راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

برای بسیاری از خانم‌ها، سفر با تور تایلند فرصتی عالی برای خرید اجناس مختلف به حساب می‌آید، مخصوصا اگر به سراغ لوازم آرایش و زیبایی بروند. خوشبختانه در این زمینه بانکوک بسیار عالی است و نسبت به جاهایی همچون دبی یا بعضی کشورهای اروپایی، برتری‌هایی نیز دارد. مثلا شما می‌توانید در کنار برندهای معروف آمریکایی و اروپایی، اجناس کره‌ای و ژاپنی بسیار خوبی برای خرید پیدا کنید که در شرق آسیا از محبوبیت فراوانی برخوردارند. ما در آموزش امروز چند نقطه مشخص برای خرید این دست اجناس به شما معرفی خواهیم کرد، تا شاید در وقت شما برای پیدا کردن فروشگاه‌های مناسب صرفه جویی شود.


۱- طبقه اول مرکز خرید "ترمینال ۲۱"


این مرکز خرید شلوغ و تو در تو به ایستگاه Asok BTS چسبیده است و دسترسی به آن راحت خواهد بود. "ترمینال ۲۱" مملو از فروشگاه‌های کوچک و پرتعداد است که متعلق به طراحان مستقل هستند. بخش زیادی از طبقه اول این مرکز خرید مختص لوازم آرایش و زیبایی است و شما می‌توانید انواع برندهای آرایشی و بهداشتی تایلندی، کره‌ای و چندین برند جهانی را در آن پیدا کنید.
فروشگاه Eve & Boy یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید است که در آن می‌توانید محصولات انواع برندهای معمول بازار تا برندهای بسیار گران‌ قیمت را پیدا کنید. از جمله دیگر فروشگاه‌های معروف "ترمینال ۲۱" می‌توان به Beauty Buffet یا Beauty Cottage اشاره کرد که این آخری با روپوش خاص فروشندگانش، شما را یاد مدارس ژاپنی می‌اندازد.

 

 ۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه 

 

ترمینال ۲۱

 


۲- Siam Square


این مرکز خرید که بخشی از آن در محیط سرپوشیده و بخشی روباز است، در نزدیکی ایستگاه BTS Siam واقع شده و دسترسی به اینجا نیز آسان خواهد بود. Eve & Boy یک فروشگاه بسیار بزرگ در این مکان نیز دارد، اما اگر از طرفداران برندهای کره‌ای هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های Innisfree، Laniege، The Face Shop یا Etude House بروید که تقریبا تمامی اجناس قابل ذکر در صنعت پرطرفدار لوازم آرایش و زیبایی کره‌ای را پوشش داده‌اند.
برای برندهای گران‌تر که کمی سخت پیدا می‌شوند، به مرکز این مجموعه رفت و فروشگاه Beautrium را پیدا کنید، در این مکان می‌توانید برندهای معتبر و اجناس بسیار خوبی را پیدا کنید. درست در کنار این فروشگاه، داروخانه‌ی Watson قرار دارد که می‌توان اجناس دارویی با قیمت مناسب و تخفیف‌های خوب در آن پیدا کرد.

 

 مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

 

Siam Square

 


۳- برای اجناس ژاپنی


کرم‌ها یا دیگر محصولات مراقبت از پوست ژاپنی در دنیا از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. اگر می‌خواهید از این محصولات تهیه کنید، باید خود را به یکی از سه شعب Matsumoto Kiyoshi برسانید که مهم‌ترین توزیع کننده محصولات ژاپنی در بانکوک محسوب می‌شود. این فروشگاه‌های بزرگ یکی در مرکز خرید (ایستگاه BTS استادیوم ملی) یکی در مرکز خرید Mercury Ville (ایستگاه BTS Chitlom) و یکی در Central Plaza Ladprao ( ایستگاه MRT Ladprao) هستند. نیازی نیست دنبال محصولات ژاپنی در فروشگاه‌های کوچک و متفرقه بگردید، تمامی برندهایی که نیاز دارید از Canmake تا Chifure یا Mote Mascara، همگی در Matsumoto Kiyoshi موجود هستند.

 

 بازارهای شبانه‌ی آخر هفته‌ای در بانکوک که کم‌تر شناخته‌ شده‌اند 

 

Matsumoto Kiyoshi

 


۴- یک مرکز خاص برای خرید


خیابان محصولات زیبایی Hej یکی از جاهای خاص در بانکوک است که شما می‌توانید محصولات متفاوت و چیزهایی که در جاهای دیگر کم‌تر پیدا می‌شوند را در آن خریداری نمایید. مدیر اجرایی این مکان گفته که این مرکز را با توجه به خیابان‌های مد در نظر داشته و آن را برای محصولات زیبایی ساخته است. برای رفتن به این مرکز نیز می‌توانید در ایستگاه BTS Sala Daeng پیاده شوید. Hej تا نیمه‌های شب باز بوده و برندهای مختلفی از محصولات ارزان تا گران‌ترین محصولات آرایشی و زیبایی را پوشش می‌دهد. این محصولات از کشورهای مختلف همچون آمریکا، فرانسه، کره و ... هستند.

 

 ۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک 

 

BTS Sala Daeng

 


۵- برای آن‌هایی که وقت ندارند


اگر مدت زمان زیادی در بانکوک نیستید و از تورهای ترکیبی استفاده کرده‌اید و نمی‌خواهید که زمان زیادی را در مراکز خرید بزرگ صرف کنید، از BTS استفاده کرده و به ایستگاه‌هایی مثل Siam، Mochit یا Asok بروید. چند فروشگاه معروف محصولات آرایشی و زیبایی تایلند در این ایستگاه‌ها شعبه‌هایی دارند. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به Beauty Cottage و Beauty Buffet اشاره کرد که بازه‌ی مناسبی از محصولات را در خود جای داده‌اند. Karmart نیز فروشگاه محصولات نسبتا ارزان قیمت است که در همین ایستگاه‌ها شعبه دارد و می‌توانید از آن‌ها برای خرید محصولاتی با قیمت مناسب استفاده کنید.

 

 

بانکوک

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران