۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

وقتی از بدروم حرف می‌زنیم، از شهر ساحلی زیبایی می‌گوییم که صدای موج‌های دریایش در هر گوشه‌ای از شهر به گوش می‌رسد. شهری زیبا که مملو از جاذبه‌های طبیعی بوده و به غذاهای دریایی خوشمزه‌اش نیز معروف است.اما غذاهای دریایی از آن دست چیزهایی نیستند که بشود در هر رستورانی آن‌ها را امتحان کرد، بلکه باید به جایی درست و عالی بروید تا طعم خوش آن‌ها را بچشید. اگر قصد سفر با تور بدروم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از این رستوران‌های دریایی را برای صرف غذا امتحان کنید.

 


۱- Orfoz


Orfoz یکی از رستوران‌های بسیار جذاب ساحلی بدروم است که بر روی یک اسکله‌‌ی خصوصی و مشرف به دریا ساخته شده.منوی این رستوران دریایی مملو از انتخاب‌هایی عالی است که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع ماهی‌ها، خرچنگ تازه، صدف پنیری و البته اختاپوس با طعم سیر اشاره کرد. نظرات در مورد این رستوران آن‌قدر خوب است که به راحتی می‌توان آن را بدون پسوند دریایی، در لیست بهترین‌های بودروم قرار داد.

 

 

 Orfoz

 


آدرس: umbahçe Mahallesi Zeki Müren Caddesi No.13/1,

 


۲- Zahmetsiz Balık


این رستوران، مکانی بسیار محبوب و شلوغ در بدروم است. مکانی نسبتا ساده که با ارائه غذاهای خوشمزه مشتریان زیادی بین مردم محلی و گردشگران برای خود دست و پا کرده است. انواع ماهی‌های خوش طعم در شکل‌های مختلف در منوی Zahmetsiz Balık وجود دارد که با خوردنشان، بعید است طعم ماهی در رستوران دیگری به دلتان بنشیند.

 

ده کاری که حتما در اولین سفر به بدروم باید انجام دهید

 

 Zahmetsiz Balık

 


آدرس: Eskiçeşme Mahallesi, Neyzen Tevfik Caddesi No.146

 


۳- Memedof


یکی دیگر از رستوران‌های جذاب بدروم که بر روی یک اسکله‌ی اختصاصی و مشرف به دریا واقع شده و با داشتن فضایی واقعا عالی، یک موقعیت استثنایی برای خوردن غذا در بدروم محسوب می‌شود. این رستوران برای روزهای بارانی یا ظهرهای گرم یک محیط داخلی جمع و جور و خوب هم دارد، اما چیزی که از همه مهم‌تر است، استفاده از ماهی‌های صید روز و کیفیت بسیار خوب غذاهای Memedof است که با اینکه رستورانی ارزان‌قیمت محسوب نمی‌شود، با این حال همیشه میزهایش پر بوده و مشتریان زیادی دارد.

 

 

 Memedof

 


آدرس: Eskiçeşme Mahallesi, Neyzen Tevfik Caddesi No.176

 


۴- Gemibaşı


Gemibaşı در قلب محیط شهری بدروم واقع شده است و از جمله رستوران‌های دریایی محبوب شهر محسوب می‌شود. منوی این رستوران انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد، اما چیزی که Gemibaşı را معروف کرده، سوپ ماهی و خوراک برنج و اختاپوس آن است که حتی اگر به سایت‌های گردشگری نیز سر بزنید، از آن زیاد گفته شده.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 

 Gemibaşı

 


آدرس: Neyzen Tevfik Caddesi No.132

 


۵- Sait


Sait رستوران بسیار زیبایی است که نزدیک به دریا واقع شد و فضایی عالی دارد. هم داخل سالن این رستوران نمایی شیک از دریا برایتان به تصویر می‌کشد، هم بر روی اسکله تعداد زیادی میز قرار داده شده تا در روزهای خوب سال بتوانید غذا را بیرون میل کنید. خرچنگ تازه و خوشمزه، بورک ماهی و انواع ماهی‌های سرخ شده و کبابی از جمله غذاهای منوی این رستوران عالی به شمار می‌آیند.

 

 

 Sait

 


آدرس: Yalıkavak Marina, Çökertme Caddesi Blok 6 No.2, Yalıkavak

 


۶- Komodor Meze Evi


نکته جالبی که باید در مورد Komodor Meze Evi بدانید این است که رستوران متعلق به یک کاپیتان سابق کشتی بوده و غذاهایی که در آن سرو می‌شود نیز همگی از صیدهای روزانه هستند. این رستوران در یک باغ زیبا بنا شده و محیطی شیکی و دوست داشتنی دارد. غذاها نیز که کیفیتی عالی دارند، از انواع ماهی‌های سرخ شده و کبابی تا اختاپوس، صدف و خرچنگ را شامل می‌شوند.

 

۶ مکان عالی در بدروم برای خوردن بهترین صبحانه‌ با چشم‌اندازی عالی از شهر

 

 Komodor Meze Evi

 


آدرس: Doktor Mümtaz Ataman Caddesi Rasattepe Sokak No.11/A

 


۷- Garo’s


Garo’s در یک بنای سنگی قدیمی شهر واقع شده است، اما بخش زیادی از این رستوران را باید روی اسکله‌ی مجاور آن دید که مملو از میزهای سفید زیبا و چسبیده به آب دریاست و شما می‌توانید همراه ناهار، تصویر زیبایی از قایق‌های مختلفی که در آب هستند را تماشا کنید. در کنار این دکور زیبا و نمای دلنشین، حتما غذای رستوران Garo’s نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه این رستوران با قیمت‌های نسبتا مناسبش، یکی از بهترین نقاط بدروم برای خوردن انواع ماهی و غذاهای دریایی است. کالاماری کبابی به همراه پونه‌ یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است که بهتر است شما نیز آن را امتحان کنید.

 

 

 Garo’s

 


آدرس: Menemene Mahallsi 83. Sokak No.9, Göltürkbükü

۱۹ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران