معروف‌ترین مکان‌ها برای گرفتن سلفی‌ در سراسر دنیا

اطلاعات مفید
معروف‌ترین مکان‌ها برای گرفتن سلفی‌ در سراسر دنیا

بعد از روی کار آمدن فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت، یکی از کارهای جذاب و برای بعضی‌ها مهم درسفر، گرفتن سلفی‌ است. امری که به یک فعالیت همه گیر در تمام دنیا بدل شده و به هر شهری که سفر کنید، گردشگران را خواهید دید که در حال گرفتن سلفی هستند. در این بین شاید با خود فکر کرده‌اید که معروف‌ترین مکان‌ها برای گرفتن سلفی در دنیا کجا هستند؛ در این مقاله ما آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


صحرای دبی


هر روز به تعداد کسانی که تور دبی را برای سفر انتخاب می‌کنند اضافه می‌شود. در بین تمام آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید، این طبیعت خاص دبی است که سلفی‌های جذابی را به شما هدیه می‌کند. حالا اگر هشتگ دبی را در اینستاگرام جستجو کنید، خواهید دید که تا چه اندازه گرفتن سلفی در این دشت خاکی محبوب شده است.

 

  ۸ تفریح هیجان‌انگیز که در صحراگردی دبی باید انجام دهید

 

 

صحرای دبی

 


گراند کنیون


از قدیم‌تر‌ها هم گراند کنیون آمریکا برای عکاسی و فیلم‌برداری انتخاب می‌شد و بسیاری از زوج‌های جوان با دوربین‌های پولاروید به این سرزمین سنگی می‌رفتند تا عکس‌های دو نفره خود را در یکی از جذاب‌ترین نقاط طبیعی دنیا بندازند. حالا اما با پیشرفت تکنولوژی، پیچ و خم‌های خاص سنگی این مکان، در قاب سلفی‌های گوشی می‌افتد تا بر روی کاغذهای نقره فام.

 

 

گراند کنیون

 


وقتی مسیح در قاب تصویر شماست


ریودوژانیرو یکی از گردش‌گرپذیر نقاط دنیاست. سرزمین زیبایی که همچون پایتختی تفریحی در قلب برزیل مهمانانی از نقطه نقطه دنیا را میزبانی می‌کند. اما گرفتن سلفی در این شهر، با توجه به اینکه از سال ۱۹۳۰ مجسمه بزرگ مسیح در بالاترین نقظه‌اش همه را به تماشا نشسته، یکی از جذابیت‌های سفر به آن جاست. جایی که در قاب سلفی شما مسیح دیده خواهد شد. حتی می‌توانید به بالای خود مجسمه هم بروید و عکسی در آن بالا و با نمای کل شهر بگیرید.

 

شهرهایی که بسیاری آن‌ها را با پایتخت کشور اشتباه می‌گیرند!

 

 

ریودوژانیرو

 


در غارهای یخ زده


آلاسکا، ایالت یخ زده آمریکاست. جایی که طبیعت به شیوه‌ای متفاوت رخ نمایی می‌کند. غارهای یخی مندنهال با زیبایی منحصر به فرد خود می‌توانند سلفی‌های خاصی را به شما هدیه کنند که هیچ گاه نه از ذهن شما، بلکه از ذهن بینندگانتان نیز پاک نشود. البته رفتن به این غارها خیلی ساده نخواهد بود، ابتدا اینکه با توجه به دمای بسیار پایین پیاده روی در آن سخت خواهد بود و از طرفی در این سرما تنها با قایق‌های کایاک قابل دستری‌ست. تورهای گردشی این غار تنها برای افراد با شرایط بدنی مناسب برگزار می‌شود.

 

 

غارهای یخ زده

 


به برج پیزا تکیه دهید


این هم از کارهایی است که پیش از پیدایش چیزی به عنوان سلفی نیز همه آن را انجام می‌دادند. اوضاع به قدری وخیم است که وقتی به دیدن این برج کج می‌روید، دور تا دور محوطه سبز آن مردمی را می‌بینید که در حال تکیه دادن به یک ستون خیالی هستند. اگر ندانید که این‌ها همه سعی دارند در قاب به گونه‌ای بیفتند که گویی به برج تکیه داده‌اند، احتمال فکر می‌کنید دیوانه شده‌اند!

 

 

 برج پیزا

 


سوار بر ربالن، بالای معابد میانمار


میانمار در دنیا به واسطه جنگل‌ها و فضای سبز بی‌پایانش، آرامش کم‌نظیر در دشت‌ها و معابد بی‌شمارش معروف است. یکی از فعالیت‌هایی که دهه‌هاست در بالای مناطق باستانی این کشور انجام می‌شود، سواری بر بالن است. حالا تصور کنید در آن بالا یک سلفی دیدنی بگیرید که مملو از فضای پس‌زمینه سبز به همراه تعداد بی‌شماری معبد قدیمی و زیبا باشد!

 

 ۲۰ منظره‌ی زیبای دنیا به انتخاب سایت تریپ‌ادوایزر 

 

 

معابد میانمار

 


وقتی با کوسه‌ها شنا می‌کنید!


این فعالیت خیلی به یک جا ختم نمی‌شود، خیلی ساده نخواهد بود و جرعت بسیاری می‌خواهد، اما در نهایت می‌تواند سلفی خاصی برای شما باقی بگذارد که در آن دندان‌های یک کوسه سفید یا یک کوسه کله چکشی پیدا باشد! کدام عکس می‌خواهد با سلفی شما برابری کند؟ در این فعالیت خاص، شما وارد یک قفس فولادین خواهید شد و چندین متر در آب فرو می‌روید و دوربین‌های مخصوص نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. محل‌هایی که این کار انجام می‌شود، مملو از کوسه‌ها خواهد بود تا حتما در این حرکت یک کوسه را مشاهده کنید. از جاهای معروفی که می‌توان این فعالیت را انجام داد می‌توان به بالی، میامی یا حتی بعضی نقاط تایلند اشاره کرد.

 

 

کوسه

 


سواحل یونان


بسیاری از مردم دنیا سواحل یونان را به واسطه شکل خاص تپه‌های اطرافش، شن‌های کم‌نظیر و آب‌های کریستالی، نقطه‌ای متفاوت برای گرفتن سلفی می‌دانند. مناطقی همچون جزیر Zakynthos، سواحل Mykonos، Paros یا حتی Crete معروف‌ترین این نقاط به شمار می‌روند.

 

 

سواحل یونان

 


عکسی بر روی دیوار بزرگ


دیوار بزرگ چین همچون برج پیزا که پیش‌تر در لیستمان آوردیم، از دیرباز میزبان کسانی بود که عکس‌هایشان را بر روی سنگ‌های این شگفتی ثبت می‌کردند. حالا این مکان نیز پر شده از گردشگرانی که هر لحظه یک سلفی جدید به فید اینستاگرام اضافه می‌کنند و در آن نمایی از عظمت دیوار بزرگ را ثبت می‌کنند.

 

  شگفتی‌های چین که تنها باید ببینید تا باور کنید 

 

 

دیوار بزرگ چین

۰۵ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران

حمید امیری

عکس مجسمه عیسی مسیح بسیار عالی بود