با عاشقانه‌ترین جزایر دنیا برای یک سفر به‌یادماندنی آشنا شوید

اطلاعات مفید
با عاشقانه‌ترین جزایر دنیا برای یک سفر به‌یادماندنی آشنا شوید

جزایر، کوچک یا بزرگ، سرسبز یا کویری، هر چه که باشند از دیرباز به عنوان به محلی عاشقانه از آن‌ها یاد می‌شود. بخش‌هایی خاص از زمین که به وسیله دریاها احاطه شده‌اند و می‌توان در کنار سواحلشان ساعاتی فوق‌العاده را سپری کرد.
در این میان اما، بعضی از همین جزایر شهرتی متفاوت یافته‌اند و به عنوان عاشقانه‌ترین مقاصد دنیا برای سفر تلقی می‌شوند. با هم نگاهی به لیست تهیه دیده شده در این باره با توجه به نظرات کاربران تریپ‌ادوایز بندازیم.

 

معرفی 6 جزیره باور نکردنی در دنیا


سنت لوسیا


در تمام جزایر دریای کارائیب، بسیاری سنت لوسیا را به عنوان رمانتیک‌ترین جزیره‌ی این منطقه می‌نامند. این در صورتی است که تنها در باهاموس یکی از کشورهای این حوضه، بیش از ۷۰۰ جزیره وجود دارد! کوه‌های زیبا، هوایی فوق‌العاده و سواحلی آرام و دلپذیر از جمله مهم‌ترین خصایص این جزیره محسوب می‌شود و آن را باید در کنار آب‌های درخشان و کم‌نظیر و منظره‌ای که با یک بار دیدنش هیچگاه فراموشش نخواهید کرد قرار داد تا به این موضوع پی ببرید که چرا سنت لوسیا تا این حد محبوب است.
این جزیره لاکچری و بسیار گرانقیمت برای سفر، با توجه به سازه‌های کم در بخش‌های ساحلی، به طور کلی پذیرش مسافرین در آن به یه اندازه‌ای است که به هیچ وجه باعث شلوغی بیش از اندازه سواحل آن نمی‌شود و این دلیل بزرگی برای سفرهای دو نفره به آن خواهد بود.

 

 

st-lucia

 


کوه لیپه، تایلند


کوچک‌ترین جزیره تایلند، یکی از زیباترین نقاط این کشور برای سفر با تور تایلند محسوب می‌‌شود. جزیره‌ای بومرنگی شکل که می‌توان مدتی را در  این عاشقانه‌ترین نقطه‌ی این کشور صرف کرد.
کوه لیپه آنقدر کوچک است که نیازی نیست تا وسیله نقلیه در آن تهیه کنید می‌توانید به راحتی همه جای آن را در یک روز دیده و لحاظاتی کم‌نظیر را در آن تجربه کنید. این جزیره سه ساحل دارد، غروب، طلوع و پاتایا. همانطور که از اسم دو ساحل اول پیداست هر کدام در سمتی از جزیره واقع هستند و می‌توان در آن‌ها طلوع یا غروب خورشید را نظاره کرد. کافی است در تور تایلند نوروز 97 به این فکر کنید که در یک روز می‌توانید در کنار همراهتان ابتدا طلوع خورشید را ببینید، همراهش غواصی کنید، شنا کنید و از طبیعتی بکر لذت ببرید و در نهایت آن سمت جزیره غروب خورشید را نظاره کنید تا به ماهیت عاشقانه این محل پی ببرید.

 

تایلند مقصد عاشقانی که می‌خواهند برای اولین‌بار با هم سفر کنند

 

 

/koh-lipe

 


سن بارتلمی


دیگر جزیره این لیست باز هم مربوط به دریای کارائیب می‌شود و جزیره‌ای که تنها حدود ۹هزار نفر جمعیت دارد. زیبایی‌های این جزیره تنها به آب‌های درخشان و بی‌نهایت زیبایش به همراه سواحل فوق‌العاده محدود نمی‌شود، سن بارتلمی یا سن بارت، جمعیتی متشکل از چندین فرهنگ مختلف دارد و این جزیره‌ی آتش‌فشانی جدا از پوشش گیاهی زیبایش، مامن نوعی کاکتوس شب گل است که تنها در این منطقه می‌روید و بخشی از جاذبه‌ی آن محسوب می‌شود. البته سفر به سن بارت یکی از لوکس‌ترین سفرهای جهان محسوب می‌شود و همین باعث شده آرامش سواحل طلایی آن برای یک تعطیلات دو نفره حفظ شود.

 

 

st-barths

 


سیشل


جزیره سیشل با توجه به آب و هوای استوایی‌اش برای تمام سال منطقه‌ای مناسب برای سفر محسوب می‌شود. یک کشور بی‌نهایت زیبا با آب‌های شفاف و دوست داشتنی و طبیعتی که خود یک فضای رمانتیک را برای سفرتان رقم می‌زند. پوشش گیاهی زیبا، سواحل طولانی، تپه‌های دلپسب برای قدم زدن و دیدن طلوع و غروب خورشید .
سیشل میزبان دو میراث جهانی یونسکو است و دیدنی‌های بسیاری از نظر طبیعی دارد، اما با توجه به اینکه حالا دیگر یکی از قطب‌های مهم گردشگری دنیا محسوب می‌شود، جاذبه‌های تفریحی زیادی از جمله غواصی کم عمق تفریحی، بازی‌های آبی و پارک‌های مختلف در آن وجود دارد که می‌توانید در سفر دو نفره خاطره‌های متفاوتی به وسیله آن‌ها برای خود بسازید.

 

 

seychelles

 


لنکاوی، مالزی


شاید بسیاری برای سفر به جزایر شرق آسیا تایلند را انتخاب کنند، اما مجمع‌الجزایر لنکاوی در تور مالزی بی‌نهایت زیباست و درخور انتخاب. جزیره اصلی این منطقه که به خود به نام لنکاوی شناخته می‌شود، طبیعتی زیبا و بسیار جذاب دارد که هم در منطقه ساحلی و هم در مناطق دور از ساحل، چشمان هر گردشگری را می‌گیرد و می‌توان محلی مناسب برای سفری خاطره انگیز و عاشقانه باشد.
قدم زدن کنار ساحل، قایق سواری میان جنگل‌های حرا، دیدن زیبایی‌های فراموش نشدنی و آرامش کم‌نظیر هتل‌های ساحلی لنکاوی از جمله برجسته‌ترین موهبات این بهشت روی زمین است که شاید به‌سادگی بتوان در تور مالزی نوروز 97 به آن دست یافت.

 

 

هتل‌های بی‌نظیر لنکاوی؛ جزیره جنگل‌های پیچ در پیچ

 

 

langkawi

 


سانتورینی، یونان


یک جزیره باستانی که پیش از این آتش‌فشانی فعال داشت و با خاموش شدنش، این تکه‌ی زیبا را در میان دریا پدید آورد. زیبایی‌های طبیعی این جزیره توضیحاتی شبیه به موارد دیگر دارد که در لیستمان آوردیم، اما واقعیت این است که خانه‌های سپید با دکور‌ها، سقف‌ها و درهای آبی رنگ که نماد اصلی این مکان است، خود به نوعی فضایی بسیار دلچسب را پدید آورده می‌تواند یکی از بهترین محل‌ها برای عکس‌های عاشقانه شما باشد.
سانتورینی را به عنوان یکی از مقاصد مهم ماه عسل بر می‌شمارند، به همین واسطه هتل‌های موجود در آن اتاق‌های ماه‌عسل زیبایی‌ دارند و برای زوج‌های جوان عکاسان زیادی هستند که می‌توانند به شما برای ثبت لحظات زیبایتان در این سرزمین، یاری رسانند.

 

 

santorini

 


یاساوا، فیجی


یاساوا در واقع مجموعه‌ای از ۲۰ جزیره زیبا است که گویی در میان آب‌هایی شفاف به روشنی کریستال روییده‌اند. این جزایر جدا از صخره‌های زیبایی که در دل دارند و خود منظره‌ای کم نظیر پدید آورده، سواحل بزرگ با شن‌های سفید نیز آن‌ها را احاطه کرده و در بیشتر آن‌ها آبگیرهای بسیار زیبایی پدید آمده که برای آبتنی مکانی ایده‌آل هستند.
تمام موارد بالا که گفتیم برای بردن یک زیر انداز و گذراندن یک روز فوق‌العاده در زیر نور آفتاب کفایت می‌کند، اما با توجه به پرطرفدار بودن این منطقه، برنامه‌های تفریحی بسیار زیادی نیز در این مکان وجود دارد. از غواصی و شنا و گشت زدن با قایق، تا انواع و اقسام ورزش‌های آبی دیگر. سفر به یاساوا شاید برای آن دست زوجینی مناسب باشد، که سفری عاشقانه اما ماجراجویانه طلب می‌کنند، گشت و گذار در میان این جزایر جدا از لذت بخش‌ بودن در مواقع سختی‌هایی دارد که آن را برای بسیاری جذاب‌تر از یک سفر آرام و حوصله سر بر خواهد کرد.

 

 

yasawa

۰۶ اسفند ۱۳۹۶

نظرات کاربران