Infinity Des Lumieres، موزه هنر دیجیتال دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
Infinity Des Lumieres، موزه هنر دیجیتال دبی

امروز برای آن‌هایی که به دنبال یک فعالیت متفاوت و خاص در تور دبی هستند، یک پیشنهاد ویژه داریم. Infinity Des Lumieres در طبقه دوم مرکز خرید دبی، یکی از جدیدترین و خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دبی است که نه به علاقه‌‌مندان به هنر، بلکه به هر کسی با هر سلیقه و سن و سالی پیشنهاد می‌شود. بزرگ‌ترین گالری هنر دیجیتال دبی که تصویری متفاوت از هنر و حتی تکنولوژی را برایتان به نمایش خواهد گذاشت.

 

معرفی Infinity Des Lumieres

Infinity Des Lumieres یک موزه هنر دیجیتال به حساب می‌آید که در حال حاضر سه گالری مجزا دارد. گالری ونگوک، گالری رویای ژاپن و گالری Verse که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. البته این تازه فاز اول مجموعه است و به زودی گالری‌های بیشتری با همین کیفیت در کنار گالری‌های موجود، شروع به کار خواهند کرد.

اما ممکن است در ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا Infinity Des Lumieres چجور گالری هنری است و انتظار شما از این مکان باید چه باشد. آثار نمایش داده شده در این مکان تنها نقاشی‌های ایستا نیستند، بلکه به وسیله‌ی نور و صدا به نمایش در آمده و در بعضی موارد به حضور شما نیز واکنش نشان می‌دهند. شما می‌توانید در فضای بزرگ گالری‌ها حرکت کرده و این آثار را که در قطع بسیار بزرگ به نمایش در می‌آیند، تماشا کنید.

فضای کلی موزه حدود ۲۷۰۰ متر مربع است که مجموعا ۱۳۰ پروژکتور و ۵۸ اسپیکر داشته و آثار به نمایش گذاشته شده ترکیبی از ۳ هزار عکس با کیفیت بسیار بالا خواهد بود که در نهایت که شاهکار هنر دیجیتال را برایتان به تصویر می‌کشد. همچنین راهنمای موزه نیز همیشه در جاهای مختلف حضور داشته، شما را راهنمایی می‌کنند و اطلاعات مفیدی از آثار به شما ارائه خواهند کرد.

گالری ونگوک

در این گالری هنری شما می‌توانید در کنار بازدید از شاهکارهای هنری مهم این هنرمند بزرگ، رشد و ترقی وی در هنر را نیز به تماشا بنشینید. قدم زدن در آثا ر خاص ونگوک به نوعی شما را وارد دنیای عجیب خلق شده به دست وی خواهد کرد و تجربه‌ای بسیار متفاوت از تماشای تابلوهای نقاشی او برایتان به ارمغان می‌آورد. این گالری در واقع بخش آثار کلاسیک موزه به حساب آمده و کاملا متفاوت از دیگر گالری‌هاست.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

گالری رویای ژاپن

این سالن به نسبت گالری ونگوک کمی کوچک‌تر بوده اما خیلی متفاوت است. یک گالری رنگارنگ که ژاپن را در قرن نوزدهم میلادی برایتان به تصویر می‌کشد. البته شما تنها با نقاشی‌هایی از مردم و ساختمان‌ها مواجه نیستید و گاهی تصویر گل‌برگ‌ها و مناظر زیبایی از ژاپن را تجربه خواهید کرد که شما را به واقع وارد یک رویای شرقی می‌کند. در این گالری، نمادهای ژاپن به بهترین شکل ممکن برای شما به تصویر کشیده شده و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

گالری Verse

این گالری در بخشی مجزا از دو سالن دیگر قرار گرفته و البته تجربه‌ای متفاوت نیز خواهد بود. جایی که شما تصاویری شگفت‌انگیز از منظومه‌ها و دنیایها دیگر را می‌بینید که با موسیقی جذاب برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. سعی شده تا تم هر کدام از این دنیاها کاملا متفاوت از هم بوده تا جذابیتی دو چندان به گالری بخشیده شود.

 

معرفی مرکز خرید Mercato در دبی

آدرس و هزینه‌ی بلیط ورودی Infinity des Lumieres

"مرکز خرید دبی" دنیایی از جاذبه‌های گردشگری را در خود دارد و Infinity des Lumieres نیز جدیدترین بخش از آن‌هاست، پس خیلی راحت می‌توانید آن‌جا را پیدا کرده و در کنار فعالیت‌های دیگر از این محل نیز بازدید به عمل آورید. هزینه‌ی ورودی برای افراد بزرگسال ۱۲۵ درهم بوده، کودکان ۳ تا ۱۳ سال ۷۵ درهم باید بپردازند و البته افراد پایین‌تر از ۳ سال را می‌توانید به رایگان داخل موزه ببرید.

آدرس: داون‌تاون دبی، مرکز خرید دبی، طبقه دوم مقابل گالری‌های لافایت

 

ساعات فعالیت و مدت زمانی که می‌توانید در موزه باشید

در طول هفته شما می‌توانید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۹ شب وارد موزه شوید و روزهای شنبه و یکشنبه نیز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب زمان دارید تا به Infinity des Lumieres بروید. همچنین در نظر داشته باشید که از زمان ورود، ۹۰ دقیقه زمان برای بازدید از گالری‌های مختلف به شما داده خواهد شد.

 

خریدی جذاب در مرکز خرید Boxpark، دبی

نکات مهم که باید زمان بازدید از Infinity des Lumieres به خاطر داشته باشید

  • امکان بردن غذا و نوشیدنی به داخلی موزه را نخواهید داشت
  • جاهایی برای نشستن در خود گالری‌ها برای شما در نظر گرفته شده، اما امکان دویدن در سالن و همچنین کشیدن سیگار را به هیچ وجه ندارید
  • شما می‌توانید از تمامی بخش‌ها عکاسی کنید به شرط این که فلش دوربین خود را خاموش نمایید
  • حتما با آرامش در داخل سالن‌ها گردش کرده و سعی کنید تا با تمام وجود آن‌ها را تجربه نمایید
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در اختیار شما قرار داده می‌شود، پس با خیال راحت می‌توانید لایو اینستاگرامی برای دوستان و دنبال کننده‌های خود بگذارید

وبسایت رسمی موزه: infinitylumieres.com

۲۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران