تور سریلانکا نوروز 1403

درباره تور سریلانکا نوروز 1403

تور سریلانکا نوروز 1403

آفتاب گرفتن بر سواحل زیبا وقتی صدای امواج دریا به گوش می‌رسد، قدم زدن در باغ‌های چای، گشت و گذار در جنگل‌های بارانی و بازدید از پارک‌های ملی، این چیزی‌ست که از تجربه شرکت در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ در ذهنتان باقی خواهد ماند. کشوری بسیار زیبا و سرسبز با سواحل دیدنی و متعدد که مردمی مهمان نواز و خونگرم داشته و دارای دیدنی‌های خیلی زیادی‌ست که تنها در یک سفر، امکان بازدید از بخش کوچکی از آن‌ها را خواهید داشت.

خیلی از مردم سریلانکا احتمالا حتی اسم نوروز هم به گوششان نخورده باشد و شاید ندانند که چرا طی دو هفته، گردشگران ایرانی زیادی به این کشور سفر می‌کنند! تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳، دقیقا در روزهای پایانی فصل اوج سفر به سریلانکا برگزار شده و کمی از آن شلوغی‌های کشور کاسته می‌شود اما هنوز هوا عالی‌ست و می‌توان تمامی فعالیت‌های توریستی را در این کشور به انجام رساند.

 

اب و هوای سریلانکا در طول نوروز ۱۴۰۳

به طور کلی، سریلانکا کشوری گرم‌سیری به حساب می‌آید که در تمام طول سال، هوایی گرم دارد و دما هوا در فصول مختلف، چندان تغییر نمی‌کند. تنها نکته مهم در مورد سریلانکا، باران‌های موسمی در این کشور است که باعث می‌شوند، نتوانید از تمام روزهای سفر خود بهره ببرید. خوشبختانه شرایط آب و هوایی سریلانکا در نوروز عالی است و این کشور، کم‌ترین میزان بارندگی را در ایام یاد شده تجربه می‌کند.

این موضوع باعث می‌شود تا تمامی برنامه‌های تفریحی از جمله سافاری‌های طبیعت گردی و گشت‌های دریایی به راه باشد اما از طرفی، حتما باید وسایل لازم برای مقابله با گرما را همراه برده و لباس مناسب، کلاه آفتاب گیر و کرم ضد آفتاب را برای شرکت در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ همراه داشته باشید. نوشیدن آب در طول سفر را هم فراموش نکنید و سعی کنید بین تفریحات ساحلی، سری به جنگل‌های بارانی و رودخانه‌ها و آبشارهای زیبای این کشور زده و کمی دمای بدن خود را پایین بیاورید.

تور نوروز سریلانکا ۱۴۰۳

قیمت تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

تور سریلانکا در بازه‌های زمانی مختلف و مقاصد متنوعی برگزار می‌شود اما تمامی تورهای نوروز ۱۴۰۳ سریلانکا، تورهای ترکیبی خواهند بود که چندین مقصد را در بر می‌گیرند. ما در مجموعه مقتدرسیر تابان سعی کرده‌ایم تا بهترین هتل‌ها را با قیمتی عالی برای تورهای ترکیبی سریانکا در نظر بگیریم تا تجربه‌ای عالی از سفر به این کشور را برایتان رقم بزنیم. با این حال شما می‌توانید، با انتخاب هتل مد نظرتان در رنج‌های قیمتی متنوع، سفری کاملا مطابق نظر خود داشته باشید. برای مشاهده قیمت تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

سریلانکا یکی از کشورهایی است که اتباع ایرانی، می‌توانند با دریافت ویزای توریستی فرودگاهی به این کشور سفر کنند. برای دریافت این نوع ویزا نیز به گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، بلیط رفت و برگشت، مدارک مرتبط با رزرو هتل و همراه داشتن پول نقد به اندازه کافی نیاز خواهید داشت و سپس در هنگام ورود به فرودگاه، این مدارک را به اداره مهاجرت تحویل داده و بعد از مدت کوتاهی، ویزای شما صادر خواهد شد. این ویزا 30 روز اعتبار  دارد و اگر مدارک شما کامل باشد، برای صدور آن مشکلی نخواهید داشت.

 

جاهای دیدنی سریلانکا در نوروز ۱۴۰۳

خیلی از گردشگران ایرانی با کشور سریلانکا آشنایی زیادی ندارند. این سرزمین فوق‌العاده زیبا و سرسبز در جنوب آسیا و در کرانه‌ی اقیانوس هند واقع شده و دارای نوار ساحلی گسترده و سواحلی چشم‌نواز است. این کشور دارای طبیعت و حیات وحش شگفت‌انگیزی است و با رشد صنعت گردشگری و ارائه امکانات عالی برای توریست‌ها، حالا به یکی از مقاصد برتر در آسیا بدل شده است. بعضی از شهرهای محبوب این کشور که در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ گنجانده شده و جاهای دیدنی‌ آن‌ها را در پایین برایتان لیست می‌کنیم:

  • کلمبو: پایتخت سریلانکا و بزرگ‌ترین شهر این کشور دارای مراکز تفریحی متعدد بوده و بعضی از جاذبه‌های مهم این کشور همچون معبد سیما ماکالا، موزه ملی، کلیسای جامع سنت لوسیا و موزه دوران استعمار هلند در آن‌جا قرار گرفته‌اند. کلمبو همچنین دارای مراکز خرید و بازارهای متعدد و جذاب است.
  • کندی: کندی زمانی پایتخت دوران پادشاهی سریلانکا بوده و بعضی از جاذبه‌های تاریخی بسیار مهم همچون معبد دندان مقدس در آن‌جا وجود دارد. اما کندی در اطراف خود جاذبه‌های طبیعی بسیاری نیز دارد و از این شهر، تورهای سافاری متعددی برگزار می‌شود.
  • بنتوتا: بنتوتا شهری ساحلی و مقصدی مفرح در جنوب سریلانکاست که گردشگران برای انجام تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و رفتن به گشت‌های دریایی به این شهر سفر می‌کنند.
  • نگومبو: بندری کوچک و فوق‌العاده زیبا که طبیعت جنگلی جذاب، سواحلی عالی و مراکز تفریحی متعددی در خود دارد.

 

تفریحات و سرگرمی های در تور نوروز ۱۴۰۳ سریلانکا

سافاری‌های مختلف و به طور کلی طبیعت گردی از مهم‌ترین فعالیت‌های در سریلانکا به حساب می‌آید و پیشنهاد می‌کنیم، مبلغی را به این منظور همراه داشته باشید تا بتوانید در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳، به سراغ چنین سفرهایی رفته و جاذبه‌های شگفت‌انگیز این کشور را از نزدیک تماشا کنید. البته اگر به مناطق ساحلی بروید، انواع امکانات برای انجام تفریحات آبی نیز تدارک دیده شده و روزهایی شاد و مفرح را در آن‌جاها تجربه خواهید کرد.

سواری بر قطار معروف الی، رفتن به تپه‌های سرسبز، بازدید از جزیره گاندوا، بازدید از معابد باستانی و تفریح در پارک‌های آبی از جمله دیگر تفریحات و سرگرمی‌هایی به حساب می‌آیند که در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید تجربه کنید.

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

غذاهای محلی سریلانکا

غذاهای محلی سریلانکا، شباهت زیادی به غذاهای هندی داشته و مردم این کشور نیز، علاقه زیادی به مصرف فلفل دارند! البته وقتی به نواحی ساحلی می‌روید، غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و خاصی را پیدا می‌کنید که منحصر به سریلانکا هستند. بعضی از مهم‌ترین غذاهای محلی این کشور شامل کاری ماهی و برنج مخلوط، کاری ماهی چیلی، گوتوکولا سامبول، کوتوی گیاهی و بادمجان برنجال می‌شوند.

از خصوصیات غذاهای محلی سریلانکا می‌توانید به استفاده از ادویه جات متنوع، شیر نارگیل و برنج در خیلی از غذاها اشاره کرد. همچنین مردم این کشور به شدت عاشق ترشی‌جات بوده و انواع و اقسام ترشی را با غذاهای خود سرو می‌کنند.

 

بهترین رستوران‌های سریلانکا

اگر قصد دارید، غذاهای محلی سریلانکایی را میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران‌های محلی و محبوب شهرهای مختلف مراجعه کنید. گفتن از تمامی رستوران‌های خوب سریلانکا در این نوشته ممکن است اما بعضی از رستوران‌های برتر این کشور که پیشنهاد می‌کنیم در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳، حتما به سراغشان بروید، به شرح زیر هستند:

  • Ministry of Crab: از معروف‌ترین رستوران‌های کلمبو و کل سریلانکا که به سرو انواع خرچنگ بزرگ و کوچک و غذاهای دریایی دیگر معروف بوده و در سال 2015 به عنوان یکی از 50 رستوران برتر آسیا شناخته شده است.
  • Ocean: دیگر رستوران بسیار معروف کلمبو که در هتل کنیگزبوری واقع شده و به پخت انواع غذاهای دریایی و غذاهای محلی می‌پردازد.
  • Pier 88 River: این رستوران در کنار رودخانه‌ای زیبا در بنتوتا و در هتل نبیولا 88 قرار گرفته است. منو رستوران شامل غذاهای محلی، دریایی و غربی بوده و در کنار کیفیت بالای غذاها، رستوران Pier 88 River فضای جذاب و منظره‌ای زیبایی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

خدمات تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ با مقتدرسیر تابان

مجموعه مقتدرسیر تابان سعی کرده در کنار انتخاب هتل‌های بسیار خوب برای تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳، شرکت‌های هوایی معتبری مثل سلام ایر و ایر عربیا را نیز برای پروازها انتخاب کند. در کنار خدماتی همچون اقامت در هتل‌های انتخابی و بلیط رفت و برگشت، خدمات این تورها شامل ترانسفر فرودگاهی و در تورهای ترکیبی شامل ترانسفر بین شهری نیز می‌شوند. همچنین یک بیمه مسافرتی معتبر با پوشش انواع بیماری‌ها و حوادث نیز برای گردشگران صادر خواهد شد.

در نظر داشته باشید که بخشی از جذابیت تور سریلانکا، ورود به مراکز گردشگری خاص یا شرکت در برنامه‌های تفریحی است که ورودی بعضی از این مراکز به عهده مسافران می‌باشد.

 

برای رزرو تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.