تور بالی نوروز 1403

درباره تور بالی نوروز 1403

تور بالی نوروز 1403

بالی به خاطر طبیعت منحصر به فردش، یکی از شگفت‌انگیزترین و زیباترین مقاصد گردشگری در تمام جهان به حساب می‌آید. جزیره‌ای بی‌نظیر در اندونزی که از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا بوده و همین جاذبه‌ها در کنار فعالیت‌های تفریحی مختلف باعث شده تا تور بالی نوروز ۱۴۰۳ به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در میان مسافران ایرانی بدل شود.

 ایام منتهی به نوروز، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به بالی به حساب می‌آید. آب و هوای بالی در روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ مناسب بوده و با توجه به این که هنوز یکی دو ماهی تا شروع روزهای اوج سفر به این جزیره باقی است، با فضایی آرام و عالی در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ مواجه می‌شوید. بالی دیدنی‌های بسیار زیادی دارد و با توجه به تنوع کم‌نظیر جاذبه‌های گردشگری در آن‌جا، برای هر سلیقه‌ای مناسب خواهد بود. اما از نوروز، تنها هوای عالی و فضای سبز و دلپذیر آن را در بالی پیدا خواهید کرد و کمتر کسی در این جزیره، از جشن سال نو باستانی ما چیزی می‌داند. 

 

آب و هوای بالی در تعطیلات عید نوروز

از نظر آب و هوایی، اردیبهشت تا مرداد، بهترین زمان ممکن برای سفر به بالی ارزیابی می‌شود. اما در طول نوروز نیز هوا بسیار عالی‌ست و امکان بارندگی به حداقل می‌رسد. از گرمای شدید خبری نخواهد بود و به راحتی می‌توانید به هر نقطه از این جزیره زیبا که خواستید بروید. البته در مجموع، بالی جزیره‌ای مرطوب و گرم است و حتما باید همراه خود لباس خنک همراه داشته باشید.

 

قیمت تور بالی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

نباید فراموش کنید که هر چه به نوروز نزدیک می‌شویم، با توجه به پر شدن تورها و درخواست‌های زیاد، قیمت تور بالی نوروز ۱۴۰۳ نیز افزایش پیدا می‌کند. به طور کلی، تمامی تورهای بالی با پروازهای خارجی شرکت‌های هوایی قطر و سلام ایر برگزار شده و با توجه به شرایط هتل‌ها و ریزورت‌های جزیره، اکثر هتل‌هایی که می‌توانید در این تورها انتخاب کنید نیز، اقامتگاه‌های پنج ستاره هستند. همه‌ی این‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا قیمت تور نوروز ۱۴۰۳ بالی، به نسبت بالا باشد. توصیه می‌شود، برای این که تور بالی را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید، چند هفته زودتر آن را رزرو نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور بالی نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به بالی در نوروز ۱۴۰۳  نیاز به تهیه ویزای توریستی کشور اندونزی را خواهید داشت. این ویزا به صورت الکترونیک صادر شده و با توجه به ارائه خدمات ویزا از جانب مقتدرسیر تابان، شما تنها باید مدارک مورد نظر از جمله اسکن پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه از آغاز سفر و اسکن عکس پرسنلی با زمینه سفید را به کارشناسان ما تحویل دهید تا مراحل اخذ ویزا برایتان طی شود. به غیر از این، تنها همراه داشتن گذرنامه مسافر برای شرکت در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ کافی خواهد بود.

تور بالی نوروز ۱۴۰۳

جاهای دیدنی بالی در سفر نوروزی

همان طور که گفتیم، یکی از ویژگی‌های بالی، داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع است. در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ شما با سرزمینی مواجه هستید که از سمتی، دارای بعضی از زیباترین سواحل دنیاست، از سمتی دیگر به جنگل‌های بارانی ختم می‌شود و در دل این مناطق، آبشارها و رودخانه‌های زیبا، معابد تاریخی و بسیاری دیدنی‌های دیگر را میزبانی می‌کند. بعضی از مهم‌ترین دیدنی‌های بالی که حتما در سفر به این جزیره باید از آن‌ها بازدید نمایید به شرح زیر هستند:

  • ساحل سانور

البته تمامی سواحل بالی زیبا هستند، اما ساحل سانور به خاطر شمایل خاص و امکانات توریستی که دارد، بیش از دیگر سواحل این جزیره پیشنهاد می‌شود. همچنین، توصیه می‌کنیم، در تور بالی نوروز ۱۴۰۳، در کنار سواحل بزرگ و شلوغ، به سراغ نقاط دورافتاده و دنج نیز بروید. سواحلی دست نخورده که طبیعت جنگلی چشم‌نواز جزیره را در پشت خود می‌بینند.

  • معبد تانا لات

یکی از ویژگی‌های معابد بالی، قرار گیری در نقاط خاص هستند. بعضی‌هایشان را لبه‌ی صخره‌ای مرتفع پیدا می‌کنید و بعضی مثل معبد تانا لات، روی صخره‌ای، چند متری در دریا قرار دارند. جالب این است که در بعضی از ساعات روز با پایین رفتن سطح آب، مسیری سنگی به این معبد باز می‌شود.

  • بساکی

اگر به جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید، حتما سری به بساکی بزنید. این مجموعه باستانی بیش از ۸۶ بنای کوچک و بزرگ و زیبا را در خود داشته و محلی عالی برای عکاسی نیز به حساب می‌آید.

  • مزارع پلکانی تگالالنگ

و اگر می‌خواهید، آن تصویر رویایی از مزارع برنج بالی که در اینترنت مشاهده کرده‌اید را از نزدیک ببینید، مستقیما باید به مزارع تگالانگ بروید که از بزرگ‌ترین و زیباترین‌ها در این جزیره به حساب می‌آید.

 

تفریحات و سرگرمی‌های بالی برای تجربه در تور نوروز ۱۴۰۳

در کنار جاذبه‌های گردشگری متعدد، فعالیت‌های تفریحی زیادی هم هستند که در تور بالی ۱۴۰۳ امکان انجام آن‌ها را خواهید داشت. فعالیت‌هایی که بالی را به یک مقصد عالی برای سفرهای مجردی و خانوادگی بدل می‌کنند:

  • تفریحات آبی

امکان گسترده‌ی تفریحی در سواحل بالی، این جزیره را به مکانی رویی برای آن‌هایی بدل کرده که عاشق تفریحات آبی هستند. در کنار جت اسکی، پاراسیلینگ و کارهایی از این دست، غواص و اسنورکلینگ در آب‌های جذاب بالی را از یاد نبرید و به دیدن ماهی‌های رنگارنگ و لاکپشت‌های بزرگ دریایی بروید.

  • طبیعت‌گردی و کوهپیمایی

در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ فراموش نکنید که سری به برکه‌های زمردین این جزیره، مناطق کوهستانی زیبا و آبشارهای دیدنی بالی بروید. در میان جنگل‌های بالی حیوانات و پرندگان بسیار زیادی زندگی می‌کنند.

  • پارک‌های آبی

در کنار سواحل زیبا، بالی دارای چند پارک آبی عالی مثل Waterbom هم هست که در فضایی بزرگ و جنگلی، تفریحات متنوعی را دارد. مراکز تفریحی متنوعی در جزیره برای سنین مختلف در نظر گرفته شده و از این نظر هیچ چیز کم نخواهید داشت.

  • یوگا گروهی

از دیرباز بالی به مقصدی برای علاقه‌مندان به یوگا معروف بوده و هنوز هم هر روز صبح بسیاری از ریزورت‌ها، کلاس‌های یوگا و مراکز مختلف، به برگزاری کلاس‌های گروهی در جنگل و لب ساحل می‌پردازند.

  • بازدید از جنگل مقدس میمون‌ها

اگر دوست دارید تجربه‌ای متفاوت در بالی داشته باشید، سری به جنگل مقدس میمون‌ها زده تا در آن‌جا، صدها میمون کوچک و بزرگ را مشاهده کنید که آزادانه در حال زندگی هستند.

تور بالی نوروز ۱۴۰۳

غذاهای خوشمزه بالی را عید امسال تجربه کنید

مردم کشور اندونزی و جزیره بالی، غذاهای خوشمزه‌ای پخت می‌کنند که چشیدن آن‌ها، بخشی جذاب از سفرتان خواهد بود. غذاهایی مثل کباب ساته، مرغ بتوتو، برنج مخلوط بابی گولینگ و پپس از این موارد هستند. اما اگر اهل غذاهای دریایی باشید، چیزهای بسیار زیادی در بالی برای انتخاب خواهید داشت. 

 

بهترین رستوران‌های بالی که در سفر نوروزی باید بروید!

در بالی، همه جور رستورانی پیدا می‌شود. رستوران‌های غذاهای محلی، رستوران‌های زنجیره‌ای، جاهایی لوکس یا بوفه‌ی غذاهای خیابانی و در مجموع انتخاب را برای گردشگران راحت کرده است. اما اگر می‌خواهید در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ به سراغ بهترین رستوران‌های این جزیره بروید، بعضی از مهم‌ترین‌هایشان را در زیر لیست کرده‌ایم:

  • رستوران زیر آبی Koral (آدرس: Raya Nusa Dua Selatan, Sawangan)
  • رستوران Honey & Smoke (آدرس: Monkey Forest No.67B, Ubud, Kecamatan Ubud)
  • رستوران Billy Ho (آدرس: Pantai Batu Bolong, Canggu)
  • رستوران غذاهای دریایی IJEN (آدرس: Petitenget St No.51B, Kerobokan Kelod, Kuta)
  • رستوران محلی Sate Plecing Arjuna (آدرس: Jalan Arjuna No.47, Dauh Puri Kaja, Denpasar)

 

بهترین هتل‌‌های بالی برای اقامت در تعطیلات نوروز

در مورد هتل نیز بالی تنوع بسیار خوبی دارد با این حال، بسیاری از هتل‌های ۳ ستاره و ۴ ستاره این شهر دارای امکانات خوبی نبوده و به همین دلیل، بخش زیادی از هتل‌هایی که در انتخاب‌های تور بالی نوروز ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید، اقامتگاه‌های ۵ ستاره و ریزورت‌های ساحلی مجلل هستند. برخی از بهترین‌ هتل‌های بالی به شرح زیرند:

  • ریزورت ساحلی Anvaya
  • هتل بزرگ و لاکچری Six Senses Uluwatu
  • ریزورت مفرح و بزرگ Bintang
  • هتل Tugu با ویلاهای کوچک به سبک محلی
  • هتل لوکس Kuta Paradiso

 

تور بالی نوروز ۱۴۰۳ با مقتدرسیر تابان

همه‌ی تورهای بالی به جز خدمات پایه بلیط رفت و برگشت و اقامت، دارای ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان هم هستند. همچنین خدمات ویزای اندونزی نیز برای مسافران به انجام می‌رسد و در طول سفر نیز یک لیدر فارسی زبان مجرب شما را همراهی خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که برای تمامی مسافران، بیمه مسافرتی معتبر نیز صادر خواهد شد.

 

برای رزرو تور بالی نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری کنید.