۵ ساحل خصوصی در لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۵ ساحل خصوصی در لنکاوی

شکی در این نیست که لنکاوی با آفتاب گرم و سواحل دلپذیرش، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طی کردن تعطیلات با تور مالزی محسوب می‌شود. آب درخشان دریا در کنار سواحل دیدنی و طبیعت جذاب لنکاوی از این مکان، یک مقصد گردشگری ایده‌آل ساخته است. اما همین که یک شهر معروف می‌شود، جمعیت زیادی نیز به آن جا می‌روند و سواحلش را شلوغ می‌کنند. در چنین شرایطی مراجعه به سواحل خصوصی که برای استفاده از آن باید مبلغی پرداخت کنید، شاید راه حل بهتری باشد. اما در لنکاوی کدام ساحل خصوصی را باید انتخاب کنید؟ در این نوشته راهنمایی‌های لازم در این رابطه را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

ساحل Datai

هر کسی که در اقامتگاه‌ Andaman یا اقامتگاه لاکچری Datai می‌ماند، این امتیاز را خواهد داشت تا از ساحل اختصاصی این محل استفاده کند. به همین خاطر به هیچ وجه ساحل دسترسی عمومی نداشته و خلوت و آرام است. Datai یک قوس بسیار زیبا داشته و از اطراف طبیعت جنگلی آن را احاطه کرده است. آب شفاف و فوق‌العاده و کم عمق بودن آب تا فاصله‌ی زیاد از ساحل و همچنین نمای یک جزیره‌ی کوچک در افق از دیگر امتیازات این ساحل به حساب می‌آید. همچنین باید در نظر بگیرید که این ساحل با توجه به اختصاصی بودن، امکان سرو نوشیدنی و یا حتی غذا در ساحل را نیز پدید آورده و امکاناتی حداقلی برای تفرحات آبی نیز دارد.

 

 گشت و گذاری دریایی با تورهای دریانوردی لنکاوی 

 

 

ساحل Datai

 

 

ساحل عاشقانه‌ی Tanjung Rhu

بخشی از این ساحل به عموم اختصاص دارد، اما بخش قابل توجه و البته اصلی آن به کسانی اختصاص داشته که در هتل چهار فصل یا اقامتگاه  Tanjung Rhu حضور دارند تا بتوانند به صورت خصوصی در آن جا حضور پیدا کنند. این ساحل یکی از زیباتری غروب‌ها را در لنکاوی دارد و با توجه به خلوتی آن که از خصوصی بودنش نشات گرفته، مکانی عالی برای سفرهای دو نفره محسوب می‌شود. در طول روز  Tanjung Rhu دارای آبی شفاف و زیباست که می‌توان در آن شنا کرد و در طول شب نیز برنامه‌های مختلفی در ساحل برای گردشگران در نظر گرتفه می‌شود.

 

 معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

 

 

Tanjung Rhu

 

 

ساحل خانوادگی Pantai Kok

البته بخش زیادی از  Pantai Kok به صورت عمومی در دسترس است، اما بخشی از این ساحل به صورت اختصاصی در اختیار دو اقامتگاه قرار گرفته است و این دو مجموعه، تجهیزاتی برای رفاه مشتریانشان در ساحل قرار داده‌اند. این ساحل اختصاصی این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید از این ساحل زیبا در محیطی آرام بهره ببرید، محیطی که خانواده‌های مالزیایی نیز بسیار به آن علاقه دارند. امکانات رفاهی مهم‌ترین دلیل برای این است که خانواده‌ها در آن راحت خواهند بود. همچنین یک کافه و یک مرکز نوشیدنی نیز چسبیده به ساحل برای گردشگران تعبیه شده است.

 

 

ساحل خانوادگی Pantai Kok

 

 

سواحل لاکچری جزیره Rebak

 اگر واقعا می‌خواهید که یک تجربه عالی از سواحل اختصاصی را داشته باشید، بهتر است کمی از لنکاوی فاصله گرفته و به جزیره Rebak بروید. این جزیره‌ی فوق‌العاده زیبا دارای یک اقامتگاه بسیار عالی بوده و همچنین چند ساحل بسیار خوب نیز دارد که برای بودن در آن‌ها هم باید هزینه‌ی قایقی که به صورت اختصاصی شما را به جزیره ببرد را باید بپردازید و هم مبلغی برای ورود و استفاده از اماکانات ساحل. در عوض چیزی که خواهید داشت، بودن در یک جزیره کوچک اما بسیار زیبا با سواحلی دیدنی و آب شفاف و زلال است. همچنین چند رستوران و مرکز نوشیدنی نیز در این مکان وجود دارد تا هیچ چیزی کم نداشته باشید.

 

 راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی

 

 

سواحل لاکچری جزیره Rebak

 

 

ساحل Casa Del Mar در Pantai Cenang

در آخر حتما باید به Casa Del Mar هم اشاره کنیم که بخشی از ساحل اصلی Pantai Cenang است. بخش اختصاصی این ساحل که در اختیار چند اقامتگاه آن است، به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید در محیطی آرام و به دور از شلوغی، از زیبایی‌های این ساحل مرکزی استفاده کنید و در صورت نیاز به سمت ساحل عمومی رفته و با ورزش‌ها و فعالیت‌های متنوع آبی که آن‌جا برایتان تدارک دیده شده، تا ساعت‌ها به تفریح بپردازید. امتیازی که با توجه به دور بودن سواحل دیگری که به شما معرفی کردیم، از بخش‌های عمومی و پرطرفدار، یک امتیاز برای Casa Del Mar به حساب می‌آید.

 

 ۱۰ نقطه‌ی تماشایی در لنکاوی؛ بهشت‌های گمشده‌ی روی زمین

 

 

Casa Del Mar

۰۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران