۱۰ کابین فرست‌کلاس شرکت‌های هوایی که باید ببینید!

خطوط هوایی
۱۰ کابین فرست‌کلاس شرکت‌های هوایی که باید ببینید!

طی سالیان اخیر، به مرور فاصله بین کابین‌های فرست کلس و بیزینس کلاس بسیار بیشتر از قبل شده و فرست‌کلس‌ها مجلل‌تر و با امکاناتی بسیار لوکس، سعی در جذب مشتری بیشتر دارند. حالا تبلیغات شرکت‌های هوایی نیز به سمت معرفی این کابین‌ها رفته و هر روز ویدیویی تازه از امکانات جدید در این زمینه ارائه می‌شود.

 

تفاوت کلاس‌های اکونومی، بیزنس و فرست در هواپیما چیست؟

 


پایگاه خبری بیزینس اینسایدر، در مقاله‌ای ۱۰ کابین فرست کلاس از شرکت‌های هوایی مختلف را در بین ۳۲۰ شرکتِ مورد ارزیابی قرار داده انتخاب، و آن‌ها را به عنوان لوکس‌ترین کابین‌های موجود در سال ۲۰۱۷ لیست کرده است.

 


۱۰- Qantas


آن‌هایی که یک بار با بلیط فرست‌کلس Qantas به سفری دور رفته باشند، درون کابین خود یک مونیتور ۱۷ اینچ به همراه چندین فیلم در اختیار داشته‌اند، یک منوی فوق‌العاده از غذاهای درجه یک دیده‌اند و حتی لباس‌های خواب در اندازه خود و از مارک Martin Grant هدیه گرفته‌اند!

 

 

Qantas

 


۹- Japan Airlines


کابین‌های با دکور چوبی هواپیمایی ژاپن به شکلی جذاب طراحی شده و به یک تخت چرمی عالی بدل می‌شود. در این اتاقک یک تلوزیون ۲۳ اینچ خواهید داشت و غذایی بسیار با کیفیت در طول سفر سرو خواهد شد. خوشبختانه هم در مورد موارد سرگرمی و هم غذاها می‌‌توانید بین نمونه‌های ژاپنی و غربی یکی را انتخاب کنید.

 

 برترین شرکت های هواپیمایی در سال ۲۰۱۷

 

Japan Airlines 

 


۸- Qatar Airways


هواپیمایی قطر از نگاه وبسایت Skytrax به عنوان برترین خدمات دهنده هوایی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد، البته در زمین فرست کلاس انتخاب‌های بهتری نسبت به این خط هوایی هم پیدا می‌شود، اما این دلیل بر بد بودن آن نیست. صندلی‌های تخت شو بسیار با کیفیت، سرویس دهی عالی، سیستم سرگرمی با انتخاب در بین ۴۰۰۰ فیلم و سریال و همچنین سرو چندین نوع غذا به انتخاب مسافر از جمله ویژگی‌های کابین‌های فرست‌کلس این هواپیمایی محسوب می‌شود.البته برنامه‌های پروازی این خط هوایی به سادگی در تور چین نوروز 97 برای گردشگران خوش‌سلیقه در دسترسس است و می‌توانند برای تعطیلات نوروز خریداری کنند.

 

  با همراهی در تور تایلند نوروز 97 ، پرواز در خط‌ هوایی قطر را تجربه کنید

 

 

Qatar Airways

 


۷- Cathay Pacific


در این هواپیمایی بیشتر به راحتی مسافر توجه ویژه‌ای شده و در جنس تجهیزات و پارچه استفاده شده در صندلی‌های تخت شو کابین‌ها از الیاف مرغوب بهره برده شده است. در این کابین‌های لوکس بسته‌‌ی عطر و لوازم بهداشتی از برندهای معتبر جهانی به مسافر داده می‌شود و هدفون‌های عایق صدا و لباس‌های خواب از الیاف اورگانیک ضد حساسیت نیز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

 

Cathay Pacific

 


۶- ANA All Nippon Airways


این شرکت ژاپنی از دیرباز جزو برترین خطوط هوایی دنیا شناخته می‌شود. کابین‌های بسیار لوکس فرست‌کلس آن نیز دکوری بسیار زیبا دارد و صندلی‌هایی با الیاف اورگانیک و فوق‌العاده با کیفیت. یک تلوزیون ۲۳ این به همراه انتخاب‌های فراوان از بین فیلم‌ها و سریال‌های شرقی و غربی نیز تمام مدت شما را سرگرم خواهد کرد. پتو و روکش‌هایی که در اختیار مسافر قرار می‌گیرد همگی از الیاف اورگانیک ضد حساسیت هستند.

 

 

ANA All Nippon Airway

 


۵- Singapore Airlines


شرکت هوایی سنگاپور از معدود خطوط هوایی است که به شما امکان انتخاب در بین مدل‌های مختلف کابین‌های فرست‌کلس را می‌دهد. کابین‌های این بخش کاملا شبیه به یک سوییت کوچک طراحی شده‌اند با صندلی‌های تخت شو بسیار شیک و رکود عالی همراه با تلوزیون‌ ۲۴ اینچ. اگر کابین تنها بخواهید کاملا در محیطی شخصی قرار خواهید گرفت، اما می‌توانید از کابین‌های زوجین نیز استفاده کنید و در کنار همراه خود در کابینی بزرگ‌تر و مجلل‌تر سفر کنید.

 

 

Singapore Airlines

 


۴- Air France


شرکت هواپیمایی فرانسه از اولین پیشگامان طراحی کابین‌های لوکس فرست کلس بوده و طراحی نوآورانه و مدرن آن زبانزد همه است. در کابین‌های خاص این شرکت یک صندلی وجود دارد که در حالت تخت بزرگ و بسیار راحت است با پارچه‌های از الیاف اورگانیک و ضد حساسیت. منوی آن نیز از بهترین غذاهای فرانسوی با کیفیتی فوق‌العاده خواهد بود و برای سفر بعدی شما در داخل خاک فرانسه نیز، یک جت خصوصی شما را به مقصد خواهد رساند.

 

 

Air France

 


۳- Lufthansa


از جدیدترین شرکت‌هایی که توانسته پنج ستاره کامل از Skytrax بگیرد. فرست‌کلس لوفتانزا با سرویس دهی کم‌نظیر و انتخاب‌های متنوع از منوی غذایی یا سیستم‌های سرگرمی همراه است و امکان استفاده از ترمینال خصوصی را نیز به مسافرانش هدیه می‌کند تا در ازدحام خروجی‌ها نمانید.

 

 

Lufthansa

 


۲- Emirates


سال ۲۰۱۶ این هواپیمایی امارات بود که که جایزه Skytrax را برد و با حجم سرمایه‌گذاری کشورهای عربی و علاقه آن‌ها به تجمل، دیدن دو شرکت هوایی از این بخش جهان در صدر لیست اصلا جای تعجب نخواهد داشت. کابین‌های این شرکت بزرگ و بسیار لوکس است و از طراحی داخلی مرسدس بنز در آن بهره برده شده است. پنجره‌های مجازی، کاملا شخصی و مجزا، امکانات ارتباطی منحصر به فرد با خدمه، تجهیزات سرگرمی کامل و ... تنها بخشی از امکانات این سوییت‌های زیبا هستند. البته برنامه‌های پروازی این خط هوایی به سادگی در تور مالزی نوروز 97 برای گردشگران خوش‌سلیقه در دسترسس است و می‌توانند برای تعطیلات نوروز خریداری کنند.

 

 با همراهی در تور دبی نوروز 97 ، سفر با خط‌ هوایی امارات را تجربه کنید

 

 

 Emirates

 


۱- Etihad Airways


شرکت هواپیمایی اتحاد اگر چه مشکلات مالی عدیده‌ای را تجربه می‌کند، با این حال سوییت‌های لوکس فرست‌کلسش کماکان بهترین و مجلل‌ترین محسوب می‌شود. سوییت‌های شخصی از خط هوایی دو برابر شرکت هواپیمایی امارات فضا دارد و در مورد سوییت دو نفره این میزان به سه برابر افزایش می‌یابد. تخت‌های چرم بسیار عالی با روکش‌ها و رواندازهایی اورگانیک که به هر مسافر تحویل داده می‌شود و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها و بسیاری امکانات دیگر که بعید است یک مسافر بتواند از همه‌ی آن‌ها در طول سفر استفاده کند.

 

 

Etihad Airways

۰۹ دی ۱۳۹۶

نظرات کاربران