بهترین شهرهای دنیا برای یک سفر به یادماندنی و دوستانه

اطلاعات مفید
بهترین شهرهای دنیا برای یک سفر به یادماندنی و دوستانه

هر سال اولین یکشنبه ماه آگوست به عنوان روز جهانی دوستی نامگذاری می‌شود. یکی از بهترین فرصت‌هایی که می‌توانید به همراه دوستانتان، تجربه‌ای فوق‌العاده را از سر بگذرانید و خاطره‌ای همیشگی را ثبت کنید، سفر کردن است. اما ذهنیت‌ها و سلایق مختلف باعث می‌شود تا پیدا کردن یک مقصد که به سلیقه همه باشد، کمی سخت به نظر بیاید. به همین خاطر ما چند شهر را به شما معرفی می‌کنیم که مجموعه‌ای جذاب از فعالیت‌ها را دارند که همه‌ی سلایق را در بر می‌گیرد، شهرهایی هستند که بسیاری آرزوی رفتن به آن را دارند و مقاصدی هستند که از نظر زیبایی طبیعی کم‌نظیرند.


بارسلونا، اسپانیا


شهری که جشن‌هایش تمامی ندارد. جایی که بسیاری از مردم جهان، برای سفر به همراه دوستانشان، آن را انتخاب می‌کنند. اما فکر نکنید همراه دوستانتان، به جایی آمده‌اید که تنها مختص تفریح و خوشگذرانی است. بارسلونا یکی از شهرهای تاریخی جهان است که با سازه‌های خاص و البته معماری عجیبش شناخته می‌شود. انواع گالری‌های هنری دارد، رستوران‌های ویژه‌ای دارد که به صورت دسته‌جمعی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و البته پر از پارک‌های بازی جذاب است تا به کل کل هم مشغول شوید.

 

چند نکته کاربردی برای داشتن یک سفر رمانتیک و فوق‌العاده‌ی دونفره

 

 

بارسلونا

 


یانگون، میانمار


رفتن به این شهر، یعنی سفر به جایی پر از ماجراجویی. جایی که می‌توانید به همراه دوستانتان چند مورد از زیباترین نقاط دنیا را به چشم ببنید و جادوی ماجراجویی را با آن‌ها به پیش ببرید. آنقدر جاذبه‌ی گردشگری این مکان دارد، که همه قبل از سفر به شما می‌گویند تا خود را محدود به معابد اصلی کنید، چون اگر قصد دیدن همه چیز را کنید به هیچ وجه سفرچند روزه برای شما کافی نخواهد بود.

 

زیباترین دهکده‌های ناشناخته در آسیا که باید ببینید

 

 

یانگون

 


مارما، ایتالیا


جایی در ایتالیا که حتی مردم خود این کشور هم، دست دوستانشان را گرفته و آن‌ها را برای دیدن طبیعیتی زیبا، خوشگذرانی در آن و گرفتن عکس‌هایی که برای همیشه در خاطرشان ثبت می‌شود، به این مکان می‌آورند. مارما یک مکان رویایی برای سفری چند نفره است. امکان گردش‌های طبیعی در چند مورد از بهترین جاهای ایتالیا را برای شما فراهم می‌کند، امکانات زیاد تفریحی در خود دارد و البته رستوران‌ها و غذاهایش ... که طعمشان تا ابد زیر دندانتان خواهد ماند.

 

 

مارما

 


پراگ، جمهوری چک


سفر به پراگ، شبیه رفتن به سرزمین پریان است. جایی که قصه‌های فانتزی روایت‌هایشان را از آنجا الهام گرفته‌اند. این شهر برای یک سفر دسته جمعی همه چیز دارد. از بناهای تاریخی برای کاوش و یادگیری تا انواع و اقسام تفریحات و کافه‌ها و رستوران‌ها. اطراف پراگ پر از مراکزی است که برای گردش‌های تفریحی مناسب است و البته مهم‌تر اینکه بسیاری از تفریحات و گردش‌های داخل این شهر، هزینه کمی برایتان خواهد داشت و به صورت جمعی، مبلغ زیادی نخواهد شد.

 

 

پراگ

 


کاپادوکیا، ترکیه


سفر با تور ترکیه جذابیت‌های فراوانی دارد اما جدا از تمام تفریح‌های موجود در ترکیه کاپادوکیا چیز دیگری است ، تنها به این فکر کنید که همراه آن‌ها در هتل‌های غاری سکونت داشتید، با آن‌ها در رستورانی رو به یکی از خاص‌ترین مناظر دنیا ناهار میل کرده‌اید و در آخر با هم به بالن سواری در بالای این شهر شگرف رفته‌اید! سفری که به هیچ وجه از ذهن هیچ کدامتان پاک نخواهد شد و تا همیشه خاطره‌ای خواهد بود که در تمام جمع‌ها آن را بازگو خواهید کرد.

 

جذاب‌ترین بالن‌سواری‌ها را در کجای دنیا تجربه کنیم؟

 

 

کاپادوکیا

 


پاریس، فرانسه


اشتباه نکنید! پاریس تنها شهر عاشقان نیست، شهر دوستان هم هست! جایی که تقریبا همه دوست دارند حتی یک بار هم که شده به آن سفر کنند. شهری که از برج ایفل تا انواع کلیساها و پارک‌های معروفش، مناطقی برای دیدن و عکس گرفتن دارند. شهری که به نوعی پایتخت غذای دنیا محسوب شده و اگر نه، حداقل برای صرف غذاهای فرانسوی بهشتی برای خودش محسوب می‌شود. این‌ها را بگذارید کنار انواع پارک‌ها، بازی‌ها، جشن‌های شبانه و تفریحاتی که هر روز رو هر لحظه می‌توانید همراه دوستانتان انجام دهید، تا بفهمید که چرا، پاریس تنها شهر عاشقان نیست.

 

 

پاریس

 


پوکت، تایلند


مگر می‌شود حرف از سفرهای مجردی همراه دوستان شود و چیزی از تور تایلند به میان نیاید؟ نیمی از این لیست را می‌توانستیم به شهرهای مختلف تایلند بپردازیم، اما از میان همه‌ی آن‌ها اگر بخواهیم به یک جا اشاره کنیم، آن‌هم تور پوکت است. جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا در کنار مجموعه‌ای بسیار عالی از فعالیت‌های مختلف. اما چیزی که مطمئنا می‌تواند برای یک جمع دوستان پرهیاهو و ماجراجو جذاب باشد، تور غواصی است! جایی در آب‌های شفاف و رویایی پوکت.

 

۶ جزیره کم‌تر شناخته شده که به راحتی از پوکت قابل دسترسی هستند

 

 

پوکت

 


نیویورک، آمریکا


بخش زیادی از سیتکام‌های تلوزیونی را در نیویورک ساخته‌اند.جایی که دوستی‌های تلوزیونی شکل گرفت‌اند و مردم عاشق آن‌ها شده‌اند. اما نیویورک نه تنها به این بابت، بلکه به خاطر مراکزی همچون میدان تایم، سنترال پارک و یا ساختمان امپایر استیت، یکی از شهرهایی است که بسیاری دوست دارند به آن سفر کنند و بهترین شیوه برای سفر به این کشور، همراه جمع دوستانی است که پایه این کار باشند.

 

 

نیویورک

۱۴ مرداد ۱۳۹۷

نظرات کاربران