زیباترین شهرهای آسیایی که باید در بهار مسافر آنها شوید

اطلاعات مفید
زیباترین شهرهای آسیایی که باید در بهار مسافر آنها شوید

بهار بهترین زمان سفر برای رفتن به کشورهای مختلف شرق آسیاست. اگر چه هنوز کشورهایی همچون ژاپن و کره سرمای زمستان را در دل خود دارند، اما تور تایلند، تور هند، تور سنگاپور و ... بهترین زمان ممکن برای جذب توریست را به خود می‌بینند. انتخاب‌های زیادی روی میز است که می‌توانید انتخاب کنید، از میان این انتخاب‌ها ما چند مورد از کشورهای مختلف را برایتان برگزیده‌ایم تا نگاهی به آن‌ها بندازید.


پوکت؛ تایلند


یکی از بهترین ماه‌ها برای سفربا تور پوکت  فروردین و اردبیهشت است. تمام روزها گرم و آفتابی است و کم‌تر از باران‌های رگباری خبری خواهد بود. دمای هوا در این ماه‌ها بین ۲۴ تا ۳۳ درجه است و سواحل آن مملو از جمعیتی خواهد شد که می‌خواهند از این هوای گرم استفاده کرده و تنی به آب بزنند.

 

بهترین مراکز تفریحی خانوادگی در تایلند 

 

 

پوکت

 


همین هوای گرم اگر چه ممکن است در بانکوک شما را کمی آزار دهد، اما در اینجا به واسطه سواحل زیبا و آبتنی‌های مدام نه تنها مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه از مزیت‌های آن نیز محسوب می‌شود. پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند محسوب می‌شود و خود سواحل متفاوتی دارد، از همین رو ما از آن اسم بردیم، در غیر این صورت این زمان از سال برای سفر به تمامی جزایر خوش آب و هوای تایلند زمانی مناسب خواهد بود.

 

۶ جزیره‌ اطراف پوکت که حتما باید ببینید

 


سنگاپور


سنگاپور کمی از شهرهای ساحلی تایلند خنک‌تر است و هوای آن در این ایام بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و به واسطه پایان فصول بارانی، به ندرت رگبارها گردش شما را دچار خللی خواهند کرد. البته باید در نظر داشت که به واسطه همین ایام فوق‌العاده برای سفر، هتل‌داران این منطقه نیز قیمت‌های اتاق‌ها را بالاتر از حد معمول در نظر می‌گیرند، با این حال این شهر به تنوع در همه چیز مشهور است و می‌توان در آن اتاق‌هایی با قیمت مناسب نیز پیدا کرد.جاذبه‌های دیدنی با هزینه‌های نسبتا پایین، تنوع غذاها و رستوران‌ها و امکانات بسیار زیاد برای تفریح و لذت بردن از ایام سفر جزو مهم‌ترین مزیت‌های سنگاپور به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری دنیا محسوب می‌شود.

 

 شش تفریح جذاب و خانوادگی در شب‌های سنگاپور 

 

 

سنگاپور

 


سیم ریپ؛ کامبوج


کامبوج را بسیاری به غلط تایلندی دیگر می‌دانند، در صورتی که این کشور از جهات بسیاری سرزمینی منحصر به فرد و بسیار زیباست. سیم ریپ هم به واسطه معابد بسیار زیبا و پوشش گیاهی خاصش مملو از مناظری‌ست که از دیدنش سیر نخواهید شد. البته در ایام بهار دمای هوا بالا خواهد بود و بین ۲۴ تا ۳۵ درجه گرما خواهد داشت، اما از طرفی به واسطه کم‌بارش‌ترین موقع سال در این حوالی، بهار بهترین فرصت برای دیدن از این شهر زیباست. این شهر کوچک را بسیاری با معبد Angkor Wat می‌شناسند و هتل‌های کوچک و زیبایش، اما چیزی که دراین شهر انتظار شما را می‌کشد، آرامشی دلنشین در کنار روزهای خوش و مفرح خواهد بود.

 

 

سیم ریپ در کامبوج

 


هانویی؛ ویتنام


اگر به دنبال یک هوای ایده‌آل در شرق آسیا می‌گردید و می‌خواهید به شهری زیبا سفر کنید، هانویی بهترین گزینه برای شماست. دمای هوا در این روزهای هانویی در حدود ۱۸ تا ۲۲ درجه خواهد بود و باران کمی را به خودش می‌بیند و برای شهری که این روزها عظم خود را برای هر چه بهتر کردن صنعت گردشگری جزم کرده، بهترین موقعیت برای میزبانی از مسافران خواهد بود. هانویی تلفیقی از مراکز باستانی و اماکن دیدنی در کنار تفریگاه‌های مدرن و زیباست و به به غذاهای خاص و خوشمزه محلی‌اش معروف است.

 

 بهترین کشورهای آسیایی برای یک سفر عاشقانه‌ 

 

 

 هانویی در ویتنام

 


کولومبو؛ سریلانکا


بسیاری از کسانی که با تور سریلانکا  به این کشور سفر می‌کنند، برای دیدن زیبایی‌های طبیعی این منطقه بسیاری روزها را به تورهای یک روزه بیرون شهر می‌روند تا از فضای فوق‌العاده آن بهره ببرند. برای این کار بهار هر سال بهترین زمان برای سفر به این کشور محسوب می‌شود زیرا دمای آن حدودا بین ۲۴ تا ۳۲ درجه خواهد بود و با ۱۲ سانتیمتر میانگین بارش، از کم باران‌ترین فصل‌های ممکن است. همانطور که گفته شد نباید هنگام سفر به سریلانکا خود را محدود به کولومبو کنید و باید به شهرهای اطراف رفته و از کل این کشور لذت ببرید.

 

 کلمبو؛ بهشتی پر از آرامش میان امواج اقیانوس هند 

 

 

 کولومبو در سریلانکا

 


گوا؛ هند


بین گرمای سنگین تابستان و روزهای پربارش، اوایل بهار بهترین زمان برای سفر با تور گوا  به زیباترین شهرهند محسوب می‌شود. جایی که شما به جای تلفیق تمدن انگلیسی-هندی، آمیزه‌ای از فرهنگ پرتغالی- هندی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید در سواحل معروف آن ساعت‌ها به تفریح و لذت بردن از مناظری زیبا مشغول شوید.

 

 با بهترین اقامتگاه‌های ساحلی گوا آشنا شوید 

 

 

گوا در هند

 

 

 گوا؛ سرزمین آفتاب و شن، رقص دلفین‌ها و موج‌سواری 

 


گوا از نظر سواحل مختلف غنای فوق‌العاده‌ای دارد و هر کدام آن شکل‌ها و البته فضایی متفاوت دارد. برای اینکه بیشترین لذت ممکن را از لحاظاتی که در این شهر هستید ببرید، بهتر است پیش از سفر با تحقیق در نوشته‌های مختلف از چند و چون مراکز تفریحی آن با خبر شوید تا انتخاب‌های مناسب را انجام دهید.


در نهایت اینکه باید گفت از میان کشورهای مختلف تنها به ذکر یکی از شهرها اکتفا کردیم، در غیر این صورت بودند شهرهای دیگری که می‌شد در لیست ما قرار بگیرند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۶

نظرات کاربران