هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به هر شهری است و با توجه به تنوع زیاد و کیفیت بالای هتل‌های دبی، این انتخاب بسیار دشوارتر هم می‌شود. اگر شما از آن دسته کسانی هستید که می‌خواهیددر سفر با تور دبی هتلی خوب با قیمت ارزان برای خود دست و پا کنید، ما چند نمونه از این هتل‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم. این مجموعه شامل هتل‌های کم‌تر از ۶۰ دلار است و شما می‌توانید نمونه‌هایی با امکانات مختلف ببینید که همگی بهترین امتیازها را در سایت معتبر تریپ‌ادوایزر دریافت کرده‌اند.

 


Centro Barsha - by Rotana


Centro Barsha هتل شیک و بسیار خوبی است که تنها ۷ دقیقه از "مرکز خرید امارات" فاصله داشته و با امکاناتی نظیر استخر روی سقف، باشگاه ورزشی عالی، سالن کنفرانس و رستوران اختصاصی، جایی عالی برای اقامت خواهد بود. اتاق‌های این هتل شیک و جا دار است و همگی دارای تلوزیون بزرگ، تخت‌های راحت، مبلمان و میزکار، ایرنترنت رایگان، صبحانه رایگان و امکانات کامل رفاهی خواهد بود.

 

۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

 

Centro Barsha

 


آدرس: Road 329, Al Barsha 1, Al Barsha

 


Ivory Grand Hotel Apartments


این هتل نیز در نزدیکی "مرکز خرید امارات" واقع شده و شما می‌توانید از پنجره‌ی آپارتمان‌های آن، به این مرکز خرید نگاه بندازید. Ivory یک مکان عالی برای اقامت است و شما در ازای پرداخت ۶۰ دلار به آپارتمان‌های شیک، راحت و با امکانات رفاهی خوب آن دسترسی خواهید داشت. خود مجموعه نیز دارای استخر بزرگ و عالی، اسپای اختصاصی و همچنین باشگاه ورزشی است و رستورانی نیز در محیط خود دارد. از نظر محل قرار گیری نیز Ivory به مکان‌های زیادی دسترسی داشته و شما به راحتی می‌‌توانید پیاده به بسیاری مراکز مهم دبی دسترسی داشته باشید.

 

 

Ivory Grand Hotel

 


آدرس: Behind Mall of the Emirates, Al Barsha 1, Al Barsha

 


Dream Palace Hotel


این هتل سه ستاره و ارزان قیمت را می‌توانید با حداقل قیمت ۳۳۱ دلار برای هر شب در دبی اجاره کنید. این هتل مجموعه‌ای با ۱۴۵ اتاق مختلف، یک استخر روباز، باشگاه ورزشی و یک رستوران متوسط است که با توجه به امکانات خوب اتاق‌هایش از جمله اینترنت رایگان، تخت‌های راحت و سرویس بهداشتی بسیار خوب، اقامتی دلچسب با قیمتی پایین را برایتان همراه خواهد داشت. Dream Palace Hotel در منطقه دیرا واقع شده که به بسیاری از نقاط گردشگری شهر نزدیک است.

 

۱۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز دبی را بشناسید

 

Dream Palace Hotel

 


آدرس: Al Muraqqabat Rd

 


Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates


"مرکز خرید امارات" یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی است، اما Novotel مسئله‌ای کاملا مجزاست. این هتل دارای سوییت‌هایی با فضای باز و عالی است که قیمتی بسیار خوب نیز دارند. طراحی Novotel به گونه‌ای است که حس یک هتل لاکچری را به شما می‌دهد، اما حداقل قیمت آن از ۴۶ دلار خواهد بود که برای چنین هتلی با چنین امکاناتی عالی محسوب می‌شود. Novotel روی سقف دارای یک استخر بوده و در خود نیز رستوران، باشگاه ورزشی عالی و رستوران دارد. اتاق‌های نیز دارای اینترنت رایگان، مبلمان به همراه طراحی شاد و راحت است. همچنین نباید فراموش کنید که امکانات "مرکز خرید امارات" از جمله پیست اسکی برفی آن نیز درست در کنار شما قرار خواهد گرفت.

 

مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز

 

Novotel Suites Dubai

 


آدرس: Sheikh Zayed Road, near Mall of Emirates, Al Barsha

 


Holiday Inn Express Dubai Airport


این هتل درست آن سمت خیابان ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی واقع شده است و از محل هتل هم به راحتی می‌توانید پیاده به ایستگاه مترو بروید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای کولر و تلویون ماهواره‌ای بوده و به مهمانانش اینترنت رایگان ارائه می‌کند. اتاق‌ها شیک و زیبا هستند و امکانات رفاهی بسیار خوبند. همچنین این هتل دارای رستوران و باشگاه ورزشی نیز بوده و برای اجاره‌ی اتاق نیز حداقل ۴۵ دلار لازم خواهد بود.

 

در دبی چگونه با خودروی اجاره‌ای ارزان‌تر رفت‌وآمد کنید؟

 

Holiday Inn Express

 


آدرس: Airport Road, Garhoud

 


Citymax Hotel


این هتل زیبا نیز در همان خیابانی واقع شده که "مرکز خرید امارات" قرار دارد. Citymax یک هتل بزرگ و شلوغ اما بسیار زیباست که اتاق‌هایش به اتاق‌های یک هتل لوکس پهلو می‌زند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای اینترنت رایگان و تلوزیون ۳۲ اینچ به همراه تلوزیون ماهواره‌ای است. این هتل دارای کافه، رستوران، استخر روباز و باشگاه ورزشی بوده و همچنین هر روز صبحانه بوفه باز به صورت رایگان برای مهمانانش سرو می‌کند.

 

 

 Citymax Hotel

 


آدرس: Al Barsha

۰۱ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران