معرفی برترین تورهای یک روزه‌ی قایق‌سواری در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
معرفی برترین تورهای یک روزه‌ی قایق‌سواری در تایلند

تایلند پر از دیدنی‌هایی است که در قلب آب قرار گرفته‌اند. حتی در بانکوک نیز بخش‌هایی هستند که با قایق می‌توان در آن‌ها گشت زد و از فضای خاصش لذت برد. با تمام این توصیفات، با تور تایلند به هر جای این کشور زیبا که با  سفر کنید، می‌توانید تورهای یک روزه قایق‌سواری را انتخاب کنید و به سفر خود بعد تازه‌ای دهید. بر همین اساس بد ندیدیم تا چند مورد از معروف‌ترین و برترین موارد از چنین تورهایی را به شما معرفی کنیم.

 


گردش در فی‌فی


فی‌فی یکی از پربازدیدترین نقاط تایلند به حساب می‌آید و از چند جزیره بزرگ، تورهای پر تعداد قایق‌سواری و کروزهای لوکس به این مقصد برگزار می‌شود. اما بهترین روش برای بازدید از این جزیره، تورهای قایق‌سواری از پوکت است. این تورها قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی از تورهای معروف که به صورت گروهی انجام می‌شود قیمت حدودا ۱۰۰ دلاری دارد و یک روز کامل شما را در این جزیره می‌گرداند، امکانات غواصی سطحی بدون کپسول را برایتان فراهم می‌کند، چند گشت در طبیعت دارد و ناهار نیز سرو می‌کند.

 

  بهترین محل‌ها برای کمپ‌زدن و خوابیدن زیر چتر ستاره‌ها در تایلند 

 

 

گردش در فی‌فی

 


بازارهای شناور بانکوک


بازارهای قدیم‌ترها راهی ارتباطی برای کشاورزان بود تا محصولاتشان را به دست مشتریان برسانند، اما حالا یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب شده و به جز چند بازار اصلی، به شکلی عجیب بازارهای جدید نیز در محدوده بانکوک در حال بازگشایی هستند. تورهای خصوصی به این بازارها عموما ۶ ساعت به طول می‌انجامد و عموما قیمت‌هایی بین ۴۰ تا ۵۵ دلار دارند که بسته به بازار و نوع قایق‌ها متفاوت است. بازار شناور Damnoen Saduak از دیگر بازارها معروف‌تر بوده و با قایق‌های مدل کلاسیک به گردش برده می‌شوید.

 

 

بازارهای شناور بانکوک

 


آیوتایا


شهر باستانی آیوتایا به واسطه رودخانه‌ای از بانکوک قابل دسترس است و عموما برای تورهای این مسیر از کروزهای با کیفیت بهره برده می‌شود. برنامه‌های تفریحی بسیاری در این تورها گنجانده شده است. از جمله دیدار از بناهای تاریخی، راهنمای انگلیسی زبان برای دادن اطلاعات مفید، ناهار به صورت بوفه باز، گشت در رودخانه و ... . این تور مجموعا حدود ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد و قیمتی معادل ۶۵ دلار خواهد داشت.

 

  ۱۰ جزیره و خلیج زیبا اما پنهان تایلند که در سفر به پوکت و کرابی باید از آ‌ن‌ها دیدن کنید

 

 

آیوتایا

 


کایاک سواری در جزیره هونگ


اگر به تور کرابی می‌روید، بد نیست به این تور جذاب ۷ ساعته فکر کنید. برنامه این تور سواری بر روی کروزهای معمولی و رفتن به جزیره هونگ است. بعد از رسیدن به این جزیره امکاناتی برای غواصی سطحی بدون اکسیژن در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از طبیعت بهره ببرید. بخشی از تور نیز به کایاک سواری میان صخره‌های دیدنی این جزیره خواهد گذشت. هزینه آن نیز همراه با ناهار تنها ۲۸ دلار خواهد بود.

 

 

جزیره هونگ

 


تور لوکس اطراف پاتایا


اگر دوست دارید بر روی یک کشتی کروز عالی سوار شوید و اطراف پاتایا و جزایری همچون کو رین، کو پای و کو پد را ببینید و در آب‌های بهترین نقاط اطراف این جزایر شنا و غواصی کنید، حتما این تورهای ۷ ساعته را انتخاب کنید. امکانات عالی، ناهار بوفه باز، امکانات بسیار خوب برای شنا و غواصی سطحی و سرویس‌دهی‌هایی از این دست که مجموعا برایتان حدود ۱۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

 

 مناطق جادویی تایلند که حتما باید به دیدنشان بروید 

 

 

اطراف پاتایا

 


قایق اختصای برای گردش در اطراف پوکت


اگر عازم تور پوکت شدید و خواستید تجربه‌ی یک روز لاکچری داشته باشید، حتما این تورهای قایق‌های تندرو را انتخاب کنید. یک قایق اختصاصی برای ۸ ساعت به ازای ۱۲۵۰ دلار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با توجه به سرعت بالای قایق، به چند جای مختلف برده خواهید شد و امکانات خوبی برای تفریح، خوردن غذا و همچنین غواصی در اختیارتان قرار می‌گیرد. کیفیت غذا در این قایق‌ها بسیار عالی است و برای بزرگسالان نیز نوشیدنی به تعداد کافی وجود خواهد داشت.

 

 

 اطراف پوکت

 


تور جادویی خلیج فانگ نگا


یکی از خاص‌ترین تجربه‌هایی که می‌توانید در هنگام سفر به پوکت تجربه کنید، تور ۱۱ ساعته با قایق‌های بادبانی خاصی است که احتمالا در بندرگاه و ساحل دیده‌اید. این قایق‌ها به خلیج رویایی فانگ نگا حرکت می‌کنند. تعداد زیادی مسافر در هر نوبت سوار کشتی نشده و فضای آن بسیار صمیمی خواهد بود. نهار بر روی عرشه سرو شده و شما جدا از تفریحات آبی به دیدن دهکده‌های محلی و مناطق طبیعی نیز برده خواهید شد.

 

 

خلیج فانگ نگا

۰۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران