مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

خرید یکی از فعالیت‌های برتر در کوالالامپور است. این شهر پرجنب و جوش با طیف وسیعی از موقعیت‌های خرید برای تمامی بودجه‌ها عملا مقاومت در برابر صرفه جویی را درهم می‌شکند. از مغازه‌های مدرن و لوکس تا فروشگاه‌های تخصصی چیزهای زیادی در کوالالامپور وجود دارد که بخواهید بخرید. در این میان بیشترین بازدیدکنندگان را بازارهای خیابانی کوالالامپور که هم مقرون به صرفه و هم باکیفیت هستند به خود جلب می‌کنند. بازارهای شبانه مردم را به تجربه واقعی از زندگی روزمره دعوت می‌کنند و بازارهای مرکزی سبک و سیاق عموما هنری دارند. ما در اینجا شما را برای خریدی فرح‌بخش و ارزان با تور مالزی راهنمایی می‌کنیم.

 

سنترال مارکت

در این بازار می‌توانید به لطف سیستم تهویه هوا و در دمای گرم شهر خریدی راحت و آرامشبخش را تجربه کنید. به علاوه به دلیل چندفرهنگی بودن کشور این بازار دارای محیط‌های تجاری تقسیم‌بندی شده‌ای برای مالایی‌ها، چینی‌ها، هندوها و دیگران است. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی فرهنگ و نقطه تجاری هر کشور را پیدا کنید. ویژگی برجسته دیگر در سنترال مارکت اینست که می‌توانید صنایع دستی فراوانی پیدا کنید، حتی چیزهایی که اصلا تصورش را هم نمی‌کنید. از پارچه‌های نقاشی شده، صنایع چوبی، سونگکت، صنایع فلزی و خیلی هنرهای ارزشمند دیگر در این بازار یافت می‌شود. به طور کلی بازار مفهومی هنری دارد و هنردوستان زیادی را هم به سوی خود می‌کشاند. شما با کاوش در این بازار سوغاتی‌های مالزیایی خوبی برای خرید پیدا خواهید کرد.

 

راهنمای خرید و تفریح در مرکز خرید Suria KLCC

 

 

سنترال مارکت

 

 

بازار دست‌فروشان در آمکورپ مال

برای افرادی که عاشق لوازم قدیمی هستند این بازار دست دوم فروشی جای مناسبی‌ست تا در آن بگردند، بین وسایل کاوش کنند و سرگرم شوند. اقلامی که در اینجا یافت می‌شوند عموما شامل لباس، کفش، کیف، لوازم جانبی، سی‌دی، پوستر فیلم، کمیک، کتاب، عتیقه، آثار هنری، مجسمه‌های پارچه‌ای، سکه، تمبر و بسیاری دیگر می‌شود. سعی کنید گنجینه‌ای قیمت پایین در بین آن‌ها پیدا کنید. شما هیچ وقت نمی‌توانید حدس بزنید قرارست با چه چیزی روبرو شوید.

 

 

 آمکورپ مال

 

 

سونگی وانگ پلازا

اینجا مرکز خریدی مختص جوانان است. دختران و زنان جوان که عاشق خرید لباس و کیف و کفش هستند عموما به اینجا می‌آیند تا در طیف گسترده‌ای از اجناس محصول مورد نظرشان را پیدا و خریداری کنند. برای دسترسی به قیمت‌های مناسب باید به خودتان را به طبقه ۶ام برسانید. در اینجا حتی تعدادی سالن زیبایی هم وجود دارد که با رفتن به آن‌ها می‌توانید دستی به موهایتان هم بکشید. البته خدمات زیبایی در این سالن‌ها ممکن است تا ۱۳۰ دلار هم هزینه داشته باشد. بیشتر افراد غنی اما در طبقات پایینی به دنبال خریدهای گران و بهترین مارک‌ها می‌گردند.

 

برای خرید ارزان قیمت در کوالالامپور این مراکز خرید را امتحان کنید

 

 

سونگی وانگ پلازا

 

 

خیابان پتالینگ

پتالینک یکی از خیابان‌های محله چینی‌های کوالالامپور است که با جوی کاملا فرهنگی غنی شده است. شما در این خیابان فرصت‌های بی‌نظیری برای کاوش و خرید خواهید داشت. فرهنگ تجاری چینی، فانوس قرمز، و جمعیتی هیجان‌زده و پرجنب و خوش چیزی‌ست که در وهله اول توجه شما را در این خیابان به خودش جلب خواهد کرد. لوازمی همچون لباس، کفش، لوازم جانبی و بدلیجات به وفور یافت می‌شوند اما قطعا در بین تمام غرفه‌ها و مغازه‌ها چیزی پیدا می‌شود که ارزش خریدن داشته باشد. یکی از مواردی که هرگز نباید از آن غافل شوید خریدن غذاهای متنوع چینی است که داغ و تازه پخت به فروش می‌رسند.

 

غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

 

خیابان پتالینگ

 

 

لویات پلازا

لو یات پلازا بزگ‌ترین مرکز خرید تکنولوژی در کوالالامپور است که در آن ۵۰۰ فروشگاه در ۷ طبقه گسترده شده‌اند. بسیاری از آن‌ها را فروشگاه‌های کوچک تشکیل می‌دهند و تنها تعداد کمی از آن‌ها واقعا فروشگاه‌هایی بزرگ هستند. شما در این مرکز همه چیز از دوربین‌های دیجیتالی، موبایل‌های ساده تا هوشمند، لپ‌تاپ، تبلیت و انواع گجت‌ها را در اخیار شما قرار می‌دهد. مهم‌تر از همه اینکه قیمت‌ها قابل مذاکره هستند و شما با چند ترفند چانه می‌توانید خریدی شگفت‌انگیز را تجربه کنید. همچنین برای سهولت خرید امکانات متنوعی در این مرکز گنجانده شده تا گروه‌های گردشگری خانوادگی بتوانند راحت به جستجو بپردازند بدون اینکه بچه‌ها کلافه و کسل شوند. در طبقات بالایی لویات امکاناتی برای بچه‌ها و سالن‌های زیبایی برای بانوان در نظر گرفته شده است. برای تجربه‌ای کامل از خرید در این مرکز، انواعی از کافی شاپ‌ها، کافه‌ها، فود کورت‌ها، بوتیک‌های مدرن و کاراکوئه نیز در آن فعالیت می‌کنند.

 

 

لویات پلازا

 

 

بازار شبانه Taman Connaught

خریدی به طول ۲ کیلومتر چیزی است که اینجا نصیب‌تان می‌شود. این طولانی‌ترین بازار شبانه مالزی است که در طول ۲ کیلومتری خود از انواع و اقسام محصولات و اقلام میزبانی می‌کند. از لباس، کیف، کفش، لوازم جانبی و سوغاتی گرفته تا مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه سنتی، تایوانی، تایلندی، کره‌ای و ژاپنی انتخاب‌های زیادی برای خریدن در درسترس دارید.

 

 

Taman Connaught

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران