یک‌شب را در هتل‌هایی با معماری عجیب و دیدنی بگذرانید

اطلاعات مفید
یک‌شب را در هتل‌هایی با معماری عجیب و دیدنی بگذرانید

بعضی هتل‌ها در دنیا وجود دارند که به واسطه ارائه خدمات عجیب و غریب شهرت پیدا کرده‌اند.، مثل هتل‌های مربوط به سرزمین هابیت‌ها. اما بعضی هتل‌ها جز یک ساختمان عجیب در باقی چیزها عموما یک هتل بسیار خوب با امکانات معمول برای مسافرینشان محسوب می‌شوند.
از این میان چند نمونه از هتل‌های ۵ ستاره برایتان معرفی خواهیم کرد که با ساختمان‌های منحصر به فرد به نمادی برای شهرهایشان بدل شده و مسافرین بسیاری را به سمت خود جلب می‌کنند.

 

مخوف‌ترین هتل‌های جهان را بشناسید


۱- Marina Bay Sands - سنگاپور


مجموعه‌ی هتل‌های Marina Bay Sands از سه ساختمان بسیار زیبا تشکیل شده که به خودی خود می‌توانست جزو برترین سازه‌ی هتل‌های دنیا باشد. با سفر به همراه تور کوالالامپور سنگاپور تلاش کنید یکبار در این هتل ها ساکن شوید. این ساختمان به واسطه یک کشتی ساخته شده در بالای آن‌ها به هم متصل شده‌اند! یک پارک جذاب در فاصله ۱۹۱ متری از زمین که یکی از جذاب‌ترین محل‌های سنگاپور محسوب می‌شود. عظمت این مکان آنقدر هست که بر رویش یک استخر بسیار بزرگ در آن ارتفاع ساخته‌اند که در کنارش درخت‌های نخل وجود دارد و یک پارک، رستوران و کافه مجزا!

 

 

marina-bay-sands

 


۲- Grand Lisboa - ماکائو


ساختمان این هتل در پایین به شکل شکوفه نیلوفر آبی طراحی شده و برج آن برگرفته از سمبل‌های محلی است که تا ۲۵۸ متر ارتفاع دارد. جدای از زیبایی‌ها و البته معماری بی‌‌بدیل Grand Lisboa که شما را وادار می‌کند برای دقایقی از بیرون به آن خیره شوید، درون این محل نیز با شکوه و جلال خاصی طراحی شده تا به لوکس‌ترین حالت ممکن پذیرای مهمانانش باشد.

 

 

grand-lisboa

 


۳- Sheraton Huzhou Hot Spring - چین


چینی‌ها به هیچ وجه ابایی در استفاده از تکنولوژی در ساختمان‌های مشهور خود ندارند و این هتل شگرف نیز اگر به شکلی عجیب و جذاب طراحی شده، با چراغ‌های LED دورش در شب نمایی خیره کننده را پدید می‌آورد. رنگ بندی و طراحی این چراغ‌ها در شب‌های مختلف متفاوت است به شکلی که هر بار که به دیدنش بروید گویی با ساختمانی متفاوت مواجه می‌شوید. به همراه تور چین می توانید اقامت در این هتل ساحلی که به گونه‌ای ساخته شده که تمامی اتاق‌هایش منظره‌ای بسیار عالی از دریا داشته باشند، را انتخاب کنید.

 

 

Sheraton Huzhou Hot Spring

 


۴- برج‌العرب - دبی


نمی‌شود در مورد ساختمان‌های عجیب هتل‌های سراسر دنیا گفت و حرفی از هتلی که به شکل یک بادبان ساخته شده نزد. این ساختمان بسیار زیبا یکی از مدرن‌ترین معماری‌ها را داشته و روند ساختش بسیار پیچیده و سخت بود. در بالای این هتل یک زمین تنیس وجود دارد و درونش نیز یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های دبی برای مسافرینی که با تور دبی به این شهر سفر می کنند، تدارک دیده شده است. در کنار این می توان هتل های ساحلی شگفت انگیز دیگر دبی را نیز در این شهر یافت که اقامت در آنها لذت بخش خواهد بود.

 

 

برج العرب

 


۵- Taj Lake Palace - هند


این هتل برخلاف دیگر موارد لیست ما ساختمانی شگرف با معماری عجیب ندارد اما به گونه‌ای ساخته شده که گویی درون برکه قوطه‌ور است. این هتل پنج ستاره و بسیار محبوب معماری بسیار زیبایی در داخل محل دارد و تنها با ۸۳ اتاق لوکس از مهمانانش پذیرایی می‌کند. برای رفت و آمد بین هتل و شهر، قایق‌های تندرویی در نظر گرفته شده که در تمام طول روز مسافران تور هند را به خشکی برده و بر می‌گرداند. تعداد کم اتاق‌ها، ظاهر خاص و لوکس بودن داخل این محل باعث شده اتاق‌های Taj Lake Palaceبیش از ۹۰۰ دلار برای هر شب قیمت داشته باشد.

 

 

taj-lake-palace

 


۶- Unique - برزیل


این هتل خاص قرار بود یادآور یک کشتی زیبا باشد که پنرجه اتاق‌هایش به صورت دایره‌ای‌ست و مهمانان آن می‌توانند در فضای بالایی هتل به تفریح و خوش‌گذرانی مشغول شوند. اما در نهایت بسیاری خیلی از نتیجه نهایی بیرونی آن راضی نبودند، در عین حال هنوز یکی از خاص‌ترین سازه‌های هتل در دنیا محسوب می‌شود. جدای از این موضوع، Unique یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها از نظر امکنات و خدمات در بین هتل‌های لوکس برزیل به حساب می‌آید که البته با قیمت ۴۵۰ دلار به ازای هر شبش باید هم خوب باشد!

 

 

hotel-unique

 


۷- Marqués de Riscal- بیلبائو


بعید می‌دانم نیازی به صحبت در مورد خاص و عجیب بودن معماری بیرونی این هتل باشد. ساختمان این هتل لوکس را Frank Gehry معمار کانادایی-آمریکایی بر اساس همان متدی که در ساخت موزه‌ی Guggenheim در بیلبائو ساخته، طراحی نموده است و داخل آن نیز به همین شکل مدرن، چشم‌نواز و خاص طراحی شده، به گونه‌ای که امکانات متنوع Marqués de Riscal در بخش‌های مختلف شمایلی کاملا متفاوت با دیگر بخش‌های هتل دارند.

 

 

hotel-marques

۲۶ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران