۱۰ مقصد بی‌نظیر در دنیا برای ثبت عکس‌های عروسی!

اطلاعات مفید
۱۰ مقصد بی‌نظیر در دنیا برای ثبت عکس‌های عروسی!

بخش زیادی از خوب بودن یک عکس در پروسه عکاسی، به محلی که در آن عکاسی می‌کنید بستگی دارد. اگر از عکس‌های تکراری خسته شده‌اید و می‌خواهید عکس‌های عروسی‌تان تک و خاص باشد، شاید بهتر است به مقاصدی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم فکر کنید..هر کدام از کشورها یا شهرهای یاد شده، ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند زیبایی‌های عکس شما را دو چندان کند. کافی‌ست وقت ماه‌عسل لباس‌های خود را درون چمدانی بگذارید و در روزهای سفر ساعاتی را برای عکاسی در نظر بگیرید.

 


۱- Saint-Tropez، فرانسه
شاید در اولین نظر، بسیاری پاریس را برای عکس‌های عاشقانه متصور شوند، اما Saint-Tropez یکی از مقاصدی‌ست که برای عکاسی عروسی شهرت دارد. جدا از مناظر طبیعی بکر ساحل، آب شفاف و قایق‌های بسیار زیبای بادبانی که در افق روی آب در حرکتند، محله‌ی فوق‌العاده و سنگفرشی در شهر وجود دارد که جان می‌دهد برای عکاسی.

 

 

Saint-Tropez، فرانسه

 

 


۲- Santorini، یونان
هر جای یونان می‌تواند محلی مناسب برای عکاسی باشد، اما چرا‌ Santorini؟ کافی‌ست به عکس‌های این شهر زیبای ساحلی نگاه کنید. ساختمان‌های زیبا بر روی صخره‌هایی رو به دریا. سازه‌هایی رنگی که نگاه کردن به آن‌‌ها هم چشم‌نواز است. یکی از معروف‌ترین شهرهای یونان به واسطه همین معماری خاص. وجود خانه‌های سفید با سقف‌های گنبدی آبی می‌تواند جایگاهی مناسب برای ثبت عکس‌هایی با لباس عروسی باشد.

 

 

Santorini، یونان

 

 


۳- بلندی‌های اسکاتلند
یکی از اماکن زیبای اسکاتلند که شما را به بهشتی گسترده می‌برد. شاید بهتر باشد همیشه به فکر نورانی‌ترین جاها برای عکس‌های عروسی نباشید. جدا از روزهای آفتابی زیبایی که این مکان به خود می‌بیند، روزهای ابری آن نیز جذابیتی دوچندان دارد. برکه، دشت، کاخ‌های قدیمی، کوهستان و هر چه که بخواهید می‌توانید در این مکان پیدا کنید. این مکان آنقدر برای عکس‌های عاشقانه پیشنهاد شده که با یک جستجوی کوتاه بر روی گوگل می‌توانید انواع عکس‌های گرفته شده از زوج‌های جوان را در آن بیابید.

 

 

 بلندی‌های اسکاتلند

 

 


۴- تایلند
شما با تور تایلند به کشوری می‌روید که بهترین شهرهای تایلند برای سفرهای مجردی در آنجاست. اینجا نه تنها یکی از مقاصد معروف برای مجردهاست، بسیاری برای گرفتن عکس‌های عروسی یا حتی برپایی عروسی نیز به این کشور سفر می‌کنند. تعداد زیادی کارگزار برای اجرای مراسم عروسی در شهرهای مختلف وجود دارد. اما برای عکاسی کافی‌ست از جاذبه‌های گردشگری بانکوک و محیط شهری شروع کنید و سپس با تور پوکت، تور پاتایا ، کرابی یا ساموئی بروید تا در جزایر زیبا و مناظر بکر عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرید.

 

 

تایلند

 

 

با توجه به قیمت‌های مقرون به صرفه بعضی امکانات در این شهر، امکان رفتن به دل طبیعت و عکاسی بر روی قایق نیز مهیاست. حتی می‌توان عکاس هم با قیمتی معقول استخدام کرد تا عکس‌هایی حرفه‌ای از شما بندازد. تنوع مناظر یکی از بهترین دلایل برای عکاسی عاشقانه در این کشور محسوب می‌شود.

 

 

 

تایلند

 


۵- جزیره Padar، اندوزنی
رفتن به این جزیره شاید یک روز از سفر شما در تور اندونزی را به خود اختصاص دهد، اما بدون شک می‌تواند بهترین عکس‌های شما را نیز رقم بزند. منظره‌ای زیبا از جزیره‌ای منحصر به فرد که در هر نقطه‌اش پس‌زمینه‌ای گران‌بها دارد. خوشبختانه در بیشتر طول سال آب و هوا در این نقطه کاملا مناسب عکاسی‌ست و در هر زمانی می‌توان روی گرفتن چند عکس خوب حساب کرد.

 

 

جزیره Padar، اندوزنی

 


۶- میلان، ایتالیا
نباید هیچگاه محیط‌های شهری را نیز برای عکاسی از نظر دور کرد. اگر از ایتالیا بگوییم همه ناگهان به یاد ونیز می‌افتند. اما عکاسی در ونیز چیز جدیدی نیست، کافی‌ست به تصاویری که در میلان گرفته شده نگاه بندازید تا نظرات کاملا دگرگون شود. از جمله خوبی‌های ایتالیا این است که به راحتی‌ می‌توان از طریق بنگاه‌های موجود، عکاسی را برای گرفتن عکس‌های منحصر به فرد از خودتان استخدام کنید بدون اینکه هزینه‌ای گزاف پرداخت کنید.

 

 

میلان، ایتالیا

 


۷- استانبول، ترکیه
از مناظر شهری گفتیم، نباید تور استانبول را نیز فراموش کرد. با توجه به محیط‌های شهری بسیار زیبا و البته وجود تنگه بسفر که می‌تواند عکس شما را تلفیقی از طبیعت و محیط‌های مصنوعی کند، استانبول مقصدی ویژه برای گرفتن عکس‌های دونفره خواهد بود. البته بر خلاف سفرهای تفریحی، بسیاری پاییز را مناسب عکاسی در این شهر زیبای آسیایی-اروپایی می‌دانند.می‌توانید به ۷مسیر دلربای پاییزی در استانبول بروید و این منظره‌ها را بررسی کنید.

 

 

 

استانبول، ترکیه

 

 

۸- هند
دو دلیل عمده برای همراهی با تور هند و عکاسی عروسی در هند وجود دارد. اولین اینکه بخواهید همچون هندی‌ها با آرایش و لباس‌های خاص آن‌ها در اماکن هندو عکس‌های زیبایی بگیرید و یا اینکه به خاطر تنوع اماکن و مناظر طبیعی این کشور. در واقع از هر جنسی که بخواهید در هند می‌توانید پس‌زمینه‌ای زیبا برای عکاسی به دست بیاورید. مخصوصا اگر به واسطه تور دهلی آگرا جیپور (مثلث طلایی)  به چند شهر بی‌نظیر و زیبا سفر کرده و یا با تور گوا به سواحلی زیبا دسترسی داشته باشید.

 

 

هند

 


۹- Aurland، نروژ
در هر فصلی از سال که باشید، می‌توانید عکس‌هایی در این محل بگیرید تا هر بار که به آن‌ها نگاه بندازید نفس در سینه‌تان حبس شود. منظره‌ی برکه و کوه‌های برفی پس‌زمینه یکی از معمول‌ترین عکس‌هایی است که می‌توانید در بین کسانی که به Aurland برای گرفتن عکس عروسی سفر کرده‌اند ببینید، اما مناطق مختلف با حال و هوای متفاوت نیز در این منططقه زیبا وجود دارد. درخت‌های بید خاص Aurland، کلبه‌های چوبی زیبا و دشت بزرگی پوشیده از گل‌های کوچک جذاب.

 

 

Aurland، نروژ

 


۱۰- ایسلند
کشور کوچک ایسلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای عکاسی به طور کل محسوب می‌شود. همین موضوع را می‌توان به راحتی به عکاسی عروسی بسط داد. قرار نیست همیشه از یخ و سرمای این کشور عکاسی کنید چون مناظر زیبای ایسلند از هر نظر در فصول گرم زیبایند، اما فکرش را کنید که عکس عروسی شما (با سختی زیاد) در منظره‌ای برفی یا کنار دشت‌های یخ زده باشد. نیاز نیست حتما لباس عروسی به تن داشته باشید، بلکه یک تصویر دو نفره در این سرزمین زیبا نیز می‌تواند تا همیشه در خاطره شما ثبت و به یادگار بماند.

 

 

ایسلند

 


موارد مهم برای عکس‌های عروسی
شهرها و کشورهای مختلف باغ‌های گل و گیاه دارند که می‌توان در سفرها از آن‌ها برای عکاسی استفاده کرد. اگر مسافر تور دبی بودید باغ گل دبی را به هیچ وجه از یاد نبرید مخصوصا اینکه این دست پارک‌ها همیشه امکاناتی ویژه زوجین در نظر می‌گیرند.
استفاده از تجهیزات عکاسی پیشنهاد دوم است، اگر هزینه‌ی زیادی برای سفر خود کرده‌اید، کمی به این هزینه اضافه کرده و همیشه عکاسی را برای یک روز به خدمت بگیرید. در بعضی از کشورها عکاس‌هایی هم هستند که از درون‌ها برای عکسای هوایی نیز بهره می‌برند، اگر هزینه گزافی دریافت نمی‌کردند حتما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید. در نهایت این پست را هم بهتر است مشاهده کنید تا راحت‌تر لباس عروس خود را در هواپیما حمل کنید.

 

 

عکاسی عروسی

۱۳ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران