گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزایر ترکیه، کوش آداسی است که گردشگران زیادی به دلیل تفریحات و زیبایی منحصر به فردی که دارد، با تور کوش آداسی از ایران به آنجا می‌روند.این جزیره در بیشتر طول سال پر از رویداد و جشن و تفریح است. همچنین اگر علاقه‌مند به سفر با کشتی باشید می‌توانید با رزرو یک اتاق در کشتی کروز سفری به جزایر اطراف ترکیه، جزایری که بین کوش آداسی و یونان قرار دارند بروید و تجربه‌ای لوکس و متفاوت کسب کنید.


در صورتی که بخواهید به جزایر اطراف کوش آداسی سفر کنید و یا گردشی یک روزه در آتن داشته باشید می‌توانید توسط تورهای کشتی‌ کروز که همه روزه از بندر کوش آداسی به صورت سه یا چهار روزه برگزار می‌شود و یا تورهایی که از داخل ایران به سمت ترکیه پرواز می‌کنند و تقریبا هشت تا ده روزه‌اند، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای خود داشته باشید. در این نوع تورها شما بدون ویزا امکان سفر به شهرها و جزایر ترکیه و یونان مانند شهر ساحلی ازمیر و کوش آداسی در ترکیه، جزایر پاتموس، کرت، سانتورینی، آتن و میکونوس یونان دیدن خواهید داشت. روزها را به بازدید و تفریح در جزیره‌ها و شب‌ها را با آرامش کامل در کشتی با تفریحات شبانه می‌گذرانید و صبح روز بعد در جزیره‌ای جدید خواهید بود. در اینجا برخی از جزایر را به شما معرفی می‌کنیم.

 


جزیره سانتورینی Santorini


سانتورینی یکی از زیباترین جزایر شناخته شده یونان در دریای اژه است که شهرت آن به خاطر خانه‌های سفید با سقف‌های آبی رنگ است. آب ‌و هوای دلپذیر این جزیره با منظره‌های فوق‌العاده و دریای باشکوه، آن را به مکانی رویایی برای سفر تبدیل کرده است که می‌توانید عکس‌های بی‌نظیر و فراموش نشدنی از خود و عزیزانتان به یادگار بگیرید. پس از گردش در این جزیره شگفت آور حتما باید غذاهای یونانی و غذاهای دریایی را در رستوران‌های آنجا امتحان کنید. در این رستوران‌ها انواع دلمه‌ها، پنیرها، نان‌ها و انواع نوشیدنی ها با رنگ‌ و طعم‌های عجیب نیز سرو می‌شود. اگر زمان غروب در این جزیره بودید، یکی از زیباترین و خیره کننده‌ترین غروب‌ها را بر روی دریای اژه خواهید دید.

 

 

Santorini

 


جزایر پاتموس


جزیره‌های کوچک دیگری در دریای اژه به نام جزایر پاتموس وجود دارد که در مسیر تور کشتی خواهد بود. اسکالا یکی از توریستی‌ترین بخش این جزیره است که آرامش خاصی در آنجا برجاست. مهم‌ترین جاذبه گردشگری جزیره پاتموس که بخشی از جزایر دودکانیز است، صومعه سِنت جان، واقع در بالای تپه بالای چوره می باشد. این صومعه توسط دیوارهایی احاطه شده و شبیه به یک قلعه است. همچنین یک روستای زیبا به نام چوره با خانه‌هایی سفید، کوچه‌ّای سنگفرش و چشم اندازی عالی به دریای اژه وجود دارد که پایتخت جزیره محسوب می‌شود و دیدن آن را از دست ندهید.

 

 دریاگردی در کوش آداسی و سفر به جزایر یونان

 

 

 جزایر پاتموس

 


جزیره میکونوس


این جزیره یکی از جزایر یونان در دریای مدیترانه و بخشی از جزیره‌های موسوم به کیکلادس است و سالانه هزاران جهانگرد که در تابستان راهی آنجا می‌شوند، به خود می‌بیند و بدون شک یکی از جذاب ترین و محبوبت ترین جزایر این منطقه است.

 

 

 جزیره میکونوس

 


همچنین اطراف کوش آداسی سواحل و جزایر بسیاری وجود دارد که با یکدیگر با نام آنها آشنا می‌شویم.
سواحل شهری Town Beaches که در داخل شهر هستند و برای شنای عمومی مناسبند.
Long Beach که یک ساحل ماسه‌ای در شش کیلومتری جنوب کوش اداسی می باشد.
Ladies Beaches که ساحلی برای خانم‌هاست و در روزهای تعطیل به علت حضور بومی‌ها بسیار شلوغ خواهد بود.
ساحل پارک ملی National Park Beaches در حدود بیست کیلومتری جنوب کوش اداسی قرار دارد.
ساحل کوشتار Kustar Beach یکی از پرطرفدارترین سواحل کوش آداسی است و ، در پنج کیلومتری شمال آن قرار گرفته است.
جزیره گاورسین آدا Guvercin Ada ، شبه جزیره‌ای در انتهای خلیج است که قلعه دارد و شامل ساحل خصوصی و کافه، با چشم اندازی از خلیج تا بندر کوش اداسی می باشد. در پشت شبه جزیره به سمت دریای آزاد، سواحل عمومی وجود دارند.
جزیره ساموس Samos جزیره‌ای است که با طبیعت زیبای خود، تاریخ و سنت و زندگی مدرن را با هم تلفیق می کند. در حقیقت، ساموس مکانی ایده آل برای گذراندن تعطیلات می باشد.
ییلانسی بورنو Yilanci Burnu دومین شبه جزیره‌ در آن سوی گاورسین آداست.

 

 ۱۰ تفریح خاص که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید 

 

 

 جزیره میکونوس

 


هزینه سفر با تور کشتی نیز بستگی به زمان سفر شما و تعداد روزهای آن دارد. اما به دلیل اینکه قرار است شما بدون ویزا به این جزایر سفر کنید لازم است چک تضمین شده‌ای به آژانس موردنظر خود برای اطمینان جهت برگشت ارایه نمایید. بسته به اتاقی که رزرو می‌کنید حدود قیمت کشتی از ۱۵۰۰ تا ۲۸۰۰ یورو بنا به کابین کشتی و هتلی که در کوش آداسی برای شما در نظر گرفته می‌شود، خواهد بود.

 

۰۴ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران