بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

هتل‌های خانوادگی از جمله پرطرفدارترین انتخاب‌ها در مقاصد ساحلی تور تایلند از جمله پاتایا محسوب می‌شود. در میان این هتل‌ها، مسلما آن‌هایی که دارای استخر‌های بزرگ، پارک‌های آبی اختصاصی یا پارک‌های بازی هستند، به واسطه امکانات تفریحی که برای بچه‌ها دارند، طرفداران بیشتری هم پیدا کرده‌اند. امروز از میان این هتل‌ها که دارای پارک‌های آبی کوچک و بزرگ هستند، بهترین‌هایشان را انتخاب و به شما معرفی می‌کنیم.

 

Mercure Pattaya Ocean Resort

 اگر می‌خواهید در کنار خانواده لحظاتی مفرح و شاد را در هتلی سپری کنید که نزدیک به شهر باشد، Mercure Pattaya Ocean Resort بهترین انتخاب برای شماست. بچه‌های شما عاشق این هتل می‌شوند که چند استخر بزرگ زیبا، دکور صخره‌ای شگفت انگیز و انواع بازی‌های آبی در آن تعبیه شده است. پارک آبی این هتل شاید بازی‌های زیادی نداشته باشد، اما فضایی عالی داشته و بخشی مجزا برای کودکان نیز در خود دارد. این هتل جایی لوکس برای اقامت بوده، به مراکز تفریحی و  مراکز خرید پاتایا نزدیک است، چندین رستوران دارد و اتاق‌هایش نیز از امکانات و همچنین طراحی‌های فوق‌العاده برخوردارند.

 

بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند

 

 

 Mercure Pattaya Ocean

 

 

آدرس: 463/100, Moo 9 – Pattaya Second Road – Nhongprue Banglamung

شروع قیمت از 4220 بات

 

 

Atlantis Condo Resort Pattaya

همانطور که از اسم این هتل پیداست، Atlantis Condo مانور زیادی روی بخش آبی اقامتگاه خود دارد به شکلی که درهای پشتی ویلاها در استخر باز شده، یک کشتی تزیینی برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته شده و سرسره‌های متعددی در استخرهایی تعبیه شده که بخش زیادی از مساحت حیاط هتل را به خود اختصاص داده‌اند.  یکی از خوبی‌های Atlantis Condo این است که قیمت‌های بیش از حد بالایی نداشته و نسبت به هتل‌های لاکچری پاتایا مقرون به صرفه‌تر است، با این حال اتاق‌ها و امکاناتی عالی دارد و فضایی جذاب که خانواده‌ها در آن بسیار خوش می‌گذرانند.

 

۶ دلیل برای گذراندن تعطیلات لوکس و رویایی در هتل Kept Bang Saray پاتایا

 

 

 Atlantis Condo Resort

 

 

آدرس: Jomtien Sai 2, Pattaya, Thailand Pattaya, Chon Buri

شروع قیمت از 2650 بات

 

 

Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

یکی از معروف‌ترین هتل‌های خانوادگی پاتایا که در واقع یک پارک آبی بزرگ و دو هتل به هم چسبیده است و یک ساحل اختصاصی وسیع نیز در اختیار مسافرانش می‌گذارد. واقعا برای یک خانواده شاد و سرحال، چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟! پارک آبی این هتل در استانداردهای یک پارک آبی کامل است و بخش‌های متعدد، انواع بازی‌های برای سنین مختلف و چند استخر مجزا دارد. اسپایی با ۲۴ اتاق، ۷ رستوران، مرکز نوشیدنی و کافه، مرکز یوگا، امکانات عالی در ساحل و خیلی چیزهای دیگر در Centara Grand Mirage  وجود دارد که آن را تا این حد در پاتایا معروف کرده است. البته همه‌ی این امکانات و خوبی‌ها باعث شده این هتل از گران‌ترین‌ها در پاتایا نیز محسوب شود.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

 

 

 Centara Grand Mirage Beach

 

 

آدرس: 277 Moo 5, Naklua, Banglamung

شروع قیمت از 5790 بات

 

 

Pattaya Park

این مکان بیشتر از اینکه یک هتل اقامتی باشد، یک مرکز تفریحی و یک پارک آبی است. مجموعه‌ی Pattaya Park شامل یک پارک آبی بزرگ و عالی، یک پارک بازی نسبتا کوچک با سواری‌های متنوع، چند زمین تنیس، ساحل اختصاصی  و بسیاری امکانات تفریحی دیگر است که شما را از باقی شهر بی‌نیاز می‌کند. بخش دیگر ماجرا زیپلاین بلندی است که از برج کنار پارک که در واقع هتل است به داخل خود پارک کشیده شده و می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

 

۴ پارک آبی هیجان‌انگیز پاتایا که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید!

 

 

 Pattaya Park

 

 

آدرس: 345 Jomtien Beach, Pattaya City, Chonburi

شروع قیمت از 1600 بات

 

 

Birds & Bees Resort

از این به بعد شاید پارک‌های آبی هتل‌های خوب پاتایا آنقدر بزرگ نباشند، به همین خاطر برای آخرین انتخاب ما سراغ Birds & Bees  رفته‌ایم. این هتل دارای چند استخر است که نسبت به دیگر انتخاب‌های ما کوچک‌ هستند، اما چندین بازی مختلف برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در آن‌ها تعبیه شده و از نظر کیفی نیز بسیار تمیز و مجهز هستند. اما این مکان برای خانواده‌ها از این نظر خوب است که در کنار  اتاق‌های بسیار خوب با امکانات لاکچری، تنوع تفریحات آن واقعا عالی بوده و در فضایی ایده‌آل نیز تعبیه شده‌اند. این مکان دارای اسکله‌ی اختصاصی، منطقه جنگلی، باغ حیوانات و ترامپولین بوده و همچنین چند رستوران عالی نیز دارد. اما در نهایت باید در نظر بگیرید که Birds & Bees Resort با داشتن این فضای عالی، گران‌ترین هتل انتخابی ما در لیست نیز هست.

 

 

 Birds & Bees Resort

 

 

آدرس: 366/11 Moo 12, Phra Tam Nak 4 Road, Nongprue Banglamung, Chonburi

شروع قیمت از 6000 بات (اتاق‌ها چهار نفره هستند)

۰۲ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران