۵ اپلیکیشنی که باید در سفر به شهرهای ساحلی استفاده کنید

اطلاعات مفید
۵ اپلیکیشنی که باید در سفر به شهرهای ساحلی استفاده کنید

در تمام طول سال، مقاصدی وجود دارند که بتوانید برای یک سفر خانوادگی کنار ساحل برنامه ریزی کنید و با برداشتن لباس شنا عازم شوید. شاید برای شما هم جالب باشد که اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها گردش کنار ساحل خود را بهبود ببخشید!
از شنیدن صدای موسیقی تا میزان استفاده از کرم ضد آفتاب، با ما همراه باشید با معرفی چند نمونه از این برنامه‌ها؛

 

ابزارهای جدیدی که سفر‌های هوایی را آسان می کنند

 


۱- برنامه QSun


در امان ماندن از مضرات نور خورشید از مهم‌ترین دقدقه‌های ذهنی آن‌هایی است که به سراغ شنا و آفتاب گرفتن می‌روند. برنامه QSun کمک بزرگی در این رابطه به شما خواهد کرد و با توجه به مشخصات پوست شما در نقاط مختلف بدن و جایی که در آن قرار دارید، به صورت خودکار به شما اعلام می‌کند که برای در امان ماندن از آفتاب سوختگی چه قدر زیر آفتاب بمانید یا اینکه از چه میزان کرم ضد آفتاب استفاده کنید. محاسبه این اعداد بر اساس اعلام میزان اشعه UV، وضعیت آب و هوایی نقطه‌ای که در آن حضور دارید و رنگ و مشخصات پوست شما در نظر گرفته می‌شود.

 

 

 برنامه QSun

 

 


لینک دانلود برنامه QSun: اندورید - iOS

 


۲- برنامه Tides Near Me


جزر و مد آب جدا از اینکه در برنامه ریزی شما در استفاده از ساحل نقش خواهد داشت، می‌تواند زمان بندی شما برای دیدن منظره‌ی دریا را نیز تغییر دهد. این برنامه با تعیین مختصات شما، میزان جزر و مد آب را در بازه‌های زمانی مختلف تخمین زده و در بستری ساده برایتان نمایش خواهد داد.

 

 

 برنامه Tides Near Me

 

 


لینک دانلود برنامه Tides Near Me: اندورید - iOS

 


۳- برنامه Global Shark Tracker


اگرچه در بیشتر نقاط دنیا پرچم‌ها اخطار وجود دارد و دریاهایی که اجازه شنا در آن داده می‌شود کاملا مورد کاوش و مراقبت قرار دارند اما با این حال شاید دوست داشته باشید خیال خود را از بابت وجود کوسه‌ها در آب‌هایی که در آن شنا می‌کنید راحت نمایید. یک ارگان غیرانتفاعی به صورت رایگان و بر اساس داده‌های بین‌المللی برنامه‌ای ساخته که به وسیله آن می‌توانید سواحل مختلف دنیا را از حیث وجود کوسه بازبینی کنید.

 

 

 برنامه Global Shark Tracker

 


لینک دانلود برنامه Global Shark Tracker: اندورید - iOS

 


۴- برنامه Beachsafe


از این اپلیکیشن هم می‌توانید برای پیدا کردن بهترین سواحل اطراف خود استفاده کنید. مثلا اگر سفری به جزیره شن‌های سفید ساموئی داشتید، می‌توانید به دیدن سواحل مختلف و ارزیابی آن‌ها از روی اطلاعات موجود و عکس‌ها، یکی را برای یک گردش کنار ساحل و انجام فعالیت‌های آبی انتخاب کنید.

 

 

برنامه Beachsafe

 


لینک دانلود برنامه Beachsafe: اندورید - iOS

 


۵- برنامه Findery


با همه‌ی این‌ها اما نظرات کسانی که قبلا به جاهای مختلف رفته‌اند اهمیت بیشتری دارد. در این برنامه کاربران نظرات خود را در مورد محل‌های مختلفی که در آن‌ها به سفر رفته‌اند روایت می‌کنند. با توجه به نمایش این نوشته‌ها بر روی نقشه با استفاده از تشخیص موقعیت مکانی، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را برای رفتن به ساحل داشته باشید. از این برنامه هم می‌توان برای بهترین ساحل مورد نظر استفاده کرد هم اینکه برای دیدن بارها و رستوران‌های ساحلی در اطراف محل اقامتتان.

 

 

 برنامه Findery

 


لینک دانلود برنامه Findery: اندورید - iOS

 


اما جدای از اپلیکیشن‌های مخصوص این امر که در بالا فهرست کردیم، بعضی برنامه‌های عمومی نیز، برای استفاده در همچین سفرهایی از واجبات محسوب می‌شوند؛

 

 برنامه هواشناسی


مسلما بسیار مهم است که از آب و هوای روز با خبر باشید تا خدای نکرده در هوایی بارانی به سمت ساحل حرکت نکرده باشید. پیشنهاد ما برای این امر دراندروید برنامه 1Weather است و برای iOS نیز CARROT Weather را بهتر از بقیه برنامه‌ها می‌بینیم.
آموزش کمک‌های اولیه در همه حال ممکن است اتفاق کوچک یا بزرگی برای شما بیفتد. از برخورد با عروس دریایی تا رفتن خاری در پای کودک. به همین خار پیشنهاد می‌کنیم برنامه Red Cross را دانلود کرده تا به راحتی به راه‌های مقابله با مشکلات این چنینی دست پیدا کنید.

 

 

 برنامه هواشناسی

 

 

خوشبختانه برنامه هواشناسی هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است.

 


عکس‌های ساحلی


برنامه‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید با فیلترگذاری مناسب عکسی ناب از ساحل بگیرید. تنوع این برنامه‌ها بسیار زیاد است و انتخاب آن نیز به سلیقه شما بستگی دارد. اما یک برنامه مفرح و جالب به شما معرفی کنیم به نام Beach Photo Frames که قاب‌های جالبی برای عکس‌های ساحلی شما خواهد بود.

 

 

 عکس‌های ساحلی

 


در پایان سفر


یک تابستان عالی، یا سفری به یک کشور استوایی و همیشه گرم می‌تواند خاطرات مهمی را برای شما رقم بزند و عکس‌هایی که تا همیشه به یاد شما بماند. پیشنهاد می‌کنیم با نصب Trover که هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده، عکس‌های خود را با دنیا به اشتراک بگذارید، و از سفرهای دیگران نیز عکس‌هایی دیدنی ببینید.

 

 

اپلیکیشن

۰۳ دی ۱۳۹۶ (به‌روز رسانی شده در: 28 مرداد 1398)

نظرات کاربران