تور شبگردی استانبول برای تماشای این شهر زیر نور مهتاب

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تور شبگردی استانبول برای تماشای این شهر زیر نور مهتاب

استانبول یکی از برترین شهرهای توریستی دنیاست. شهری که بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های ترکیه را در خود جای داده است و در بهترین رستوران‌های این کشور از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. شهری که بهترین تم پارک‌های ترکیه را در خود دارد و جای‌جایش پر از مرکزخرید است. شهری که شب‌های پر نورش به اندازه‌ی روزهایش زیباست. شهری که تا نیمه‌های شب بیدار است و به خواب نمی‌رود. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر می‌خواهید زیر نور مهتاب آن را کشف کنید و دیدنی‌هایش را ببینید همراه ما باشید تا یک تور شبگردی معروف در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور خصوصی شبگردی در استانبول


اگر عاشق دورهمی و گشت و گذار هستید، اگر می‌خواهید شب‌های این شهر را به تنهایی پشت سر بگذارید، اگر می‌خواهید به نقاط مختلف این شهر سرک بکشید و آن را زیر نور مهتاب کشف کنید می‌توانید در تور خصوصی شبگردی این شهر ثبت‌نام کنید و یک شب متفاوت در استانبول برای خودتان بسازید. توری که با غروب آفتاب آغاز می‌شود و ۳ ساعت به درازا می‌کشد. توری که با شرکت در آن به نقاط مختلف شهر که شب‌ها جلوه‌ای دیگر دارند می‌روید و رویدادهای خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. توری که یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی دارد تا با توضیحاتی که به شما ارائه می‌دهد زیر پوست شهر ببردتان. توری که با شرکت در آن می‌توانید چهار اتفاق ویژه را تجربه کنید:

 

۷ تفریح شبانه در استانبول که نباید از دست بدهید

 

شبگردی در استانبول

 

 

  1.  شرکت در یک دورهمی کوچک خودمانی و فرصت دوستی با دیگر گردشگران استانبول
  2.  آشنا شدن با شب و جاذبه‌های شبانه استانبول
  3.  نوش جان کردن قهوه زیر سقف سکوت و سیاهی شهر
  4.  دانستن اطلاعات جذاب و جدید از استانبول


در این تور شما یک نوشیدنی غیر الکلی مهمان برگزارکنندگان آن هستید. همچنان که می‌توانید خودتان دیگر نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هی خیابانی را در گشت و گذارهایتان خریداری و نوش جان کنید.

 

۵ رستوران ارزان و خوشمزه در استانبول برای شب‌گردی‌های دیرهنگام

 

 شبگردی در استانبول

 


نقاطی که با شرکت در این تور به دیدن آنها می‌روید

  1. ایستگاه اول: این تور در میدان آرموری آغاز می‌شود و در این میدان که در محله بی‌اوغلو قرار دارد شما به دیدن آبنمای میدان می‌روید و برای ۲۰ دقیقه زمان در این مکان صرف می‌کنید.
  2. ایستگاه دوم: ۲۰ دقیقه‌ی بعدی شما به دیدن مسجد کلیک علی پاشا می‌روید. مسجدی که در ۱۴۹۶ تاسیس شده است و یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر به حساب می‌آید. مسجدی که با شنیدن توضیحات راهنما در نظرتان جایگاه تازه و جذابی پیدا می‌کند.
  3. ایستگاه سوم: کافه کِمانکس نقطه بعدی این شهر است که با رفتن به آن چشم‌انداز زیبایی به محله بی‌اوغلو دارید. کافه‌ای که در حدود نیم ساعت در آن توقف دارید.
  4. ایستگاه چهارم: ایستگاه چهارم این تور رفتن به محله گالاتا و بازدید از پل معروف آن است. یک قدم زدن بیست دقیقه‌ای در این محله و بازدید از مردمانش برای شما بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.
  5. ایستگاه پنجم: برج گالاتا یکی از نمادهای این شهر به حساب می‌آید. برجی که در حدود ۷۰۰ سال است در این شهر بنا شده و سبک معماری‌اش به دوران بیزانس بازمی‌گردد. برجی که به عنوان رصد خانه نیز از آن استفاده می‎شده است. این برج امروزه در خود یکی از رستوران‌های معروف شهر را جای داده است. رستورانی که با رفتن به آن شهر استانبول زیر پایتان قرار می‌گیرد.
  6. ایستگاه ششم: قدم زدن در بازار بالیک. گالاتا یکی از محله‌های معروف ماهیگیری و ماهیگیران استانبول به حساب می‌آید. بازار بالیک نیز یکی از بهترین بازارهای این شهر برای خریدن تازه ترین ماهی‌ها. در این ایستگاه شما در طول بازار قدم می‌زنید، با ماهی فروشان آشنا می‌شوید و اگر علاقه‌مند باشید ماهی برای خودتان می‌خرید.
  7. ایستگاه هفتم: ایستگاه آخر گشت و گذار در این تور رفتن به یک کلاب شبانه است. کلابی که زیاد نمی‌توانید در آن توقف کنید اما در حدود همان نیم ساعتی که در آن هستید با روحیه‌ی پرشور شهر استانبول بیشتر آشنا می‌شوید.

 

 

 شبگردی در استانبول

 

 

حالا ماه در عمق آسمان رسیده و شما در حدود ۳ ساعت استانبول و محله اروپانشین آن را گشته‌اید. حالا شهر جلوه‌ای دیگر برایتان دارد. حالا دوستان جدید از دیگر ملیت‌ها یافته‌اید و حالا فرصت آن رسیده است تور به پایان برسد و شما به هرکجا که دوست دارید بازگردید. شما می‌توانید به محل اقامتتان بازگردید تا استراحت کنید، می‌توانید به یک رستوران درجه یک بروید و یک غذای ترکی لذیذ نوش جان کنید، می‌توانید باز هم در شهر پرسه بزنید چرا که هنوز آخر شب فرانرسیده است. اینجا تصمیم با شماست که می‌خواهید این شب حضورتان در استانبول را به چه شبی تبدیل کنید.

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران