بهترین کشورهای آسیایی برای یک سفر عاشقانه‌

اطلاعات مفید
بهترین کشورهای آسیایی برای یک سفر عاشقانه‌

ولنتاین نزدیک است و با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که سفر به بخش‌های مختلفی از دنیا می‌تواند از هزینه بعضی مدل گوشی‌ها هم ارزان‌تر بیفتد! پس اگر قصد سفری عاشقانه در این روز خاص را دارید و می‌خواهید خاطره‌ای بی‌بدیل بسازید، باید در انتخاب مقصد خود دقت کنید.
شهرها و کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که به عنوان مقصدی برای چنین روزها در نظر گرفته می‌شوند، اما در آسیا شما شهرهایی را خواهید یافت که برای یک تعطیلات دو نفره و رقم زدن روزهایی عاشقانه کم‌نظیرند. با هم نگاهی به چند کشور مهم در آسیا که به عنوان مقصدی برای سفر روز ولنتاین و یا تور نوروز97 در نظر گرفته می‌شوند می‌اندازیم.

 

 

رمانتیک‌ترین شهرهای جهان که باید لحظات عاشقانه‌تان را در آنجا خاطره کنید


هوکایدو، ژاپن


هوکایدو آنقدر زیبا و دلرباست که در متن شعرهای غربی نیز جای گرفته است. پر از برکه‌های زیبا که با پوشش گیاهی خاصی شکل گرفته‌اند و باغ‌هایی که تنها مختص این منطقه بوده و جزو زیبایی‌های این بخش ژاپن محسوب می‌شوند. چشمه‌های آب گرم، طبیعت زیبا که در هر فصلی جلوه‌ای متفاوت دارد و البته هتل‌ها و رستوران‌های جذابی که می‌تواند میزبان زوجی جوان یا سالخورده شوند.

 

 

hokaido-japan

 


محل‌های عاشقانه مهم هوکایدو: ساحل شیمامو، پارک ملی شیروتوکو، دشت فورانو

 


چین


تورهای گردشگری چین یکی از پرطرفدارترین مسیرهای سفری در جهان به شمار می‌روند و با توجه به گستردگی آن، چندین شهر مختلف است که می‌توان به همراه سفر تور چین نوروز 97 ، از آن‌ها به عنوان مقصدی دو نفره نام برد. از پکن که پایتخت این کشور است تا استان‌‌هایی همچون گوانژو. با اینحال شاید یوان را بتوان یکی از ایده‌آل‌ترین بخش‌های آسیا برای سفری رمانتیک در نظر گرفت. طبیعتی زیبا با مناظر کم‌نظیر در دنیا، دشت‌های وسیع و مناطق مختلفی که می‌توان در آرامش به تفریح و گردش پرداخت و روزهایی دو نفره را در آن‌ها سر کرد. در این شهر حتما به دیدن جنگل سنگی بروید که داستان عاشقانه‌ی آن در دنیا روایت می‌شود.

 

۷ دلیل که شما را برای سفر به چین مشتاق می کند

 

 

yunnan-china

 


محل‌های عاشقانه مهم در پکن: برکه میون، برکه شیشا، نانلوگو ژیانگ
محل‌های عاشقانه مهم در یوان: شهر باستانی لیژیانگ، جنگل سنگی

 


هوی‌آن، ویتنام


این شهر قدیمی و کوچک در ویتنام شاید در ابتدا مقصدی مناسب برای سفر به نظر نرسد، اما جایگاهی ویژه به عنوان شهری برای یک سفر عاشانه محسوب می‌شود. شهری رنگارنگ که هر خانه و هر مغازه‌اش به یک طرح نقاشی شده و همیشه فانوس‌های کوچک رنگی در تمام خیابان‌های می‌درخشند. منظره‌ای زیبا که قدم زدن در کوچه پس‌کوچه‌هایش را به همان اندازه زیبا می‌کند که جاذبه‌های طبیعی اطرافش دیدنی‌ست. هوی‌آن از نظر فضای شهری چیزی شبیه به ونیز یا شهرهای کوچک فرانسه است. یک منطقه مردمی و گرم با فضایی شاعرانه. اما اگر به اطرافش بروید، سواحل زیبا، جزیره‌های کم‌نظیر و مناطق بسیار متنوعی برای گردش و تفریح خواهید یافت.

 

 

da-nang-vietnam

 


محل‌های عاشقانه مهم در هوی‌آن: جزیره کان‌دائو، غار هونگ سون دونگ، محله قدیمی هوی آن

 


پوکت؛ تایلند


تایلند از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران و جهان است، با این وجود که بسیاری در ایران آن را به عنوان مقصدی مجردی مناسب می‌دانند، اما پوکت یا جزایر این چنینی در تایلند، از بهترین جزایر دنیا برای سفری عاشقانه به همراه تور تایلند نوروز 97 با قیمتی مناسب محسوب می‌شود. این منطقه‌ی دلربا طبیعتی کم‌نظیر دارد و زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که چشم هر کسی را خیره می‌کند. با این حال محل‌های بسیاری در شهر وجود دارند که می‌توانید زمانی دو نفره را در آرامش و در کنار این زیبایی‌ها سر کنید. تورهای دو نفره، قایق‌های پارویی، هتل‌های کنار دریا و ... . بدون شک گذراندن روزی در فی‌فی نیز می‌تواند برنامه‌ای خوب باشد. به همه‌ی این‌ها که نگاه بی‌اندازید می‌بینید در مکانی فوق‌العاده با امکاناتی عالی، شما قیمتی بسیار کم‌تر برای سفری دو نفره نسبت به بسیاری دیگر از نقاط اینچنینی پرداخت خواهید کرد.

 

 

۶ جزیره‌ اطراف پوکت که حتما باید ببینید

 

 

phuket-thailand

 


محل‌های عاشقانه مهم در پوکت: خلیج فانگ نا، جزیره فی‌فی، ساحل کاتا نوی

 


کرالا؛ هند


اگر لیستی از زیباترین مناطق هند را جمع‌آوری کنیم، کرالا بدون شک در نقاط بالایی این لیست قرار خواهد گرفت، آن هم درکشوری به گستردگی و زیبایی‌های هند. این شهر که یکی از مراکز کشت چای در کشور محسوب می‌شود، بهشتی طبیعی‌ست و با توجه به کم‌تر رفت و آمد کردن گردشگران به آن به همراه تور هند نوروز 97، آرامشی فوق‌العاده دارد. تورهای گردشگری هند برای شهر گوا، با توجه به فاصله کم این دو شهر فرصتی برای شما فراهم می‌کند که یک روز را در این منطقه زیبا سر کنید.

 

 

۸ کاری که در سفر به گوا حتما باید انجام بدهید

 

 

kerala-india

 


محل‌های عاشقانه مهم در کرالا: مرداب کرالا، باغات چای، معبد گورووایار، آبشار آتیراپیلی

 


بالی؛ اندونزی


بالی را همه بهشتی بر روی زمین می‌دانند، از محبوب‌ترین نقاط دنیا برای سفر به همراه تور بالی نوروز 97 و بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای دنیا برای سفری دو نفره. کافی است تا به عکس‌های بالی نگاه بندازید و خود را با همسرتان کنار این آب درخشنده و معابد زیبا ببینید تا کاملا منظور ما را به عنوان مقصدی ایده‌آل برای سفری عاشقانه درک کنید. بودن بر روی صخره‌های کنار دریا، سواحل، باغ‌های رویایی و همه‌ی این‌ها، از سفر شما داستانی جادویی خواهد ساخت.

 

 

bali-andonasia


محل‌های عاشقانه مهم در بالی: سمینیاک، تانا، آنبود، دپنسار


جزایر ترنگانو؛ مالزی


ترنگانو یکی از ایالات مالزی محسوب می‌شود که بر سواحل مالایا از جمله زیباترین سواحل این کشور احاطه دارد. اما این سواحل زیبا با آب‌هایی به درخشندگی کریستال تنها بخشی از زیبایی‌های این منطقه محسوب می‌شود. جنگل‌های زیبا، محیط شهری فوق‌العاده و هتل‌های ساحلی کم‌نظیری در این منطقه وجود دارد که می‌تواند میزبانی عالی در سفرتان به همراه تور مالزی نوروز 97 ، برای شما و همسرتان باشد.

 

 

terengganu

 


محل‌های عاشقانه مهم در ترنگانو: ساحل اصلی، ساحل پناهگاه لاکپشت‌ها، خلیج کرال، جنگل بارانی

 


بوراکی؛ فیلیپین


بخش زیادی از شهرهایی که در این لیست آمده، مناطق ساحلی زیبا محسوب می‌شوند که این امری طبیعی برای یک سفر عاشقانه محسوب می‌شود. بوراکی اما در این بین شرایطی متفاوت دارد. سواحل این شهر با آن غروب‌هایی که دارد، گویی برای چنین سفرهایی پدید آمده است. کارهای زیاد و خاصی در این بخش فیلیپین است که می‌توانید به همراه زوجتان انجام دهید تا خاطره‌ای عالی بسیازید. از جمله سواری بر قایق‌های چوبی یا بادبانی، زیپلین‌های جذاب دو نفره، شنا با تم پری دریایی و ...

 

 

philippines

 


محل‌های عاشقانه مهم در بوراکی: ساحل سفید، منطقه آریل، جزیره کریستال کوو، صخره‌های وایلی

 


مالدیو


و در آخر ... مالدیو. این مقصد گرانقیمت که تقریبا هر کسی دوست دارد یک بار به آن سفر کند. بهشتی بی بدیل و از زیباترین نقاط دنیا. اما چه بهتر که این سفر رویایی را به همراه کسی که دوستش دارید و یا حتی در روزی خاص همچون ولنتاین تجربه کنید!
محل‌های عاشقانه مهم در مالدیو: در این کور هر ساحلی که انتخاب کنید و هر هتل کنار ساحلی، یک محل ایده‌آل عاشقانه خواهد بود.

 

 

maldives

۲۱ بهمن ۱۳۹۶

نظرات کاربران

بیتا

سلام.والا ما دوست پسری نداریم حتی برامون یه رژ بخره چه برسه برامون گوشی بگیره یا ببرتمون مسافرت.هرجاهم رفتیم خودمون رفتیم

م.ا

خوشگله ما در خدمتیم.