۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی

دهلی پایتخت هند یکی از زیباترین و پر امکانات‌ترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که می‌توانید به آن مراجعه کنید و خوش بگذرانید. شهری که سال‌ها در استعمار انگلیس‌ها بوده است و امروزه بیشتر مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. شهری که بهترین هتل‌های هند را در خود دارد و در امکانات لوکس از مهمانانش میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور هند و برای فرار از غذاهای تند و تیزش اگر هوس غذاهای ایرانی کردید همراه ما باشید تا ۵ رستوران معروف ایرانی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کیم. رستوران‌هایی که نه فقط توریست‌های ایرانی بلکه توریست‌های امریکایی و اروپایی نیز به آنها مراجعه می‌کنند.


۱- Soda Bottle opener wala


یک رستوران هندی که در آن می‌توانید غذاهای ایرانی نوش جان کنید. رستورانی که وقتی پایتان را داخل آن گذاشتید بوی قرمه‌سبزی و کباب مسحورتان می‌کند. رستورانی که نه تنها ایرانی‌ها بلکه هندی‌ها نیز به آن مراجعه می‌کنند. رستورانی که در آن به عنوان دسر می‌توانید یک بستنی سنتی خوشمزه نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با نوشتن نکاتی بر روی دیوار از مهمانان غیر ایرانی‌اش خواسته است آداب غذایی که مربوط به غذا خوردن ایرانی‌هاست را رعایت کنند. برای مثال نوشته است در این رستوران موهای خود را شانه نکنید، بلند نخندید، بینی خود را با صدای بلند تمیز نکنید و ...

 

۶ رستوران عالی دهلی برای نوش جان کردن بهترین سوشی‌های هند

 

Soda Bottle opener

 


۲- Monkey


مانکی یک رستوران هندی است که غداهای ایرانی نیز در منوی آن موجود می‌باشد. بنابراین اگر چند نفره به هند رفته‌اید و تعدادی از شما می‌خواهند غذای هندی نوش جان کنند و تعدادی دیگر غذای ایرانی این رستوارن یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. رستورانی که معروف‌ترین غذای ایرانی‌اش خورشت آلو است. رستورانی که چند نوع کباب از جمله کوبیده را در لیست منوی غذایی خود دارد. رستورانی که درهایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و به همین خاطر یک رستوران ویژه به حساب می‌آید که با مراجعه به آن می‌توانید صبحانه سفارش بدهید و نوش جان کنید. برای صبحانه نیز این رستوران املت و نیمروی ایرانی دارد که در میان گردشگران پرطرفدار است. در سفرتان با تور دهلی اگر هم می‌خواهید غذای ایرانی نوش جان کنید و هم غذای هندی به شما توصیه می‌کنیم این رستوران را مد نظر داشته باشید.

 

 

Monkey

 


۳- Noosh Joon


در سفرتان به دهلی اگر هوس ساندویچ‌ها و غذاهای نانی ایرانی را کردید به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که در آن می‌توانید فلافل، کتلت، کوکو سبزی، مرغ و ... را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و امروزه جدای از گردشگران، در میان هندی‌ها نیز شهرت پیدا کرده است. چرا که جدای از لذیذ بودن ساندویچ‌هایش، قیمت‌های مناسبی نیز دارند. این رستوران دو طبقه است و با طرح کاشی‌های ایرانی و رنگ آبی لاجوردی تزئین شده است. رستورانی که انواع بشقاب‌های غذای ایرانی را جدای از ساندویچ‎‌ها برای مشتریانش سرو می‌کند.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

 

Noosh Joon

 


۴- Pier 38


یک رستوران عالی که پاتوق جوانان شهر دهلی است و در شرق این شهر واقع شده است. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. جوجه کباب با استخوان از غذاهای ایرانی پرطرفدار این رستوران به حساب می‌آید که درهای آن همه روزه تا ساعت ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که جدای از غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی، عربی و هندی را نیز در منوی آن می‌توانید بیابید و سفارش بدهید. در سفرتان به دهلی به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای نوش جان کردن یک وعده غذایی به این رستوران مراجعه کنید و یک کباب عالی ایرانی نوش جان کنید.

 

۶ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش غذا در بمبئی

 

Pier 38

 


۵- Fidahh


این رستوران یک رستوران کوچک است اما خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای ایرانی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که صاحبان آن هندی هستند و شما با خوردن غذاهای آن تعجب خواهید کرد که چگونه هندی‌ها می‌توانند انقدر بی‌نظیر غذاهای ایرانی را طبخ کنند. رستورانی که در طبقه همکف ساختمان اپیکوریا واقع شده است و دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی در دهلی دارد. جوجه‌کباب و چلوکباب از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند که بسیار از سوی گردشگران سفارش داده می‌شوند. رستورانی که غذاهای لبنانی نیز طبخ می‌کند و درهایش در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Fidahh

۲۷ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران