۱۰ استخر لاکچری دنیا با منحصر به‌فردترین منظره‌‌ی اختصاصی

سرگرمی و تفریح‌ها
۱۰ استخر لاکچری دنیا با منحصر به‌فردترین منظره‌‌ی اختصاصی

با توجه به رشد روزافزون سفرهای لوکس و و اماکن لاکچری در دنیا، مسئولان شهری شهرهای مهم و توریستی دنیا، به فکر ساخت سازه‌های این چنینی می‌افتند تا بلکه گردشگر بیشتری به سمت خود جذب کنند. در این میان شاید ساخت استخرهای زیبا و خاص، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار به نظر برسد. پس با هم نگاهی بندازیم به ده مورد از بهترین‌ها!

 

تجربه ای بی نظیر در استخر های لاکچری دنیا داشته باشید


۱. Marina Bay Sands Infinity Pool


ساختمان‌های Marina Bay بدون شک در حال حاضر از جمله نمادهای معماری مدرن به حساب می‌آیند. سه ساختمان زیبا که یک پل کشتی مانند آن‌ها را به هم متصل می‌کند و در بالای این کشتی پارک، رستوران و یک استخر فوق‌العاده است. در سفری به همراه تور کوالالامپور سنگاپور نوروز 97 به هیچ وجه نمی‌توان شنا کردن بر روی استخری در طبقه ۵۷ یک هتل لوکس را نادیده گرفت. آن هم وقتی با توجه به معماری عالی این بنا، هنگام شنا بدون هیچ مانع و مزاحمی می‌توانید نمای کاملی از سنگاپور را در پیش رو ببینید.

 

تور مالزی نوروز 97

 

 

marina-bay

 


۲. San Alfonso del Mar


در بین بسیاری از کشورهای گردشگر پذیر دنیا، این شیلی است که دومین استخر لاکچری برتر جهان را دارد. این استخر طویل در واقع به یک هتل ساحلی است و در امتداد دریا با فاصله‌ای کوتاه و به طول ۹۰۰ متر بنا شده و آبی حدود ۶۶ میلیون گالن آن را پر می‌کند که البته از آب دریا و به صورت تسویه شده در آن بهره برده می‌شود. تکنولوژی استفاده شده برای تسویه آب دریا در استخر، یک سیستم کاملا خاص این استخر است که توانسته آب دریا را به شفافیت استخرهای معمولی در بیاورد و دمای آن نیز گرم‌تر از حالت معمولی دریای کنار آن است. محیط خصوصی این استخر باعث شده در کل فضایی نسبتا آرام داشته باشد مضاف اینکه برنامه‌های تفریحی و تفریحات بسیار زیادی در آن تعبیه شده است.

 

 

san-alfonso

 


۳. Tropical Islands Resort


شهر Krausnick در آلمان یک بنای منحصر به فرد دارد که به اسم بزرگ‌ترین پارک آبی دنیا محسوب می‌شود اما اگر از بالا به آن نگاه کنید، اگر دیواره‌های اطراف را نبینید به سختی بشود تشخیص داد که این مجموعه عظیم در محیطی داخلی پدید آمده. جدا از جنگل و پارک و آبی خیلی چیزهای دیگری که در آن تعبیه شده، یک استخر ۱۴۰ متری بسیار زیبا نیز در آن وجود دارد که دارای موج مصنوعی هست.

 

 

tropical-island

 


۴. Four Seasons Safari Lodge Pool


سفر به آفریقا و تازنانیا جذابیت‌های زیادی از نظر اماکن طبیعی و حیوانات وحشی دارد. اما حالا در نظر بگیرید شما در هتلی حضور داشته باشید که یک استخر بدون حاشیه با نمای کاملی از حیات وحش برای شما تدارک دیده است و شما بعد از گشت زدن و خسته از تفریحات مختلف وقتی در حال تماشای زرافه‌های و فیل‌ها در محیطی باز هستید، درون آب استخر نیز شنا کنید.

 

 

four-seasons-safari

 


۵. Ubud Hanging Gardens Pools


بالی یکی از دیدنی‌ترین شهرهای دنیاست و طراحان کار سختی برای ساخت بنایی دارند که بتواند در این حجم از زیبایی خودنمایی کند. هتل بسیار لوکس Ubud Hanging Gardens استخری دارد که با در منطقه‌ای خاص و به شکلی منحصر به فرد طراحی شده است. این استخر که از سازه‌های جدا از هم تشکیل شده یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر بسیاری از مسافرین به هتل در تور بالی نوروز 97 محسوب می‌شود. بنا بر روی تپه‌های جنگلی بالی بنا شده و شما از درون استخر نمایی زیبا از جنگل‌ها و تپه‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

 

ubud-bali

 


۶. Joule Hotel Pool


شاید در نگاه اول این استخر چیز ویژه‌ای به نظر نرسد. اما این هتل گرانقیمت در وسط شهر دالاس آمریکا استخری بزرگ دارد که کاملا حاشیه‌هایی شیشه‌ای داشته و شما می‌توانید دو و نیم متر از خود ساختمان هم پیش‌تر رفته و درست بالای یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر قرار بگیرید! از دورن استخر نمایی فوق‌العاده از شهر دالاس را خواهید دید و همچنین بار و تشکیلات موجود در دور آن نیز به بهترین شکل ممکن تدارک دیده شده‌اند.

 

 

joule-dallas

 


۷. Gellert Baths


بوداپست اینقدر چشمه‌های آب گرم درمانی دارد که به شهر چشمه‌های آب گرم معروف است. اما یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین این مکان‌ها Gellert Baths نام دارد که بیش از ۱۰۰ سال است که در هتلی بسیار زیبا وجود داشته و با بنای خارق‌العاده‌اش میزبان مسافرینی از سرتاسر جهان است. البته در مجموع این مکان شامل ۱۰ استخر در هم تنیده می‌شود که تمامی آن‌ها با ستون‌های منقش و آثار بسیار زیبای کنده‌کاری شده محصورند. به قدری این بنا زیباست که بسیاری از اهل فن، این محل را مناسب‌ترین جا برای عکاسی در تمام مجارستان می‌دانند.

 

 

gellert-baths

 


۸. Six Senses Yao Noi Pool


حرف از استخر و آب شد و نمی‌توان به سراغ تایلند نرفت. اما جدای از محل‌های پر سر و صدا و شلوغ درون شهر، استخری بسیار زیبا و لاکچری در Yao Noi وجود دارد که بدون حاشیه و رو به طبیعت چشم‌نواز این مکان بنا شده است. در سفرتان با تور تایلند نوروز 97 کافی است تا از درون عکس‌ها به صخره‌های برآمده از آب نگاه کنید و بدانید که این مکان با توجه به خصوصی بودن از آرامشی بسیار ایده‌آل برخوردار است. در واقع اگر به این مکان رویایی آمدید تنها باید درون آب به جایی تکیه داده و تا ساعت‌ها به منظره‌ی پیش‌رویتان خیره شوید.

 

 

تفریحات خاص را در تایلند تجربه کنید

 

 

six-senses

 


۹. Perivolas Hotel Infinity Pool


با همراهی در تور اروپا نوروز 97 یا سفری جذاب با  تور کشتی کروز یونان نوروز 97 ، Santorini که دقیقا چیزی شبیه به استخر اشاره شده در تایلند است را در یونان می بینید. با همان حال و با همان احساس اما این بار در نقطه‌ای دیگر از دنیا و با منظره‌ای متفاوت. طراحی این استخر به طور کل به گونه‌ای بوده که کاملا این احساس یکی شدن را در محیط و طبیعت اطراف حس کنید و خیلی متوجه این مرز میان محیط مصنوعی و طبیعتی که پیرامون شما قرار دارد نشوید.

 

 

perivolas-hotel-infinity-pool

 


۱۰. The Tank


و در نهایت لاس وگاس! یکی از خاص‌ترین و هیجان انگیز ترین استخرهای دنیا که پیرامونش را یک آکواریوم بزرگ در برگرفته است. البته چند آکواریوم که یکی از آن‌ها مختص به کوسه است. این مکان بسیار بزرگ که بیش از ۲۰۰ هزار گالن آب را در خود جای داده، بیش از ۳۰۰ نوع آبزی مختلف در دل خود دارد و کسانی که به آنجا می‌روند می‌توانند هنگام شنا کردن ماهی‌ها، کوسه‌ها و بسیاری موجودات جذاب دیگر را به تماشا بنشینند.

 

 

the-tank

۰۳ بهمن ۱۳۹۶

نظرات کاربران