تور ویتنام نوروز 1403

درباره تور ویتنام نوروز 1403

ویتنام کشوری زیباست که برای بسیاری از گردشگران ایرانی، سرزمینی کم‌تر شناخته شده به حساب می‌آید. با وجود طبیعت استثنایی این کشور و آب و هوایی عالی که در اوایل بهار تجربه می‌کند، تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن‌جا و تفریح در سواحل آفتابی و چشم نواز این سرزمین خواهد بود.

آب و هوای بسیار خوب باعث می‌شود تا گردشگرانی از سراسر جهان را در ایام نوروز، در ویتنام مشاهده کنید. تورهای داخلی متعددی در این روزها برپا می‌شود تا شما را به دیدن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور برده و همه چیز حال و هوای فوق‌العاده‌ای در این ایام خواهد داشت. در مجموع روزهای ابتدایی بهار، از جمله مواقع محبوب برای سفر به این کشور است و از این رو، تجربه‌ای عالی را در تور نوروزی ویتنام خواهید برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

آب و هوای ویتنام در نوروز و بهار

ویتنام جزو کشورهای گرم‌سیری به حساب می‌آید که دارای فصول بارانی و خشک است. اما یکی از بهترین زمان‌ها برای شرکت در تور ویتنام، روزهای اول بهار محسوب می‌شود. در ایام نوروز، با هوایی آفتابی و دمایی معتدل مواجه خواهید شد و بهترین روزهای ویتنام را تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ تجربه خواهید کرد. شرایط برای آفتاب گرفتن در سواحل این کشور فراهم است و می‌توانید به تفریحات آبی بپردازید و از گرمای بیش از حد تابستانی در شهرهای بزرگ نیز خبری نیست و خیلی راحت به هر گوشه از این شهرها که خواستید، می‌توانید سرک بکشید.

 

قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

به تور کلی، ویتنام کشوری ارزان برای سفر است، با این حال انتخاب تورهای مختلف به مقصد این کشور، قیمت تمام شده آن را برایتان بسیار متفاوت خواهد کرد. برای مثال، تورهای ترکیبی ویتنام که شامل خلیج هالونگ می‌شود، به خاطر هزینه‌ی نسبتا بالای کشتی‌های تفریحی و اقامت یک روزه در آن‌ها، گران‌تر از تورهایی هستند که شامل این منطقه نمی‌شوند.

اما با توجه به قیمت اجناس، هزینه‌های بسیار پایین خورد و خوراک و همچنین حمل و نقل عمومی، در خود ویتنام خرج زیادی نخواهید داشت. هر چند بلیط بعضی از پارک‌های تفریحی و مراکز توریستی کمی گران‌تر از حد معمول است، با این حال نسبت به کشورهایی همچون تایلند یا مالزی، پایین‌تر محسوب می‌شوند. برای اطلاع از قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ با ابتدای این صفحه مراجعه کنید.

تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳

نکته مهم در مورد سفر به ویتنام این است که عموما، برای اخذ ویزای توریستی، حتما باید از طریق شرکت‌های گردشگری و تورهای گروهی اقدام نمایید و البته که یکی از خدمات مقتدرسیر تابان برای خریداران تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳، انجام مراحل اخذ ویزا خواهد بود. برای این کار نیاز به ارائه دو عکس 4×6 و اسکن پاسپورت، حداکثر 8 روز کاری قبل از سفر دارید. کارت واکسن با تزریق دو دوز واکسن و ارائه مدرک گردش مالی 3 ماهه با حداقل 50 میلیون تومان مانده حساب نیز الزامی خواهد بود.

 

جاهای دیدنی ویتنام در نوروز ۱۴۰۳

یکی از چیزهایی که همیشه در مورد سفر به این کشور، به گردشگران پیشنهاد می‌کنیم، انتخاب تورهای ترکیبی ویتنام است. تورهایی که شما را در یک بازه‌ی زمانی مشخص به سه یا چهار شهر دیدنی این کشور می‌برند و این فرصت را در اختیار شما می‌گذارند تا از جذاب‌ترین و بهترین جاهای دیدنی ویتنام بازدید کنید.همین امر در مورد تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ نیز صادق است.

بعضی از جذاب‌ترین مقاصد ویتنام که مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور را در خود دارند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هوشی مین: بزرگ‌ترین شهر ویتنام که بندری زیبا در جنوب این کشور بوده و خیلی‌ها هنوز هم آن را به اسم قدیمش، سایگون صدا می‌کنند. این شهر دارای مراکز خرید، آثار تاریخی، دیدنی‌های مربوط به جنگ و مراکز تفریحی متعدد است.
  • هانوی: پایتخت ویتنام که به مناطق تاریخی و مراکز تفریحی‌اش معروف است. این شهر چندین دریاچه زیبا، معابد متعدد و پارک‌های بزرگ در خود داشته و همچنین برای خرید نیز، گزینه‌ای عالی در ویتنام محسوب می‌شود.
  • خلیج هالونگ: زیباترین خلیج جهان که برای رفتن به آن‌جا باید سوار کشتی‌های تفریحی شوید. در تورهای ترکیبی ویتنام، ما برنامه‌ای کامل برای بازدید از این محل برایتان تدارک دیده‌ایم.
  • دانانگ: محبوب‌ترین شهر ساحلی دانانگ که جایی مفرح و عالی برای انجام تفریحات آبی و خوش‌گذرانی است.

 

تفریح‌هایی که در تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید تجربه کنید

طیف گسترده‌ای از تفریحات مختلف را می‌توانید در تور نوروزی ویتنام تجربه کنید. این کشور مملو از جاذبه‌های تاریخی است که از دوره‌های مختلف از جمله حضور کشورهای غربی در این کشور به جا مانده است. همچنین فراموش نکنید که از موزه‌ها و مراکز یادبود جنگ نیز دیدن کنید که دیدنی‌های جالب زیادی در آن‌جاها پیدا خواهید کرد. به طور کلی، برای طرفداران مراکز فرهنگی و تاریخی، ویتنام کشوری بسیار جذاب خواهد بود.

اما برای آن‌ها که در تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ به دنبال داشتن تعطیلاتی مفرح هستند این نوید را بدهیم که ویتنام دارای پارک‌های تفریحی و آبی مختلفی بوده، در سواحل آفتابی‌اش، انواع تجهیزات مختلف برای تفریحات دریایی فراهم است و البته در شهرهای بزرگ نیز، مراکز تفریحی مختلفی هستند که در تمام شبانه روز، می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. فراموش نکنید که ویتنام برای همه و در هر سن و سالی، چیزی برای ارائه دارد و همه‌ی اعضای خانواده‌تان از سفر به این کشور، لذت خواهند برد. اگر هم قصد دارید، مراکز خرید متنوع و بازارهای زیادی را در سراسر ویتنام پیدا خواهید کرد. کشوری که به فروش پوشاک و کیف و کفش ارزان و با کیفیت معروف بوده و محصولات داخلی‌اش در این مراکز و بازارها به فروش می‌رسند.

 

غذاهای محلی ویتنام، عید امسال غذاهای متفاوت را تجربه کنید

از نکات جذاب شرکت در تور وتینام، فرصت چشیدن غذاها و میوه‌های محلی این کشور است. اگر چه در اکثر غذاهای محلی ویتنام، از ادویه جات فراوان استفاده می‌شود اما خوشبختانه مثل خیلی دیگر از کشورهای جنوب شرق آسیا، غذاهای ویتنامی خیلی تند نیستند. شما می‌توانید، بسیاری از این غذاهای خوشمزه و میوه‌های عجیب و جالب را در بازارها و در بوفه‌های خیابانی پیدا کرده و با قیمتی پایین خریداری نمایید.

معروف‌ترین غذای محلی ویتنام، سوپ فو نام دارد که تقریبا در همه جای این کشور پیدایش خواهید کرد. اگر علاقه مند به ساندویچ‌های خوشمزه هستید، بان می را امتحان کنید و در ادامه به سراغ غذاهای محبوب دیگر این کشور همچون گوی سیوآن، می کوانگ و ... بروید.

 

بهترین رستوران های ویتنام، غذاهای خوشمزه در سفر نوروزی

در تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ هیچ مشکلی برای تهیه غذای مورد علاقه خود نخواهید داشت، چون در تمام شهرهای توریستی این کشور، رستوران‌های متنوع و مختلفی وجود دارند که غذاهایی از سراسر جهان را پخت می‌کنند. همچنین، رستوران‌های حلال مختلفی نیز در این شهرها پیدا می‌کنید که اکثرا به پخت غذاهای بین‌المللی می‌پردازند.

اگر به دنبال بهترین رستوران‌های برای صرف غذای محلی هستید، در هوشی مین به سراغ رستوران Nha Hang Ngon‌ و در هانوی به سراغ Cha Ca La Vong‌ بروید. هر دو این رستوران‌ها بسیار معروف و البته شلوغ هستند اما غذاهای معروف ویتنامی را با طعمی عالی به روی میز می‌برند. در نهایت بعضی از بهترین رستوران‌های شهرهای مختلف ویتنام به شرح زیر هستند:

  • هوشی مین: Kabin، Latest Recipe، Reflections Restaurant
  • هانوی: L'essence De Cuisine، L'essence De Cuisine، ESSENCE
  • دانانگ: Cardi Pizzeria Bach Dang، Ca Chuon Co، Bistecca

تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

خدمات تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

خدمات تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ بسته به مقاصد مختلف، تفاوت زیادی دارد. برای مثال، در تورهای ترکیبی این کشور که به مقصد سه شهر و همچنین خلیج هالونگ برگزار می‌شود در تمامی شهرها، مجموعه مقتدرسیر تابان برایتان بازدیدهای شهری برای دیدن نقاط مهم گردشگری ترتیب داده و همچنین، یک شب اقامت در کشتی کروز نیز برایتان از قبل رزرو خواهد شد. در این تورها از شرکت‌های هوایی معتبر همچون هواپیمایی امارات استفاده شده و مسیرهای بین شهری را نیز به صورت هوایی و زمینی طی خواهید کرد.

در مجموع، خدمات این تورها شامل اقامت در هتل‌های بسیار عالی، گشت‌های شهری همراه با نهار، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان مجرب و آشنا به مراکز توریستی و ... می‌شود. همچنین بیمه معتبر درمانی و حوادث نیز برای مسافران صادر شده تا همه چیز برای یک سفر عالی در ایام نوروز، فراهم باشد.

 

برای رزرو تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.