۷ مقصد عالی برای زمستان‌گردی‌های ناب

سرگرمی و تفریح‌ها
۷ مقصد عالی برای زمستان‌گردی‌های ناب

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در فصل زمستان اصلا سفر نکنند و خانه بنشینند. چرا که حاضر نیستند فضای گرم و نرم خانه را با جای دیگری عوض کنند و هم اینکه به غلط فکر می‌کنند در زمستان همه‌ی مقاصد گردشگری زیر انبوهی از برف و سرما پنهان می‌شوند. اما چنین نیست. در فصل زمستان همه‌ی شهرهای گردشگری دنیا زیر برف و سرما پنهان نمی‌شوند و نیز سفر در فصل زمستان امتیازات ویژه‌ای دارد که هیچ فصل دیگر سال ندارد. شما با سفر در فصل زمستان می‌توانید در شب‌های سال نو میلادی در بسیاری از کشورهای مسیحی‌نشین جهان مهمان باشید و در فستیوال‌های مربوط به سال نو شرکت کنید. همچنین با سفر در فصل زمستان می‌توانید سفری ارزان به بسیاری از کشورهای جهان را تجربه کنید و در تورهای زمستانی ثبت‌نام کرده و از انجام ورزش‌های زمستانی لذت ببرید. اگر به دنبال شناختن مقصدهای عالی برای انجام یک سفر زمستانی ناب هستید در این مقاله‌ی کوتاه همراه ما باشید تا ۷ مقصد عالی برای زمستان‌گردی را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- دبی
اگر به دنبال آن هستید که در فصل زمستان از سرمای ایران فرار کنید و برای چند روز هم که شده به یک جای گرم پناه ببرید حتما توردبی را در صدر برنامه‌های خود قرار بدهید.در این ایام می‌توانید از فستیوال‌های خرید کریسمسی در دبی و تخفیف‌های ویژه مراکز خرید نهایت استفاده را ببرید . در این فصل سال شاید شما نتوانید در سواحل این کشور تنی به آب بزنید اما می‌توانید در گرمای مطبوع آفتاب، در امتداد ساحل‌های تمیز این شهر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی کنید ویا از آرامش و سکوت و صحراگردی  در دبی  لذت ببرید. در رستوران‌های لاکچری دبی طعم متفاوت غذاها را بچشید از موزه لوور در دبی دیدن کنید.

 

سفر به دبی

 


۲- تایلند
تور تایلند در فصل‌های سرد سال  برای کسانیکه تاب سرما را ندارند بهترین گزینه است. هوای گرم و آفتابی تایلند را به بهترین مقصد برای تعطیلات کریسمس تبدیل کرده و شما می‌توانید در جزایر بکر و بی‌نظیر آن مانند جزیره رویایی پوکت وساحل شن‌های سفید ساموئی آفتاب بگیرید. شب‌های سال نو میلادی را در هتل‌های لوکس پاتایا بگذرانید و از تماشای نورپردازی‌های ویژه خیابان‌ها و درختان کاج تزئین شده لذت ببرید . شب‌گردی‌های این شهر در فصل زمستان به مانند دیگر شب‌های سال، با شکوه و شلوغ است و فصل زمستان این کشور چیزی کم از باقی فصولش ندارد.

 

 

سفر به تایلند

 

۳- سریلانکا
سریلانکا کشوری نه چندان بزرگ در شمال اقیانوس هند است که در فصل زمستان آب و هوایی بهاری دارد. با تور سریلانکا می توانید با صرف هزینه کم به این کشور ارزان و زیبا سفر کنید و از حال و هوای ویژه‌ آن لذت ببرید. در این فصل سال شما می‌توانید تن به آب‌های آرام و تمیزسواحل کلمبو  بزنید و از شنا کردن لذت ببرید. همچنین می‌توانید به مزارع سرسبز چای کندی  بروید و از طبیعت و زیبایی آنها در این فصل استفاده کنید.

 

 

سفر به سریلانکا

 


۴- هند
 مثلث طلایی‌ هندوستان در این فصل سال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر کردن است. چرا که هم نسبتا ارزان است و هم نسبتا گرم. شما با تورهند در این فصل سال می‌توانید در آب و هوای ابری این کشور و در کنار نماد عشق تاج‌محل تصاویر بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی ببینید. تاج محل زمانیکه نم باران زمینش را خیس کرده باشد و لکه ابری بالای سرش شکل‌گرفته باشد رمانتیک‌تر از همیشه است.

 

 

سفر به هند

 

 

۵- مالزی
مالزی در این فصل سال سرد هست اما نه آنقدری که بخواهید شال و کلاه کنید و از سرما نتوانید به بیرون از محل اقامت‌تان بروید. در این فصل سال این کشور آب و هوای معتدلی دارد و تعداد زیادی از گردشگران را دعوت می‌کند به دیدن زیبایی‌هایش. با تورمالزی در زمستان شما می‌توانید با خیال راحت در یک وضعیت آب و هوایی خوب به مالزی بروید و از دیدنی‌هایش مانند در جزیره‌ی لنکاوی هیجان را تجربه کنید و در هتل‌های جنگلی و رازآلود لنکاوی استراحت کنید واز دیدنی‌های پنانک با قیمتی ارزان دیدن کنید.

 

 

سفر به مالزی

 


۶- گرجستان
اگر در فصل سرما هوس سرمای بیشتری به سرتان زده است و می‌خواهید ورزش‌های زمستانی درجه یک را تجربه کنید حتما با تورگرجستان به این کشور سفر کنید و هرچه سریعتر مقدمات سفرتان را آغاز کنید. در فصل زمستان برف و دانه‌های بلورینش مانند لباسی زیبا به تن تفلیس می‌نشینند و خیابانهای شهر را پر رونق‌تر از قبل می کند. پیست اسکی گودائوری گرجستان در این فصل سال یکی از پر بازدیدترین مکان‌های گردشگری این شهر است که هرساله علاقه‌مندان زیادی را از سرتاسر دنیا به خودش می‌کشاند. در این پیست اسکی که در شمال این کشور قرار دارد انواع ورزش‌های زمستانی را با کیفیت لاکچری می‌توانید تجربه کنید.

 

 

سفر به گرجستان

 


۷- ترکیه
 با تور استانبول به شهر استانبول یکی از کشورهای خوب برای سفر کردن در فصل سرد سال سفر کنید . کسانیکه قصد خرید کردن دارند باید بدانند در این فصل سال حراجی‌های خوبی در شهر استانبول برگزار می‌شود. غالب جمعیت کشور ترکیه را مسلمانان تشکیل می‌دهند اما از آنجا که تقویم رسمی این کشور تقویم میلادی است، مراسم‌های مربوط به سال نو و جشن کریسمس در این کشور با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شود. بنابراین کسانیکه در این فصل سال به این کشور سفر می‌کنند اگر بخواهند این شانس را دارند که در تخفیف ویژه مراکز خرید استانبول مربوط به سال نو شرکت کنند و خاطره‌ای ویژه از کشور ترکیه برای خودشان بسازند.

 

 

سفر به ترکیه

 

۱۴ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران