عاشقانه‌ترین شهرهای آسیا برای ماه‌ عسل رویایی با هر بودجه‌ای

اطلاعات مفید
عاشقانه‌ترین شهرهای آسیا برای ماه‌ عسل رویایی با هر بودجه‌ای

سفر به کشورهای خارجی برای ماه عسل می‌تواند ایده‌ای بسیار عالی برای اولین سفر دو نفره باشد. سفری عاشقانه که می‌تواند در همین آسیا انجام شود و به خاطره‌ای ماندگار برای یک زندگی طولانی بدل گردد.در لیستی که امروز برایتان در نظر گرفته‌ایم، شهرهای مختلفی به شما پیشنهاد خواهیم کرد که با بودجه‌های مختلف جور در خواهد آمد. می‌توانید برای یک سفر نسبتا ارزان قیمت به سراغ استانبول بروید، بالی را برای شرق آسیا انتخاب کنید یا در هتل‌های لوکس مالدیو اولین سفر عاشقانه‌تان را سر کنید.

 


بالی، اندونزی


بالی یکی از زیباترین جزایر شرق آسیاست. نگینی کم‌نظیر با منظره‌ی دریا و تپه‌ها و آتش‌فشان‌های خفته. نمونه‌ای عالی برای یک سفر خاطره‌انگیز دو نفره که نیاز به صرف بودجه‌ای هنگفت در حد کشوری همچون مالدیو ندارد اما تجربه‌ای کم نظیر از سواحل زیبا، آب کریستالی دریا و اقامتگاه‌های دو نفره عالی را برایتان مهیا می‌کند.
جدا از تفریح‌های دو نفره عالی همچون غواصی، پیاده روی در طبیعت یا دیدن از معابد باستانی، گرفتن عکس‌های فوق‌العاده دو نفره در جلوی این مناظر زیبا می‌تواند خاطره سفر با تور بالی را به چشم‌نواز‌ترین شکل ممکن در آلبوم خاطراتتان ثبت کند.

 

۱۰ دلیل مهم برای اینکه حتما به بالی سفر کنید

 

 

بالی

 


سنگاپور


سنگاپور به واسطه تلفیق مدرنیته با المان‌های خاص باستانی این منطقه، به نقطه‌ای خاص در آسیا بدل شده است. جایی که حالا از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آسیا محسوب می‌شود و به واسطه اقامتگاه‌های بسیار عالی که در دل خود دارد، برای سفرهای عاشقانه از طرف تمام کسانی که با تور کوالالامپور سنگاپور به آن سفر کرده‌اند پیشنهاد می‌شود.

 

تفریح‌های عاشقانه‌‌ی سنگاپور که باید با همسفر خود انجام دهید

 

 

سنگاپور

 


در سنگاپور همه چیز برای یک سفر دو نفره آماده است، از رفتن به باغ گیاه شناسی زیبا در دل شهر تا قدم زدن کنار بندرگاه معروف با منظره‌ای که نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند.

 


مالدیو


اگر قرار باشد بودجه‌ای کلان برای ماه عسل کنار بگذارید، احتمالا باید به همان کشوری فکر کنید که بسیاری آرزو دارند سفری دو نفره به آن داشته باشند، مالدیو! مکانی آرام و بی‌نهایت زیبا به سواحلی که در دنیا کم‌نظیر است و اقامتگاه‌هایی که جان می‌دهد برای یک سفر دو نفره و رویایی.

 

۶ مقصد شبیه به مالدیو اما ارزان‌تر و کم‌خرج‌تر از آن!

 

 

مالدیو

 


فعالیت‌های بسیاری در مالدیو وجود دارد که زوج‌های جوان می‌توان آن‌ها را امتحان کنند. محبوب‌ترین این فعالیت‌ها غواصی کم عمق است که با ساعتی تمرین قابل انجام است و با گردش در زیر آب‌های درخشان مالدیو و دیدن آبزیان رنگارنگ حیات وحش زیرین این کشور، جذابیتی دو چندان به سفرتان می‌دهد.

 


ژاپن


ژاپن هم از کشورهایی هست که برای گذراندن ماه عسلتان باید هزینه‌ی سنگینی برایش کنید و اگر توکیو را بگذارید کنار، کیوتو و شهرهای دیگری هستند که می‌تواند یک تجربه فراموش نشدنی از این سفر برایتان به جا بگذارند.معابد خاص ژاپنی، اقیانوس آرام، جزایر فوق‌العاده و دیدن از زیبایی‌های طبیعت ژاپن در لیست خواسته‌های هر عاشق سفری جا دارد و چه بهتر که این سفر را دو نفره و در اولین قدم‌های یک زندگی مشترک تجربه کنید. اگر هم قصد داشتید که در توکیو بمانید پیشنهاد ما به شما یک حرکت خاطره انگیز و ماندن در اقامتگاه دیزنی است! کاری که برای یک عمر در خاطره زندگی مشترکتان باقی خواهد ماند.

 

 

ژاپن

 


ترکیه


از بسیاری نظرات، شهرهای مختلف ترکیه بهترین گزینه برای یک ماه عسل خوب و ارزان قیمت است. البته قیمت پایین و نزدیک بودن ترکیه تنها دلیل این سفر نمی‌تواند باشد چون ترکیه شهرهای بسیار زیایی دارد که بسیاری از نقاط مختلف جهان به دیدن آن می‌روند.
استانبول به واسطه زیبای‌های فرهنگی و البته جلوه‌های زیبای شهری‌اش، آنتالیا، چشمه یا کوش آداسی به عنوان یک مقصد ساحلی بسیار زیبا و البته کاپادوکیا با آن شرایط خاص و جذابش، هر کدام می‌توانند یک شهر ایده‌آل برای اولین سفر دو نفره شما باشند. پس اگر می‌خواهید هزینه هنگفتی نکنید، به جایی زیبا بروید و یک ماه عسل رویایی را پشت سر بگذارید، بهتر است نسبت به سلیقه‌تان با تور ترکیه یکی از شهرهای آن را برگزینید.

 

برای ماه عسل رویایی، به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنید؟

 

 

ترکیه

 


سامویی، تایلند


در بین شهرهای مختلف تایلند و جزایری که هر کدامشان زیبایی محصور کننده‌ای دارند، تور ساموئی بهترین گزینه ممکن برای ماه عسل شما خواهد بود. جزیره‌ای بسیار زیبا و چشم‌نواز که با طبیعت زیبایش و البته اقامتگاه‌های فوق‌العاده‌ای که در خود دارد می‌تواند بهترین لحظات را برای شما و همسرتان رقم بزند.

 

هتل‌های برتر ساموئی؛ جزیره‌ی تفریحات عاشقانه در تایلند

 

 

سامویی

 


فعالیت‌های هیجان انگیز از غواصی و بانجی جامپینگ تا گذراندن یک شب رویایی در ساحل چاونگ و گوش کردن به آهنگی که نوازنده‌ها در کنار ساحل می‌نوازند، تنها بخشی از تجربه‌های سفر شما با تور تایلند را تشکیل خواهند داد.

 


هنگ کنگ


اگر قصد سفربا تور چین را دارید، شاید بهتر باشد برای ماه عسل هنگ کنگ را انتخاب کنید. البته نه اینکه سفر به پکن یا شانگهای چیزی کم از هنگ کنگ داشته باشد که احتمالا بیشتر هم دارد، اما اقامتگاه‌های خاص هنگ کنگ، شرایط خاص طبیعی‌اش و حال و هوای این شهر که بیشتر به اروپا پهلو می‌زند تا آسیا، می‌تواند برای یک سفر دو نفره جذاب‌تر باشد.

 

رمانتیک‌ترین شهرهای جهان که باید لحظات عاشقانه‌تان را در آنجا خاطره کنید

 

 

هنگ کنگ

 


اگر هنگ کنگ را برای سفر خود انتخاب کردید حتما سری به باغ زیبای نان لیان بزنید و در زیبایی‌های این باغ چند عکسی به یادگار بگیرید.

 


سریلانکا


سریلانکا یک جزیره نسبتا کوچک است که شرایطی ایده‌آل برای یک ماه عسل رویایی را در خود دارد و مهم‌تر اینکه از نظر مخارج از بسیاری همتایانش، هزینه‌ کم‌تری روی دستتان خواهد گزاشت.این کشور زیبا هیچ کم از مالدیو و تایلند ندارد و با جنگل‌های بارانی بسیار زیبا و سواحل فوق‌العاده‌اش می‌تواند میزبانی ایده‌آل برای اولین سفر دو نفره شما به حساب بیاید. در کنار این جلوه‌های طبیعی، می‌توانید از معابد فوق‌العاده سریلانکا هم دیدن کنید که تفاوت بسیاری از نظر معماری با دیگر نقاط آسیای شرقی دارد. رفتن به پناهگاه فیل‌ها و بودن در کنار این حیوانات مهربان نیز تجربه‌ای یکتا برای شروع زندگی‌تان خواهد بود.

 

کندی؛ سرزمین آرامش و مدیتیشن در دل طبیعت سریلانکا

 

 

سریلانکا

 


آندامان، هند


اگر می‌خواهید با تور هند به ماه عسل بروید ، آندامان احتمالا از خیلی جهات بهترین گزینه از این نظر باشد. البته این منطقه نسبت به دیگر نقاط ساحلی هند همچون گوا، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت اما در همین حال می‌توانید روزهای خود را در اقامتگاه‌های لوکس آن بگذرانید و بعد به سراغ فعالیت‌های جذابی همچون غواصی، قایق سواری و غیره شوید.

 

 

هند

 


دیدن از موزه‌ی تاریخ و دنبال کردن قصه‌های جذابی که در پشت جذابیت‌های هند وجود دارد نیز از دیگر چیزهایی‌ست که حتما باید آن را امتحان کنید.

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷

نظرات کاربران