درباره تور نوروز 1402

تور نوروز 1402

نوروز بهترین زمان برای سفر به بسیاری کشورها محسوب می‌شود. زمانی که سرمای زمستان بار بسته و هوای بهاری در شهرهای جهان جاری می‌شود. در این ایام می‌توان به کشورهای همسایه همچون ترکیه سفر کرد یا به دبی رفت و از گرمای آن بهره برد. کشورهایی که درآن نوروز را همچون ما جشن می‌گیرند مثل گرجستان یا آذربایجان نیز جزو پرطرفدارترین تورهای این روزها محسوب می‌شوند. غیر از این‌ها همیشه کشورهایی همچون هند، مالزی، تایلند و چین همم به خاطر هوای متعادل و سواحل زیبایشان نیز مناسب مسافرت محسوب می‌شوند.

چرا نوروز سفر کنیم؟
آرام آرام به زمستان نزدیک می‌شویم و از همین حالا باید برنامه‌‌ی سفر با تور نوروز 1402 را تدارک دید و بهترین انتخاب ممکن را با برنامه ریزی دقیق برای تور عید نوروز داشت. خوشبختانه بر خلاف تعطیلات سال نوی میلادی که درست وسط سردترین روزهای سال انجام می‌شود، تور نوروز ۱۴۰۲ در اولین روزهای بهار و در بهترین شرایط آب و هوایی بعضی کشورها از راه می‌رسد. روزهای تعطیلی که در آن همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند به راحتی با تور فروردین ۱۴۰۲ سفر کنند بدون اینکه دغدغه‌ای برای کار یا تحصیل فرزندان وجود داشته باشد.

 

 

 


در ایام نوروز در بسیاری از کشورهای همسایه ، برنامه‌های متنوعی برای ایرانیان تدارک دیده می‌شود که به هیچ وجه در روزهای دیگر سال نمونه‌هایش را تجربه نخواهید کرد.

نوروز به کجا سفر کنیم؟
برای سفرهای نوروزی چند تور نوروز مختلف را می‌توان در نظر گرفت. ابتدا کشورهایی که مثل ما نوروز را جشن می‌گیرند، مثل تور گرجستان نوروز 1402 یا تور آذربایجان نوروز 1402. این مناطق از نظر آب و هوایی همچون ما بهار را با رخت بر بستن زمستان آغاز کرده، و متفاوت‌تر از  تور گرجستان و تور باکو که در زمستان مسافران را به این کشورهای زیبای زمستانی می‌برند است و در این فصل هوایی مطبوع دارند که گردشگران به خوبی می‌توانند به دیدن جاذبه‌های گردشگری گرجستان و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان بروند.

 

 

استانبول در نوروز

 

 

از کشورهای نزدیک به ایران سخن به میان آمد نباید مقصد پرطرفداری چون تور ترکیه را از یاد برد. تور عید نوروز ۱۴۰۲ یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها برای سفر با تور استانبول نوروز 1402 ، تور آنتالیا نوروز 1402 یا تور کاپادوکیا نوروز 1402  به حساب می‌آید. کشوری که در بهار هر شهرش هوایی مخصوص به خود را تجربه می‌کند و شما با هر توان مالی می‌توانید میهمان این کشور شوید و بهترین خاطره را از سفر نورزی خود در تور عید 1402 داشته باشید. می‌توانید همچون سفرهای تابستانی و سفر با تور آنتالیا به سواحل گرم ترکیه بروید و از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا دیدن کنید و یا با پایان برنامه‌های زمستانی تور استانبول در هوای بهاری و دلچسب نوروز از جاذبه‌های گردشگری استانبول لذت ببرید. برنامه‌های بسیاری برای ایرانیان در مدت تور عید ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و پارسی‌زبان زیادی از سراسر منطقه، ایام نوروز را در یکی از شهرهای ترکیه سر می‌کنند.

 

 

جزایر تایلند در نوروز

 

 

دیگر مقاصد محبوب تور نوروز کشورهایی هستند که تابستان هیچ وقت آن‌ها را ترک نمی‌کند. تور تایلند نوروز 1402 یا تور مالزی نوروز 1402 از پرطرفدارین کشورهای آسیای شرقی هستند که در طول سال هم با تور تایلند و تور مالزی میزبان تعداد بی‌شماری مسافر ایرانی هستند. نکته بسیار خوب در مورد تور عید نوروز 1402  به این کشورها، خلوتی نسبی آن‌ها به خاطر مغایر نبودن با هیچ یک از تعطیلات کشورهای غربی است که به شما این فرصت را می‌دهد به‌خوبی برای جاذبه‌های گردشگری تایلند و جاذبه‌های گردشگری مالزی برنامه‌ریزی کنید.

 

 

دبی در تعطیلات نوروز

 

 

اما در این بین تور دبی نوروز 1402 نیز برنامه‌ی جذابی برای سفر به این کشوری ایده‌آل در نوروز محسوب می‌شود. دبی به ایران نزدیک است و مانند همیشه که تور دبی هزینه‌ی نسبتا کم‌تری برای مسافران دارد، این‌بار هم هزینه و هم آب و هوای ایده‌آل این روزها حضور ایرانیان بسیاری را برای لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری دبی ، که به حال و هوای نوروزی به شدت نزدیک است، رقم می‌زند.

 

 

هند

 

 

تور هند نوروز 1402 و تور چین نوروز 1402 هم برای کسانی که قصد سفر به کشورهایی با پیشینه تاریخی شگرف و جاذبه‌های گردشگری بسیار دارند، مقصدی ایده‌آل به نظر می‌آید. در ایام نوروز، در چین بهترین آب و هوا را تجربه می‌کنید و یکی از طلایی‌ترین زمان‌ها برای سفر به هند را هم انتخاب می‌کنید. جاذبه‌های گردشگری هند در بهار فوق‌العاده، دیدنی‌تر می‌شوند و همچون زمستان که با تور هند گردشگران مسافر می‌شدند، می‌توانند بهترین انتخاب‌ها را برای تعطیلات نوروز و تور فروردین ۱۴۰۲ داشته باشند.

 

در نوروز چگونه سفر کنیم؟
برنامه‌های تور نوروز 1402 یکی از بهترین راه‌ها برای سفر محسوب می‌شود. بدون دغدغه‌ی رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و حساب و کتاب‌های مختلف از نظر زمان‌بندی. همه چیز به‌سادگی و با قیمتی مناسب برای شما آماده خواهد بود تا تنها از تعطیلات خود در کنار خانواده لذت برده و خاطراتی خوش را برای خود رقم بزنید.

 

 

سفر با خط‌هوای هواپیمایی در نوروز