۷ اپلیکیشنی که در سفر خارجی باید استفاده کنید

اطلاعات مفید
۷ اپلیکیشنی که در سفر خارجی باید استفاده کنید

اپلیکیشن‌های مسافرتی زیادی این روزها به کاربران معرفی می‌شود که اکثر آن‌ها برای رزرو هتل و بلیط هستند. برای همین چند برنامه کاربردی به شما معرفی کنیم که در سفرهای خارجی دست شما را بگیرند.
 


Citymapper
اگر به شهرهای شلوغ دنیا همچون نیویورک یا هنگ‌کنگ می‌روید نصب این برنامه از واجبات است.

 

 

اپلیکیشن سیتی‌مپر

 

 

Citymapper اطلاعات بسیار بیشتری از نقشه معمول گوگل به شما می‌دهد و جزییات کامل‌تری را پوشش می‌دهد.
 

 

XE Currency
این برنامه با بیش از ۲۰ میلیون دانلود به شما این امکان را می‌دهد که ارزش ارزهای مختلف را با به روزترین اطلاعات با هم مقایسه کنید. البته امکانات بسیار بیشتری همچون اعلام قیمت طلا و دیگر فلزات هم در XE Currency قرار داده شده اما چیزی که برای مسافران مهم است تغییر واحد پولی آن‌هاست.

 

 

اپلیکیشن تبدیل ارز

 

از نکات بسیار خوب برنامه می‌توان به تنوع ارزهای تمام کشورها و البته کارکرد به صورت آفلاین اشاره کرد.
 

 

App in the Air
یکی از برترین برنامه‌هایی که با آن می‌توانید مسیر و ساعت پروازها را دنبال کنید. البته برنامه‌های بسیاری به این منظور ساخته شده اما هم اینکه App in the Air با کاربری ساده عملکرد بسیار خوبی دارد و هم اینکه نسبت به آخرین آپدیت خود می‌تواند به صورت آفلاین نیز پروازها را به شما نشان دهد.

 

 

اپلیکیشن کنترل پروازهای فرودگاه

 


 
Google Translate
همه می‌دانیم که مترجم گوگل مخصوصا در موقع برخورد با زبان فارسی عملکرد خیلی خوبی ندارد، اما اگر از زبان انگلیسی برای ترجمه به زبان کشور مقصد استفاده کنیم، مخصوصا اگر آن کشورها از زبان‌های پرکاربرد استفاده می‌کنند، نتیجه بسیار خوبی خواهیم گرفت. در نهایت باید گفت Google Translate می‌تواند در مواقع ضروری کمک شایانی به ایجاد ارتباط با مردم کند.

 

 

اپلیکیشن ترجمه گوگل
 

 

LiveTrekker
این برنامه یک دفترچه خاطرات کم‌نظیر است. همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، تمام مسیری که رفته‌اید با خطوط قرمز روی نقشه ثبت می‌شود و شما می‌توانید با علامت‌گذاری بر روی نقشه؛ نوشته، عکس و یا حتی فیلم به آن اضافه کنید.

 

 

اپلیکیشن لایو ترکر

 

 

به این ترتیب وقتی برگشتید می‌توانید تمام خاطرات ثبت شده خود را با جزییات محلی که در آن بودید ببینید. ثبت پروازها و مسیرهای سفر و البته دیدن خاطرات سفرهای دیگران که به صورت عمومی منتشر شده از دیگر خوبی‌های برنامه به شمار می‌رود.

 
Time Out
و حالا اگر به محلی سفر کردید و خواستید ببینید که در شهر مقصد چه فعالیت‌ها و چه اماکنی هست که می‌توانید به آنجا رفته و خوش بگذرانید از چه چیزی استفاده می‌کنید؟

 

 

اپلیکیشن تایم اوت

 

 

به نظر ما Time Out با بهره گیری از تعداد زیاد کاربران و اطلاعات کاملی که در این زمینه ارائه می‌کند بهترین گزینه برای شماست. این برنامه از کافه‌ها و رستوران‌ها تا مراسماتی که در شهرهای مهم برگزار می‌شود را پوشش می‌دهد.


 
Duolingo
اگر چه سفر خیلی جای یادگیری حرفه‌ای زبان نیست اما این برنامه جدا از بخش‌های حرفه‌ای‌ یاد گیری زبانش، می‌تواند به روش‌های دلچسبی شما را برای یادگیری کلمات اولیه زبان‌های مختلف یاری کند. Duolingo با بیش از ۷۰ میلیون دانلود یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان به شمار می‌رود.
 

 

اپلیکیشن یادگیری زبان

۱۹ شهریور ۱۳۹۶

نظرات کاربران