شروع سال نوی میلادی را در این ۴ شهر جشن بگیرید

اطلاعات مفید
شروع سال نوی میلادی را در این ۴ شهر جشن بگیرید

شاید تصویر اکثر ما از سال نو، نیمه شب سردی باشد که همه با لباس‌های زمستانی و کلاه و دستکش در میدان اصلی شهر ایستاده‌اند و شمارش معکوس را تا نیمه شب می‌کشند. اما در این مطلب از همه شمارش معکوس‌ها تا شروع سال نو خواهیم گفت که کنار سواحل اتفاق می‌افتند، و نه در هوای سرد، در هوایی دلپذیر و دوست داشتنی. اگر می‌خواهید تجربه متفاوتی از سال نو میلادی داشته باشید یکی از مقاصد زیر را انتخاب کنید، ما برایتان از جذاب‌ترین اتفاقات سال نو خواهیم گفت.

 

دبی
 با توردبی جشن سال نو را همراه با برنامه آتش‌بازی و موسیقی در کنار سواحل زیبای این شهر جشن بگیرید. قطعا چشم‌اندازها و فستیوال‌های دبی در کریمس وجود دارد. اما بهترین چشم‌انداز برای جشن سال نو به ساحل نزدیک به برج العرب می‌رسد. هتل هفت ستاره مدرن در یکی از مدرن ترین شهرهای جهان که با برنامه‌های خاص خود به استقبال سال نو می‌رود و آتش‌بازی فوق العاده جذابش از ارتفاع ۲۸۰ متری شما را مسحور بازی نور و رنگ در آسمان دبی خواهد کرد.

 

 

 برج خلیفه در دبی

 

 

برج خلیفه یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی بدون شک رقیب اصلی ساحل برج العرب دبی است.  با نزدیک شدن به نیمه شب و شروع سال جدید، نورپردازی فوق العاده و نمای مسحور کننده بزرگترین آب‌نمای موزیکال دردبی همه مردم و مسافران را به سمت خودش می‌کشاند. پیشنهاد ما به شما رزرو کردن یکی از رستوران‌های نزدیک به برج خلیفه است تا در یکی از گرانترین رستوران‌های دبی با هماهنگی جذاب موسیقی و آتش‌بازی، هیجان شروع سال جدید برای شما دو چندان شود.

 

 

استانبول
جشن سال نو در استانبول، با حال و هوایی جذاب و دوست داشتنی اتفاق می‌افتند. با توراستانبول به این شهر سفر کنید و در کنار تنگه بسفر که آسیا و اروپا را به هم وصل می‌کند رویایی‌ترین جشن سال نو را با استانبول‌گردی در کریسمس تجربه کنید. موسیقی زنده ترکی، برنامه‌های رقص ترکی و دکه‌ها و رستوران‌هایی که غذاهای خوش طعم ترکی را برای شب سال نو تدارک دیده اند، همه و همه دور هم جمع شده اند تا شب بی نظیری را در کنار تنگه زیبا وتاریخی بسفر برای شما رقم بزنند. اگر می‌خواهید سال نو میلادی امسال را متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار کنید، به فکر تفریح‌های تنگه بسفر باشید. تا صدای دریا و موسیقی سال نو و رقص نورپردازی‌ها و آتش‌بازی‌های سال نو شما را ذره ذره به ساعت ۱۲ شب و برنامه آتش‌بازی در ساختمان شهرداری نزدیک‌تر کند.

 

 

کریسمس در استانبول

 

اگر می‌خواهید در جمع کوچک‌تر و صمیمی‌تری سال نو را جشن بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از رستوران‌های لوکس و دیدنی استانبول نزدیک به بسفر را که نمای خوبی دارد رزرو کنید، جایی که بتوانید خودتان هم در بازی نور و آتش‌بازی و موسیقی سهیم باشید و هیجان نیمه شب را بیشتر کنید.

 

 

تفلیس
جشن سال نو در تفلیس که هوای سردتری دارد بیشتر شبیه به آن چیزی است که از نیمه شب‌های سرد سال نو در ذهن داریم. با تور گرجستان در روزهای آخر دسامبر، به این شهر سفر کنید تا سال نو را با نورپردازی‌های جذاب و درخت‌های کریسمس بی‌نهایت جذاب و دوست داشتنی همراه با ۵ تفریح هیجان‌انگیز تفلیس در کریسمس ودر کنارمردم و بقیه گردشگران آغاز کنید . برای اینکه این فضای رویایی را بیشتر حس کنید، از خیابان روستاولی به سمت میدان آزادی حرکت کنید. کنار همه کلیساها وموزه‌ها درتفلیس  گروهی جمع شده اند و انتظار سال نو را می‌کشند.

 

 

 کریسمس در تفلیس

 

دکه‌ها و رستوران‌ها و مردم محلی که در حال فروختن غذاهای سنتی و شیرینی‌های مخصوص گرجی  و گوی و فرشته‌های درخت کریسمس هستند در تمام مسیر و دور میدان و حتی در مرکز شهر قدیمی‌تفلیس نیز دیده می‌شوند. درخت کریسمس نورانی در میدان آزادی را ببینید و به سمت پل صلح بروید و از روی پل Mtkhavi آتش‌بازی و نورپردازی را در کنار مادر گرجستان و نارین قلعه و همینطور پل صلح ببینید.در شب‌های سرد سال نو کافه گردی در تفلیس را فراموش نکید که در این روزها از رونق خاصی برخوردار است.

 

 

کوالالامپور
با تورمالزی به مدرن‌ترین کشور آسیای شرقی سفر کنید. کریسمس در تور کوالالامپور هم مزایای خاص خودش را دارد. یکی اینکه، از آب و هوای منجمد رها می شوید و در ماه دسامبر می بینید که در سراسر خیابان های کوالالامپور با چراغ های درخشان و فانتزی تزئین شده اند. ساعت بزرگ میدان  KLCC  وقتی به نیمه شب می‌رسد، نگاه‌ها خیره به برنامه آتش‌بازی در آسمان مالزی است. بعد از چندین ساعت موسیقی زنده و فواره‌های موزیکال که با ضرب آهنگ موسیقی بالا و پایین می‌روند، در محوطه‌یKLCC  جای سوزن انداختن نیست، پس اگر قصد دارید که سال نو را جشن بگیرید باید کمی‌زودتر به میدان اصلی بیایید. کووالالامپور؛ ابر شهر توریستی جهان است چند دقیقه آخر سال را با نفس‌های حبس شده سپری کنید و سال ۲۰۱۸ را با هیجان فوق العاده و شادی زیاد شروع کنید. بد نیست در اولین قدم برای رفتن به  ۱۰ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور که باید با فرزندانتان ببینید برنامه‌ریزی کنید . البته بهتر است بدانید برنامه آتش‌بازی در KLCC  یکی از بهترین برنامه‌ها در سراسر دنیاست و هرسال مسافران زیادی برای سل نو اینجا جمع می‌شوند.

 

 

کریسمس در کوالالامپور

 

 

رستوران‌های زیادی در اطراف میدان قرار دارند که می‌توانید برای خودتان یک میز در شب سال نو رزرو کنید و از خوردن غذاهای سنتی ومحبوب مالزی لذت ببرید کنید. اگر انتخاب شما رستوران‌های طبقه آخر برج دوقلوی pavillion که یکی از ۴ مرکز خرید اصلی کوالالامپور است، مطمئن باشید از چشم‌انداز پرهیجان KLCC و برنامه‌های موزیکال و آتش‌بازی آن هم استفاده خواهید کرد. Bukit Bintag که اصلی‌ترین خیابان کوالالامپور برای توریست‌ها و مسافران است، در شب سال نو پر از صدای موسیقی زنده و شمارش معکوس و جشن‌های کوچک و بزرگ برای شروع سال جدید است. موسیقی خیابانی هم جزو جدا نشدنی روزهای آخر سال است. میتوانید در کنار درخت کریسمس بزرگ در وسط خیابان Bukit Bintag و بابانوئل‌ها و بادکنک‌های جذاب و رنگارنگ عکس یادگاری بگیرید.

۲۰ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران