صورت نیاز از ماشین لباس شویی و خشک‌شویی استفاده کرده و یا کارهای تجاری‌تان را از طریق فکس و مرکز کسب و کار سر و سامان دهید. همچنین برای تفریح و سرگرمی نیز محوطه بازی کودکان، تور فرهنگی و ساعت شادی تدارک دیده شده است. اینترنت و پارکینگ رایگان هم مانند تمامی هتل‌های هم‌تراز در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل نیز می‌توانید درخواست شاتل فرودگاه کنید تا ماشینی دنبال شما به فرودگاه بیاید.

 

 

آدرس: Çıragan Caddesi 32, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 326 46 46

۲۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران