راهکار سفر با لباس عروس در هواپیما!

اطلاعات مفید
راهکار سفر با لباس عروس در هواپیما!

حمل چمدان و لباس‌های معمول درون هواپیما به اندازه کافی استرس‌زا است، حالا فرض بگیرید که قرار باشد این لباس، لباس عروس شما باشد! بسیاری از لباس‌های این‌چنینی به راحتی تا نمی‌شوند و با توجه به اینکه عده‌ای علاقه دارند لباس‌های عروسی خود را خارج از ایران بخرند و البته هزینه بودن در فرست کلاس را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم پست پیش رو را بخوانید تا شاید به شما در این رابطه کمک کند.

 

به فکر کمد لباس هواپیما باشید

بسیاری از هواپیماهای بزرگ کمد لباسی دارند که عموما مربوط به مسافرین فرست کلاس می‌شود، اما اگر کمی زودتر در فرودگاه حضور پیدا  کنید و از آن‌ها بخواهید که لباس شما را در کمدهای اینچنینی قرار دهند، عموما با درخواست شما موافقت خواهد شد. شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ اینقدر با این قضیه برخورد داشته‌اند که کاملا آمادگی همچین مواردی را دارند. فقط در نظر داشته باشید که تمامی هواپیماها عموما از کمد لباس بهره نمی‌برند و این مورد بیشتر در ایرلاین‌های معتبر و هواپیماهای خوب یافت می‌شود.

 

 

کمد لباس در هواپیما

 

خرید اولویت ورود

اگر کمی هزینه کنید می‌توانید از صف ورودی جلوتر وارد هواپیما شوید و از تمام جایگاه بالای سرتان برای قرار دادن لباس استفاده کنید. اگر هم با خانواده سفر می‌کنید این کار برای شما ساده‌تر خواهد شد، کافیست به بقیه بگویید که چیزی با خود درون هواپیما نیاورند.

 

پلاستیک اولیه‌ای که لباس را با آن تهیه کرده‌اید دور بریزید

این کاورهایی که ابتدا با لباس به شما داده می‌شود، تقریبا هیچ محافظتی را ایجاد نمی‌کنند. با توجه به هزینه‌ی بالایی که برای لباس پرداخته‌اید بهتر است همان ابتدا به سراغ کاورهای بهتری که برای مسافرت تهیه دیده شده‌اند بروید.

 

 

 جعبه لباس عروس

 

 

قوانین شرکت‌های هوایی را بررسی کنید

برخی از شرکت‌های بزرگ قوانینی برای حمل چیزهایی شبیه به لباس عروسی دارند، بهتر است قوانین را بررسی کنید و اگر قوانینی که بر روی سایت شرکت درج شده به خوبی این مهم را بازگو نمی‌کند، به شرکت زنگ زده و از آن‌ها در این باره سوال کنید.

 

 

لباس عروس در هواپیما

 

 

برای مثال شرکت‌های هواپیمایی امکان دارد با اندازه و حجم لباس به مشکل بخورند و اجازه‌ی حمل آن درون هواپیما را ندهند.

 

لوازم دوخت و دوز همراه داشته باشید

اگر قرار است به کشوری دیگر برای عروسی یا گرفتن فیلم و عکس عروسی بروید، در نظر داشته باشید که در نهایت باید انتظار آسیب‌های جزیی به لباس خود را در نظر بگیرید.

 

 

لوازم دوخت و دوز لباس عروس

 

 

پس لوازم دوخت و دوز ساده می‌توانند در این موارد به کمک شما بیایند.

۱۸ مهر ۱۳۹۶

نظرات کاربران