تور داخلی نوروز 1403

درباره تور داخلی نوروز 1403

تور داخلی نوروز 1403

پای تعطیلات نوروزی که به میان می‌آید، همه‌ی ما چمدان‌هایمان را بسته‌ایم و به این فکر می‌کنیم که سال تحویل به مشهد برویم، یا بعدش به شمال برویم یا جنوب. به اینکه در قشم بساط بودنمان در کنار خلیج فارس را پهن کنیم یا در کیش به بازی‌های آبی بپردازیم. در هر صورت هر جای این کشور پهناور را انتخاب کنید بدون شک تور داخلی نوروز 1403 بهترین تجربه‌ی شماست و پر از خاطره‌ی زیبایی‌های طبیعت ایران بزرگ.

 

با تور  داخلی نوروز 1403 به کجای ایران سفر کنیم؟

اگر قصد سفری نوروزی به مناطق مختلف ایران بزرگ را دارید، انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی شماست.

 

جزیره‌ی کیش

 

می‌توانید از بودن در سواحل خلیج فارس لذت ببرید و با تور کیش  نوروز 1403 و یا تور قشم نوروز 1403  به این جزیره‌های زیبا بروید.

 

 

جزیره قشم

 

 

هر کدام از این جزایر زیبا ویژگی‌های خاص خود را دارند که آن‌ها را از هم متفاوت می‌کند، اما نکته‌ی خوب این است که هر دو در این ایام برای تفریحات آبی آماده خواهند بود!

 

 

مشهد مقدس

 

 

البته می‌توانید پیش از سفر به هر کدام از این گوشه‌های خوش‌ آب و هوا، سال‌ تحویل را با تور مشهد نوروز 1403 در حرم مطهر امام‌رضا (ع) باشید و با دعا و نیایش همگانی سالی خوب و پربار از خداوند آرزو کنید.

 

 

نقاره‌زنی در حرم امام‌رضا

 

این تجربه قطعا یکی از معنوی‌ترین و جذاب‌ترین تجربه‌های شروع سال نوی شماست. صدای بلند نقاره‌زن‌های حرم امام‌رضا و توپ نمادین سال‌تحویل آنقدر زیبا و دلنشین است که اشک در چشمانتان جاری می‌کند.

 

 

شیراز

 

 

بهار را می‌توانید در باغ‌های شیراز هم جشن بگیرید. با تور شیراز نوروز 1403 همراه شوید و به شعر مهر و ادب پارسی وارد شوید، به میهمانی حافظ بروید و جشن‌های نوروزی تخت‌جمشید و سعدیه‌ی شیراز را هم از دست ندهید.