سفری ارزان به گرجستان نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
سفری ارزان به گرجستان نوروز 99

اول بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر با تور گرجستان است. هوای بهاری این کشور باعث می‌شود تا بتوانید از همه چیز بهتر لذت ببرید و همچنین برنامه‌های مختلفی که هنرمندان ایرانی برایتان ترتیب می‌دهند نیز به کیفیت سفرتان اضافه خواهد کرد. این کشور به صورت کلی، جایی ارزان برای سفر است. هم با توجه به این که در نزدیکی ایران است و هم این که هزینه‌های داخل کشور نسبت به بسیاری مقاصد گردشگری کم‌تر خواهد بود. با این حال اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر خود را تا حد ممکن کم کنید، بد نیست پیشنهادات ما در این نوشته را دنبال نمایید.

 

انتخاب تور مناسب

قبل از هر چیز شما باید به فکر پرواز، هتل و بسیاری نکات ریز و درشت باشید که همه‌ی این‌ها می‌تواند با انتخاب توری مناسب حل شود. تور گرجستان نوروز 99 مقتدرسیر تابان، این موقعیت را برایتان فراهم می‌کند تا در بین هتل‌های خوب و ارزان یکی را برای خود انتخاب کنید. همچنین با توجه به قیمت‌های مناسبی که برای تور پرداخت می‌کنید، از هزینه‌های جداگانه که عموما بسیار گران‌تر خواهند شد و همچنین دردسرهای تهیه بلیط و رزرو هتل و بعضا جا به جایی از فرودگاه به هتل نیز راحت خواهید شد. برای انتخاب بهترین هتل که با بودجه‌ی شما همخوانی داشته باشد، می‌توانید با کارشناسان ما در مقتدرسیر تابان تماس بگیرید.

 

بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

 تور نوروزی گرجستان

 

انجام فعالیت‌های رایگان در تفلیس

فعالیت‌های رایگان خوبی هستند که شما می‌توانید در سفر به تفلیس تجربه کنید. سفر شما نباید تنها به فعالیت‌های گران، خرید کردن و کارهایی از این دست اختصاص پیدا کند. تورهای پیاده روی که خود شهرداری برگزار می‌کند، رایگان بوده و شما در این گردش، هم جاهای مختلفی از تفلیس را می‌بینید و هم نکات جالبی در مورد شهر خواهید فهمید. قدم زدن در خیابان‌های قدیمی شهر، تفریح در پارک‌های زیبا و بزرگ، بالا رفتن از قلعه ناریکالا، گرفتن عکس در کنار فرشته افسانه‌ای  برج ساعت و فعالیت‌های زیاد دیگری هستند که می‌توانید به رایگان آن‌ها را تجربه نمایید.

 

 تور نوروزی گرجستان

 

استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی

همانطور که می‌دانیم، بخش زیادی از تورهای گرجستان به تفلیس برنامه‌ریزی می‌شود و تورهای نوروزی این کشور نیز به همین ترتیب خواهد بود. پس اگر به تور نوروزی تفلیس رفته‌اید، با توجه به سیستم حمل و نقل عمومی خوبی که این شهر دارد، برای رفت و آمد در شهر از آن‌ها استفاده کنید تا هزینه‌هایتان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. برای مثال اگر به فرودگاه رسیدید، می‌توانید از خط مترو یا اتوبوس بهره برده که هزینه‌ی آن چیزی حدود ۰.۳ دلار است.

بهتر است برای تاکسی نیز اپلیکیشن taxify را نصب کنید که در چند شهر گرجستان همچون تفلیس و باتومی فعال است و قیمت آن نسبت به تاکسی‌های معمولی پایین‌تر خواهد بود. مضاف بر این که، قیمت تمام شده‌ی سفر را می‌دانید و دیگر درگیر تاکسی‌متر نخواهید شد.

 

 راهنمای حمل و نقل در تفلیس؛ شهر سفرهای تاریخی

 تور نوروزی گرجستان

 

غذا و نوشیدنی

سفر نوروزی با غذاهای متنوع محلی و نوشیدنی‌هایی عالی، رنگ و بوی بهتری خواهد گرفت. خوشبختانه در این زمینه نیز گرجستان وضعیتی بسیار خوب دارد. به طور کلی غذا در این کشور ارزان است، مخصوصا اگر به سراغ غذاهای خوشمزه‌ی محلی گرجی بروید. با این کار هم صرفه جویی کرده‌اید و هم غذایی خوشمزه میل می‌کنید.

برای مثال خاچاپوی معروف در رستوران چیزی حدود نیم دلار برایتان هزینه دارد یا نوشیدنی‌هایی همچون لیموناد را می‌توانید غیر از رستوران‌های لوکس، با قیمت کم‌تر از یک دلار تهیه کنید. اگر به سراغ جاهای لوکس نروید و در رستوران‌های خوب محلی غذا بخورید، هزینه‌ی ۱۰ روز خورد و خوراک شما کم‌تر از ۸۰ دلار خواهد بود. فراموش نکنید، رستوران‌هایی که در محل‌های توریستی قرار دارند، عموما گران‌تر هستند، پس بهتر است به سراغ جاهای خلوت‌تر برای غذا خوردن بروید.

 

۱۰ رستوران ارزان و اقتصادی تفلیس که می‌توانید بهترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

 تور نوروزی گرجستان

 

بازدید از کلیساها و موزه‌ها

یکی از چیزهایی که حتما در سفر به گرجستان باید به سراغشون بروید، موزه‌ها و کلیساها هستند. یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در گرجستان که هزینه‌ی اندکی برایتان در پی خواهد داشت.

 

 تور نوروزی گرجستان

 

تورهای طبیعت گردی

طبیعت گرجستان یکی از مهم‌ترین المان‌های این کشور است، مخصوصا در ایام نوروز که کم کم این طبیعت حال و هوای بهاری می‌گیرد و جانی دوباره در کالبدش دمیده می‌شود. اما برای دیدن این طبیعت، به جای هزینه‌ی بالا و رفتن با تاکسی یا اجاره‌ی ماشین، از تورهای طبیعت گردی جمعی استفاده کنید که هزینه‌ای کم دارند و همچنین دردسرهای پیدا کردن محل مناسب را نیز برایتان نخواهند داشت.

 

نوروز 99 در فستیوال‌های بهاری گرجستان شرکت کنید

تور نوروزی گرجستان

۱۱ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران