۹ دلیل برای اینکه کوالالامپور باید مقصد بعدی سفر شما باشد

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۹ دلیل برای اینکه کوالالامپور باید مقصد بعدی سفر شما باشد

پایتخت مالزی، یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا توسط گردشگران است. شهری که در عین داشتن مشخصه‌های فرهنگی، جایی بسیار لوکس و البته مملو از سازه‌های مدرن است. این جواهر زیبای شرق آسیا یکی از مراکز مهم تجاری دنیاست که مردم سراسر جهان از فرهنگ‌های مختلف را گرد هم جمع می‌کند. برای اینکه بدانید چرا تور مالزی و شهر کوالالامپور باید مقصد بعدی سفر شما باشد، در ادامه همراه ما باشید.


شهری که همیشه در حال تغییر است


اگر چند ماه قبل با تور کوالالامپور سفر کرده باشید، احتمالا بار دوم که به این شهر می‌روید تغییراتی را مشاهده خواهید کرد که در بعضی شهرها سال‌ها طول می‌کشد. ساخت و ساز در این شهر زیبا توامان ادامه دارد و همین باعث شده که کلان‌شهری پدید بیاید که نمونه‌اش در شرق آسیا دیده نمی‌شود. آسمان‌خراش‌های جدید، مراکز خرید لوکس نوپا و سازه‌های جدید و متفاوت در طول سال ساخته شده و به داشته‌های قبلی کوالالامپور اضافه می‌شوند.

 

 گشت و گذاری سبز در کوالالامپور، شهر مدرن آسمان‌خراش‌های مالزی 

 

 کوالالامپور

 


بوفه‌ای از غذاهای همه‌ی دنیا


در کنار تمام المان‌های فرهنگی که کوالالامپور را به مقصد گردشگریِ ارزشمندی بدل می‌کند، تنوع غذاها چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنارش گذشت. تنوع انواع رستوران‌ها در کوالالامپور شگرف است و تمام این‌ها کنار غذاهای محلی خوشمزه‌ای است که خود مالزیایی‌ها درست می‌کنند. شما می‌توانید انواع رستوران‌های ایتالیایی، ژاپنی، چینی، فرانسوی و ... را در کنار انبوهی از غذاهای خیابانی معرکه پیدا کنید.

 

 غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

 کوالالامپور

 


تاریخی که پاس داشته می‌شود


در راستای محافظت از تاریخ غنی شهر، قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده و همچنین موزه‌های متعددی وجود دارد که در کنار نگهداری از آثار داخلی، آثار بین‌المللی زیادی نیز به نمایش می‌گذارند و بازدید از آن‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود. شما می‌توانید یک روز کامل از میان سالن‌های موزه ملی کوالالامپور تا گالری‌های هنری بچرخید و باز هم چیزهای زیادی باقی خواهند ماند که از آن‌ها بازدید نکرده‌اید.

 

 

 کوالالامپور

 


حمل و نقل عمومی عالی


برای شهری پر از مراکز خرید و تفریحی و انواع موزه‌ها و دیدنی‌های دیگر، بودن یک سیستم حمل و نقل عمومی از نان شب هم واجب‌تر است. این شهر همانطور که گفتیم دارای رشدی سریع است که ساخت حمل و نقل عمومی تاثیر گذار را سخت می‌کند، با این حال سیستم قطار و متروی شهری و همچنین خطوط متعدد اتوبوس‌رانی باعث شده تا مسیرها را به راحتی بتوانید طی کنید. البته نباید فراموش کرد که کوالالامپور یک کلان شهر با گردشگر بسیار زیاد است، پس در زمان اوج شلوغی انتظار ازدحام زیاد را باید داشته باشید.

 

 آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی کوالالامپور

 

 کوالالامپور

 


خریدی متنوع و بی‌مانند


چند نمونه از لوکس‌ترین و زیباترین مراکز خرید دنیا در کوالالامپور است. حتی با استانداردهایی که شرق آسیا در زمینه ساخت مراکز خرید ساخته‌اند، باز کوالالامپور در بالاترین رتبه‌ها قرار خواهد گرفت. از پاویلیون تا بوکیت بینتانگ تک تک این مراکز خرید خود مراکزی تفریحی بوده و مملو از انتخاب‌های متعدد برای غذا و نوشیدنی نیز هستند. این‌ها را اگر کنار بگذارید، محله‌ی چینی‌ها، چندین بازار هفتگی، روزانه و شبانه و البته محله‌هایی که پر از بوتیک‌های لوکس و برندهای معتبر هستند نیز دیگر انتخاب‌های شما برای خرید در کوالالامپور خواهد بود.

 

 راهنمای خرید و تفریح در مرکز خرید Suria KLCC

 

 کوالالامپور

 


هر کس با هر بودجه‌ای می‌تواند به این شهر سفر کند


اگر بخواهید سفری لاکچری به کوالالامپور داشته باشید، انتخاب‌هایی خواهید داشت که در کم‌تر سفری عایدتان خواهد شد. اما از طرفی می‌توانید با بودجه‌های پایین نیز به این شهر سفر کنید. هتل‌های ارزان بسیار خوب در کنار هاستل‌های عالی و همچنین رستوران‌ها مناسب برای بودجه‌های پایین در کنار غذاهای خیابانی از جمله دلایلی هستند که امکان سفر ارزان به این شهر را ممکن می‌سازد.

 

  برای خرید ارزان قیمت در کوالالامپور این مراکز خرید را امتحان کنید

 

کوالالامپور

 


تفریحات شبانه‌ی عالی


اگر اهل تفریحات شبانه باشید هم در کوالالانپور به شما به شدت خوش خواهد گذشت. مراکز تفریحی ۲۴ ساعته در کنار انواع تفریحات و نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه می‌توانند ساعات خوشی را برایتان رقم بزنند.

 

 

 کوالالامپور

 


حیات وحش دیدنی


مالزی دارای تنوع زیستی شگفت‌انگیزی است. اگر از کوالالامپور کمی دور شوید امکان دسترسی به چندین جنگل و پارک ملی خواهید داشت. با این حال در خود شهر امکان رفتن به باغ وحش نگارا ، آکوایروم بسیار بزرگ KLCC، پارک پرندگان KL و همچنین پارک پروانه‌های کوالالامپور را خواهید داشت که هر کدامشان زیبایی منحصر به فردی داشته و حتما در سفر به کوالالامپور باید از آن‌ها دیدن کنید.

 

 

 کوالالامپور

 


مراکز تفریحی متنوع و عالی


کوالالامپور دارای پارک‌های بازی و آبی فراوانی است. انواع بازی‌ها برای تمامی سنین و تمامی سلایق مهیا است. مراکز خرید نیز بهترین سینماهای ممکن را دارند که فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها اکران می‌شوند. پس همه چیز برای لذت بردن از سفر در کوالالامپور مهیا است، چه تنها به این شهر بروید، چه دو نفره و چه در جمع خانوادگی یا همراه دوستانتان.

 

 ۱۰ تفریحِ پارک آبی کوالالامپور که با بازی در آن قلبتان می‌ایستد! 

 

کوالالامپور

۰۹ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران