مخوف‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

سرگرمی و تفریح‌ها
مخوف‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

بسیاری از نویسندگان بزرگ جنایی و ترسناک، برای الهام‌پذیری به سراغ هتل‌هایی می‌رفتند که داستان‌های جنایی یا ترسناکی هول محور آن‌ها می‌چرخید. هتل‌هایی که نه به خاطر تبلیغات عبث، بلکه به واسطه اتفاق‌های ناگوار یا صداهای عجیب، بسیاری را از خود فراری داده بودند. در این روزهای منتهی به هالوین همان‌طور کهپیش از این  بهترین شهرهای برگزاری مراسم هالوین را معرفی کردیم، این‌بار به شما که به جشن‌های هالوین دبی نرفتید، هتل‌های خاصی را در دنیا معرفی کنیم که به ترسناک‌ترین محل‌های اقامت شهرت دارند. بعضی روح‌زده‌اند، در بعضی جنایتی هولناک رخ داده و بعضی دیگر هم در محلی ترسناک بنا شده‌اند!

 

هتل Langham، لندن، انگلستان

هتل قدیمی لندن، یکی از مشهورترین هتل‌هایی است که به روح‌زدگی شهرت دارد. داستان‌های کهن زیادی در مورد اتاق شماره ۳۳۳ آن وجود دارد. از جمله خودکشی یک پرنس آلمانی، قتل یک زن ویکتوریایی و دوران جنون ناپلئون سوم هنگام تبعید به انگلستان.

 

 

هتل قدیمی در لندن

 

 

Foxwood House، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

این مهمان‌خانه‌ی کوچک در آفریقای جنوبی یکی از معروف‌ترین اماکن دنیا محسوب می‌شود که سالانه نویسندگان ژانر ترسناک را به خود می‌بیند. بسیاری از مهمانان Foxwood می‌گویند در نیمه‌ی شب صدای پای کسانی را می‌شنوند که از پله‌ها بالا و پایین می‌روند و بر روی بالکن میانی ساختمان روح زنی رنگ‌پریده را می‌بینند که دست دخترش را در دست گرفته است.

 

 

مهمان‌خانه مخوف در افریقای جنوبی

 

 

Borgvattnets Vicarage، سوئد

از سال ۱۹۲۰ کم‌کم اتفاقاتی در این مهمانسرای روستایی افتاد که آن را در طول ۹۰ سال اخیر به یکی از روح‌زده‌ترین ساختمان‌های سوئد بدل کرد و شهرتی جهانی یافت. اوضاع تا حدی در این مکان بد پیش رفت که یک کشیش اسم و رسم دار برای تطهیر آن مدتی را به عبادت و جن‌زدگی ساختمان سر کرد اما در نهایت مشکلی از Borgvattnets Vicarage حل نشد. حتی همین حالا هم ویدیوهای زیادی از اتفاقات غیر طبیعی آن بر روی یوتیوب منتشر می‌شود. دست‌اندرکاران این مهمان‌سرا برای کسانی که بتوانند یک شب کامل را در این مکان سر کنند، هنگام صبحانه یک تقدیرنامه نیز مهمانشان می‌کنند.

 

 

هتل مخوف

 

هتل Savoy، میسوری، هند

اگر مسافر تور هند هستید، بهتر است بدانید که این هتل زیبا با معماری گوتیک و خاصش، زمانی سرسرای مورد علاقه انگلیسی‌ها برای اقامت در هند محسوب می‌شد. تا اینکه در سال ۱۹۱۱ زنی ۴۹ ساله و انگلیسی به نام فرانسیس گرنت در حالی که مسموم شده بود، بی‌جان در اتاقش یافت شد. مقامات محلی هیچگاه نتوانستند قاتل وی را پیدا کنند اما کسانی که در این محل یا اطراف آن زندگی می‌کنند عقیده دارند، روح فرانسیس در بسیاری از شب‌ها ظهور کرده و در هتل بدون هدف چرخ می‌زند. آگاتا کریستی برای اولین رمان جنایی‌اش به این مکان آمده بود تا داستان‌های حول محورش الهام بخش او باشد.

 

 

هتل مخوف ساووی

 

 

مسافرخانه Salem، ماساچوست، آمریکا

نمی‌شود حرفی از هالوین و مکان‌های ترسناک و روح‌زده آورد چیزی از سِیلم نگفت. وقتی در مکانی اینقدر جادوگر وجود داشته و بسیاری از آن‌ها در آتش سوزانده می‌شوند، اتمسفر اتفاقات ماورالطبیعه هم بالطبع بالا می‌رود! این هتل قدیمی از پنج اقامت‌گاه زیبا تشکیل شده که روایت‌های باستانی از وجود روح زنی به نام کاترین در آن دلالت دارد. او به همراه روح گربه‌ای مرموزی در راهروها و اتاق‌ها گردش می‌کند و بسیاری از مهمانان عقیده دارند او را با موهای بلندش دیده‌اند.

 

 

هتل مخوف در آمریکا

 

 

قلعه Bunchrew، اینورنس، اسکاتلند

کل بریتانیا پر است از داستان‌های ارواح و خانه‌های روح زده اما داستان این قلعه‌ی قرن هفدهمی کمی متفاوت است. حتی در خود سایت هتل هم صفحه‌ای برای ایزابل مکنزی وجود دارد. روح سرگردانی که بین اتاق‌ لباس و اتاق پذیرایی سرگردان مانده و گفته شده در بسیاری از عکس‌هایی که مهمانان به صورت دسته جمعی گرفته‌اند وجود دارد.حتی نقاشی پرتره‌ای نیز در سالن این هتل آویخته شده که در آن روح ایزابل دیده می‌شود.

 

 

هتل مخوف در اسکاتلند

 

 

هتل Bela Vista، پورتیمائو، پرتغال

این هتل زیبا که در کنار ساحل بنا شده یکی از مکان‌های معروف پرتغال به حساب می‌آید. گفته شده روح صاحب قبلی این مکان به واسطه مرگ دردناکش در اتاق ۱۰۸ و دلبستگی آن به مدیریت این هتل هیچگاه آن را ترک نکرده است. این امارت ویکتوریایی در سال ۱۹۳۰ و به واسطه همین صحبت‌ها یک بار بازسازی شد و نمایی جدید پیدا کرد اما هنوز بسیاری از مهمانان می‌گویند که در طول شب صدای پای کسی را می‌شنواند که بر روی پله‌ها قدم می‌زند و ناله سر می‌کند.

 

 

متل مخوف پورتیمائو

 

 

هتل Windsor، ملبورن، استرالیا

داستان جالبی پشت قصه‌ی خوفناک این هتل وجود دارد. در سال ۱۸۹۳ در سالن این هتل خواننده‌ی معروف استرالیایی Nellie Melba اجرایی بسیار زیبا داشت. او شیفته این هتل بود و بعد از آن بارها به آن سفر کرد. گفتنی‌ست بعد از مرگ وی، بسیاری از میهمانان هتل صدای این آوازخوان را از اتاقی دوردست می‌شنوند، اتاقی که به هیچ وجه مشخص نیست در کجای هتل واقع شده است. بسیاری بر این عقیده‌اند این هتل اتاقی مخفی دارد که روح Nellie Melba در آن محبوس شده و در آنجا هر شب به خواندن آوازهای غمگین برای میهمانان هتل مشغول است.

 

هتل مخوف در استرالیا

۰۸ آبان ۱۳۹۶

نظرات کاربران