تور لحظه آخری استانبول

درباره تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول یکی از پرطرفدارتین تورها بخصوص در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز است. در روزهای آخر تورهای بزرگی همچون تور استانبول، گاهی چند صندلی خالی باقی می‌ماند، که شرکت‌های مسافرتی این جایگاه‌ها را با تخفیفی استثنائی به فروش می‌رسانند. تور لحظه آخری استانبول از امتیازات بسیاری برخوردار است، از جمله اینکه شما می‌توانید با قیمتی به مراتب پایین‌تر از آن چیزی که باید پرداخت می‌کردید، به شهر زیبای استانبول سفر کنید و از امتیازات کامل تور، درست مانند کسانی که به صورت عادی اقدام به خرید کرده‌اند، بهره‌مند شوید.

 

چرا تور لحظه آخری استانبول بخریم؟

اگر بخواهیم پرفروش‌ترین تور خارجی را در بین آژانس‌های مسافرتی ایرانی انتخاب کنیم، با تور استانبول روبرو خواهیم شد. چرا که این کلان شهر زیبا و دیدنی ترکیه برای ایرانیان دسترسی آسانی داشته و در کنار آن با تفریحات و جاذبه‌های متعددی که دارد هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. اما چگونه می‌توان بهترین و ارزان‌ترین تور را به مقصد استانبول پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال ما به شما تور لحظه آخری استانبول را پیشنهاد می‌دهیم. منظور از تورهای لحظه‌ آخری گزینه‌هایی هستند که زمان سفر آن‌ها نزدیک بوده اما هنوز آژانس‌های مسافرتی موفق به تکمیل ظرفیت آن‌ها نشده‌اند. در چنین شرایطی برای جلوگیری از ضرر، تورهای خود را با سود کمتر به فروش رسانده و در نتیجه گردشگران می‌توانند با قیمتی مناسب تجربه یک سفر خوب و به یادماندنی را داشته باشند. نکته قابل توجه اینکه تورهای لحظه آخری از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با تورهای معمولی ندارند. 

خوشبختانه سفر به شهرهای ترکیه نیازی به اخذ ویزا نداشته و از همین رو توریست‌ها می‌توانند از امتیاز خرید تور لحظه آخری استانبول بهره ببرند. پس اگر شرایط شما طوری است که می‌توانید از امتیاز تورهای لحظه آخری بهره‌مند شوید، حتما پیگیر تورهای برگزار شده در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان باشید تا به محض ارائه چنین یکیج‌هایی آن‌ها را رزرو کرده و سفری ارزان، باکیفیت و به یادماندنی را تجربه کنید.

 تور لحظه آخری استانبول

خرید تور ارزان استانبول در لحظه آخر!

همان طور که گفته شد علاقه‌مندان به سفر با تور استانبول می‌توانند با رزرو تور لحظه آخری سفری ارزان و البته باکیفیت را برای خود رقم بزنند. البته که این تنها راهکار برای داشتن سفری اقتصادی نبوده و با چند ترفند دیگر می‌توان در هزینه‌های خود تا حدی صرفه‌جویی کرد. پس اگر شما نیز به دنبال تور ارزان استانبول هستید، حتما به نکات زیر در حین رزرو تور خود توجه کنید:

  • انتخاب هتل قیمت مناسب

با توجه به توریستی بودن استانبول هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در آن وجود دارند که اغلب آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پس اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید توصیه می‌کنیم هتل‌های ۳ یا ۴ ستاره را به هتل‌های لوکس ۵ ستاره ترجیح دهید.

  • کاهش تعداد روزهای سفر

مسلما هر چقدر تعداد روزهای سفر شما بیشتر باشد، هزینه سفر نیز بیشتر خواهد بود. خوشبختانه امکان رزرو تورهای استانبول به صورت ۳ روزه، 4 روزه، ۵ روزه و ... وجود داشته و شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

  • سفر در زمان مناسب

در برخی از ماه‌های سال تقاضا برای سفر بیشتر با تور استانبول زیاد بوده و از همین رو شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود. به عنوان مثال سفر در تعطیلات نوروز، ژانویه و تابستان گران‌تر بوده و برای تجربه سفر ارزان بهتر است دیگر روزهای سال را انتخاب کنید.

  • انتخاب ایرلاین ارزان‌

مسافران استانبول می‌توانند از طریق پروازهای ایرلاین‌های ایرانی و همچنین ترکیش سفر کنند. البته که پروازهای خط هوایی ترکیش گران‌تر بوده و گزینه مناسبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای کسانی که بودجه محدودی دارند، نخواهد بود.

در نهایت نیز می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد تورهای ارزان و لحظه‌ آخری استانبول به دست آورید.

 قیمت تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول مقتدر سیر تابان

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان مجری مستقیم تور ارزان و لحظه آخری استانبول در هریک از فصول سال پکیج‌های ویژه‌ای را برای ایرانیان ارائه می‌کند. برای این که هیچ وقت از تخفیف‌های این چنینی و تورهای لحظه آخری برای مقاصد مختلف بی‌خبر نمانید، پیشنهاد می‌کنیم، شبکه‌های اجتماعی مقتدرسیر تابان را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. آخرین سفرها و آفرهای مختلف برای مسیرهای متفاوت از جمله در زمینه تور استانبول، در صفحات مقتدرسیر تابان منتشر می‌شود. اما اگر نیاز دارید که قیمت تور استانبول در همین امروز را مشاهده کنید لطفا به بالای صفحه رفته و از میان پکیج‌های معرفی شده برای استانبول، قیمت مدنظر خود را انتخاب کنید. دقت کنید که این قیمت برای یک بازه‌ی تاریخی مشخص، ارزان‌ترین هتل و پروازی با مشخصات درج شده است و طبیعتا تغییر در هر کدام از موارد می‌تواند بر قیمت درج شده در لیست موثر باشد.

 

تور ارزان و لحظه آخری ، فرصتی استثنائی برای دیدن استانبول 

استانبول

 

تور لحظه آخری استانبول سفر به یکی از مقاصد گردشگری مهم و قدیمی دنیاست که از خوشی روزگار در نزدیکی کشورمان قرار دارد. این نزدیکی تنها در فاصله بین ایران و ترکیه نیست و از لحاظ فرهنگی، آداب و حتی اغلب غذاها نیز وجود دارد. با این حال رفتن به این شهر با تور استانبول تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود، جایی که شما از زیبایی‌های شهری در میانه اروپا و آسیا دیدن می‌کنید، به سراغ بناهای قدیمی و معماری کم‌نظیر دوره بیزانتین خواهید رفت، از مراکز خرید لوکس و بازارهای مردمی خرید می‌نمایید و ساعاتی خوش را در اماکن تفریحی و درجه یک آن سر می‌کنید.


بهترین زمان خرید تور لحظه آخری استانبول

زمستان در استانبول

 

از هر کس که بپرسید، اولین پیشنهادش برای سفر تور استانبول بهار است. فصلی که از نظر آب و هوایی همه چیز به بهترین شکل ممکن برای تفریح در این شهر دوپاره آماده است. با این حال دیگر فصول شهر مثل همراهی با تور استانبول خرداد برای سفر مناسب است. تابستان‌های گرم این شهر باعث می‌شود پارک‌های آبی کم‌نظیر آن رونق فراوانی بگیرند و شهر نیز میزبان چندین برنامه تفریحی جذاب خواهد بود. پاییز آن نیز زیباست و طبیعت استانبول بی‌نهایت دلربا می‌شود. هوا در این فصل خیلی سر نخواهد بودو کمی از بهار، دمای کم‌تری خواهد داشت و در نهایت فضا برای گشت و گذار با تور استانبول در آن مهیاست. زمستان‌های بارش برف در استانبول امری طبیعی است. اما جدا از زیبایی‌های برف در بسفر، نباید از هزینه کم و تخفیف‌های جذاب زمستانی به سادگی گذر کرد.

 

خرید در استانبول 

استانبول مال

 حالا که با تور لحظه آخری استانبول در مخارج سفر خود یک صرفه جویی بزرگ کرده‌اید، بهتر است بعد از مطالعه راهنمای خرید در استانبول به سراغ خرید از مراکز خرید شیک استانبول بروید. استانبول مال (Mall of Istanbul) بدون شک برترین مرکز خرید شهر هم محسوب می‌شود. جایگاهی برای برندهای برتر جهان و ترکیه. در این سازه بسیار بزرگ همه چیز یافت می‌شود. از برترین مدل‌های روز لباس تا شهر بازی و سینماهایی با کیفیت جهانی.

ایستینیه پارک (Istinye Park Shopping Mall) هم یکی از ۵ مرکز خرید دیدنی استانبول محسوب می‌شود که مجموعا بیش از ۳۰۰ فروشگاه شیک را میزبانی می‌کند و از معدود سینماهای IMAX کل ترکیه در آن قرار دارد. معماری زیبا در کنار فروشگاه‌هایی از انواع برندها از این مرکز خرید، مکانی به شدت محبوب ساخته است. مرکز زورلو (Zorlu Center) نیز آخرین پیشنهاد ما به شماست. یک مجموعه با شکوه که شمال هتل، مرکز خرید، انواع رستوران، مراکز تفریحی و غیره می‌شود و سر زدن به آن از واجبات سفر با تور استانبول لحظه آخر است. البته بد نیست به بازارهای سنتی استانبول هم سر بزنید و از نزدیک با فرهنگ و رسوم مردم محلی آشنا شوید.

  

جاذبه‌های گردشگری در استانبول

در سفر با تور استانبول لحظه آخری ابتدا باید فهرست جاهای دیدنی استانبول را به خاطر بسپارید و در این میان به دیدن ایا صوفیه بروید. یک بنای بی نهایت زیبا با معماری خاصی که تلفیقی از چند تمدن مختلف را در هنر طراحی خود می‌بیند، در این بین مسجد آبی اگر چه کمی کم‌تر از ایاصوفیه شناخته شده است، با این حال آن نیز از زیباترین مساجد دنیا و از خاص‌ترین بناهای کل ترکیه است.

 

 

مسجد کبود در استانبول

 

 برای تفریح و دیدن از زیبایی‌های ترکیه در تور استانبول به سراغ تنگه بسفر بروید و حتما با سواری بر روی کشتی‌های کروز و تفریح‌های ساحلی بسفر از زیبایی‌های کرانه این منطقه زیبا لذت ببرید. البته گفتن از جاذبه های گردشگری استانبول در این چند خط نمی‌گنجد، تنها کافی است بدانید که یک بار سفر کردن به این شهر، تنها دیدن از چند مکان دیدنی مهم را برای شما ممکن می‌کند و برای دیدن جزء به جزء مکان‌های آن باید چندین بار به آن سفر کنید.