۵ ساحل نزدیک به بانکوک که می‌توانید در آن‌ها آبتنی کنید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۵ ساحل نزدیک به بانکوک که می‌توانید در آن‌ها آبتنی کنید

سفر با تور تایلند انتخاب‌های زیادی برای مقاصد ساحلی و جزایر زیبا پیش روی شما می‌گذارد. با این‌ حال ممکن است شما مسافر بانکوک باشید و نخواهید که از این شهر خیلی دور شوید، با این حال علاقه دارید که در سواحل رویایی تایلند تنی به آب بزنید. برای اینکار کافی است به اطراف شهر رفته تا چند ساحل عالی پیدا کنید. در نظر بگیرید که در ایام شلوغ سال، این سواحل همیشه پر از جمعیت هستند، پس در تعطیلات مهم و همچنین آخر هفته، بهتر است اگر برنامه‌ی رفتن به آن‌جا را دارید، با شلوغی‌شان کنار بیایید.


Bang Saen


این ساحل شاید ایده‌آل‌ترین ساحل نزدیک به بانکوک نباشد، اما بدون شک نزدیک‌ترین است. Bang Saen تقریبا یک ساعت و نیم از بانکوک دور بوده و مردم محلی خود بانکوک نیز زیاد به آن سفر می‌کنند. شن‌های این ساحل به اندازه سواحل معروف کشور نرم و زیبا نیست، اما تمیز و بزرگ است و خوشبختانه دور تا دورش پر از رستوران و کافه می‌باشد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کرده و موقع خوردن غذا یا نوشیدنی منظره‌ی زیبای دریا را ببینید. برای رفتن به این ساحل هم از اتوبوس و مینی بوس در ترمینال اتوبوس اکامای می‌توانید استفاده کنید و هم اینکه تاکسی‌ها حدود ۳۰ تا ۴۵ دلار می‌گیرند تا شما را به این مکان ببرند.

 

ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در بانکوک

 

 Bang Saen

 


Hua Hin


رفتن به شهر رویایی هوا هین بانکوک بسته به اینکه کجای شهر باشید حدود ۳ تا ۴ ساعت طول خواهد کشید. البته شما می‌توانید با قطار نیز به این مکان بروید که کمی بیشتر طول خواهد کشید اما مسیری زیبا و در عین حال راحت را تجربه خواهید کرد. این مکان به داشتن زمین‌های گلف و اقامتگاه‌های متعدد و البته لوکس معروف است. با توجه به دسترسی نسبتا راحت از بانکوک به هوا هین، این مکان نیز طرفداران زیادی دارد، با این حال جایی بسیار زیبا بوده و خود می‌تواند مقصدی عالی برای گردشگران باشد. این مکان دارای چندین رستوران عالی، غذاهای خوش‌طعم تایلندی و همچنین چندین اسپای خیلی خوب است.

 

 

  Hua Hin

 


Cha-am


Cha-am حدود ۱۵۰ کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به آن‌جا بروید. همچون هوا هین، این ساحل نیز به واسطه نزدیکی به بانکوک شلوغ است اما زیبایی بسیار جذابی داشته و انواع بازی‌‌های آبی نیز در آن فراهم شده است. در اطراف این ساحل یک مسیر پیاده‌روی بسیار خوب نیز هست که به معبدی زیبا و همچنین غاری می‌رسد که در آن تندیسی جذاب از بودا قرار گرفته است. اگر هم آخر هفته به این مکان رفتید حتما سری به پارک سانتورینی بزنید که شبیه به یکی از جزایر یونان ساخته شده و آخر هفته‌های برنامه‌های سرگرمی بسیاری در آن برگزار می‌شود.

 

 گشت و گذاری خاص در سافاری ورلد، هیجان‌انگیزترین پارک و باغ‌وحش تایلند 

 

 Cha-am

 


Pranburi


اگر مسیر خود از هوا هین را ۳۰ دقیقه به سمت جنوب کج کنید، به Pranburi می‌رسید که یکی از انتخاب‌های خوب شما در خلیج تایلند خواهد بود. اینکه Pranburi به اندازه هوا هین پرطرفدار نیست، چیز خوبی است چون که آنقدرها هم شلوغ نمی‌شود و می‌توانید در ساحل زیبا و جذابش به استراحت، تفریح و آبتنی مشغول شوید. ساحل تمیز و عالی است و در اطرافش امکانات بسیار خوبی تعبیه شده. اگر خواستید گردش خود به Pranburi را از یک روز بیشتر کنید، حتما شب را در کنار ساحل و با جشن‌های شبانه آن سر کنید که بسیار معروف هستند. برای رفتن به این مکان نیز هم می‌توانید از خود بانکوک با تاکسی بروید هم با اتوبوس

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در بانکوک؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

  Pranburi

 


Koh Samet


جزیره سامت در نزدیکی پاتایا و حدودا ۴ ساعت از تایلند دور است. به این ترتیب آن را می‌توان جذاب‌ترین ساحل نزدیک به بانکوک حساب کرد که شما می‌توانید در یک برنامه ریزی مناسب حتی سفری یک روزه به آن‌جا داشته باشید. با این حال این جزیره‌ی کوچک و زیبا با تپه‌ها جنگلی‌اش، به اندازه جاهایی همچون جزیره فی فی زیبا نیست، اما در حد خود جایی عالی برای شنا، خوشگذرانی و گشت زدن با قایق به حساب می‌آید. در واقع تمام جاهایی که در اطراف بانکوک گفتیم، همه سواحلی زیبا هستند، اما در نهایت جزایر یک چیز دیگرند. جالب اینکه در این جزیره شما ترکیبی از خود تایلندی‌ها و گردشگران را می‌بینید که برای سفر به آن آمده‌اند و سامت مملو از خارجی‌ها نیست.

 

۱۰ جزیره و خلیج زیبا اما پنهان تایلند که در سفر به پوکت و کرابی باید از آ‌ن‌ها دیدن کنید

 

 Koh Samet

۲۰ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران