۶ استخر هیجان‌انگیز ایروان که در سفر به این شهر می‌توانید به درون آنها شیرجه بزنید

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۶ استخر هیجان‌انگیز ایروان که در سفر به این شهر می‌توانید به درون آنها شیرجه بزنید

ایروان شهر تاریخ است. شهر اسطوره‌ها، شهر کلیساها، شهر بناهای تاریخی و گشت و گذارهای معمارانه. شهر پرسه‌های عاشقانه. شهری که بهترین غذاهای ارمنستان را می‌توان در آن نوش جان کرد و بهترین شب‌های ارمنستان را در بهترین کافه‌های شبانه‌اش به صبح رساند. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال تفریحات آبی هستید همراه ما باشید تا ۶ استخر هیجان‌انگیز این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. استخرهایی که یک روز و تصویر خاطره‌انگیز از سفر به این شهر برایتان می‌سازند.

 


۱- Water world


جهان آب یکی از بهترین پارک‌های آبی کشور ارمنستان به حساب می‌آید که در پایتخت این کشور یعنی شهر ایروان واقع شده است. پارکی سر باز که در روزهای گرم تابستانی یکی از معروفترین مکان‌های گردشگری این شهر به حساب می‌آید. پارکی که در یک سفر خانوادگی می‌توان به آن رفت و یک روز از سفر به این شهر را با خاطره‌های خوش به پایان رساند. پارکی که انواع استخرهای مربوط به کودکان و بزرگسالان را دارد و همچنین به سرسره‌های هیجان‌انگیزش نیز شناخته می‌شود. پارکی که بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود دارد تا گردشگران بتوانند ساعات زیادی از روز را در آن سپری کنند. در سفرتان به ایروان اگر به دنبال یک تفریح ویژه و خاص هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این پارک بروید.

 

۸ دلیل برای اینکه چرا باید به شهری همچون ایروان سفر کنید

 

 

Water world

 


۲- Vahakni


یک استخر رو باز معروف که هم شهروندان ایروان طرفدار آن هستند و هم گردشگران این شهر. استخری که با رفتن به آن جدای از شنا و انجام تفریحات آبی می‌توانید یک تفریح هیجان‌انگیز خاص را نیز تجربه کنید و تفریح هیجان‌انگیز خاص این استخر رقصیدن زیر باران است. در این استخر یک دی‌جی معروف حضور دارد که معروف‌ترین آهنگ‌ها را می‌نوازد و فرصت رقصیدن و شادی کردن را برای بازدیدکنندگان از آن فراهم می‌آورد.

 

 

Vahakni

 


۳- Thai penthouse


یک استخر جذاب برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای لاکچری تفریح و شنا کنند. استخری که یک مرکز ماساژ معروف دارد. مرکزی که بهترین ماساژهای مربوط به شرق آسیا را می‌توانید از دستان ماساژورهای حرفه‌اش بگیرید. همچنین این مرکز یک کافه بار در ارتفاع دارد که بهترین منظره‌ها را به هنگام نوشیدن بهترین نوشیدنی‌ها به شما ارائه می‌دهد درهای این استخر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی علاقه‌مندانش باز است.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

 

 

Thai penthouse

 


۴- Cross resort pool


یک استخر جذاب برای سفرهای خانوادگی و مجردی. استخری بزرگ که فضای شنا کردن را برای شناگران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای فراهم می‌آورد. استخری لوکس با آبی شفاف و تمیز. استخری آرام که در روزهای آفتابی تابستانی تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین مکان‌های ارمنستان می‌شود.

 

 

Cross resort pool

 


۵- Hrazdan pool


یک استخر رمانتیک و عاشقانه مخصوص آنهایی که برای ماه عسل به ایروان رفته‌اند. استخری زیبا در فاصله‌ای نه چندان دور از مرکز شهر که درختانی سرسبز و بلند بالا دور و اطراف آن را پوشانده‌اند. استخری لوکس برای زدن بهترین شیرجه‌ها در دل شفاف‌ترین قطرات آب. استخری که یک بوفه‌ی درجه یک برای سفارش دادن بهترین نوشیدنی‌ها و فست‌فودهای ایروان را دارد.

 

گشت و گذار شبانه در ایروان؛ شهر پرشور و حال ارمنستان

 

 

Hrazdan pool

 


۶- Hills sport complex pool


این استخر که در دل یک مجموعه‌ی تفریحی و ورزشی قرار گرفته است بزرگترین استخر ارمنستان به حساب می‌آید که مطابق با استانداردهای روز جهان ساخته شده است. استخری که فضای شگفت‌انگیزی برای شنا فراهم می‌آورد و بسیاری از ورزشکاران و شناگران کشور ارمنستان به آن مراجعه می‌کنند. استخری عالی که یک باشگاه ورزشی نیز در دل خود جای داده است. در سفرتان به ایروان اگر اهل ورزش حرفه‌ای هستید بدون شک پیشنهاد ما به شما مراجعه به استخر این مجموعه است. درهای این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی شهروندان و گردشگران ایروان باز است و از آنها با بهترین امکاناتش پذیرایی می‌کند.

 

 

Hills sport complex

 

۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران