اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

انتخاب یک هتل مناسب برای سفر با تور آنتالیا، از واجبات است. شهری که به هتل‌های جذاب و فعالیت‌های مختلفش معروف است و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود جایی مناسب برای اقامت در آن پیدا کنید. اما نوشته‌ی امروز ما در مورد یک هتل معمولی نیست، Cornelia یک هتل ۵ ستاره و لاکچری است که دید شما به مراکز لوکس را دگرگون می‌کند. مکانی مجلل و زیبا که از زمین گلف تا یکی از بهترین مراکز اسپای شهر را میزبانی می‌کند و بدون شک از بهترین‌ها در آنتالیاست. در ادامه همراه ما باشید تا چند نمونه از امکانات فوق‌العاده آن را با هم بررسی کنیم.

 

هتل لاکچری Cornelia در آنتالیا

این هتل در منطقه بلک آنتالیا واقع شده و مشرف به دریا است و یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌های حضور در منطقه ساحلی آنتالیا را برای مهمانانش پدید می‌آورد. هتل به گونه‌ای ساخته شده که برای هر جمعی مناسب باشد. برای زوج‌های جوان جایی ایده‌آل برای گذراندن ماه عسل است، برای خانواده‌ها با توجه به تجهیزات تفریحی زیادی که دارد عالی به نظر می‌رسد و علاقه‌مندان به سواحل اختصاصی، گلف، انجام تفریحات آبی و استراحت در اسپایی لوکس را نیز کاملا راضی می‌کند. هتل کورنلیایِ آنتالیا از نظر امکانات فوق‌العاده و در ظاهر بسیار مجلل و باشکوه است.

 

معرفی هتل رکسوس سانگیت یکی از مجلل‌‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

 

 

 هتل Cornelia آنتالیا

 

 

اتاق‌ها

اتاق‌های این هتل همگی یک سری امکانات پایه دارند و بعضی موارد نیز برای بعضی اتاق‌ها صادق است. اما همه می‌توانند از امکانات عمومی هتل به رایگان استفاده کنند. اما امکانات پایه برای تمامی اتاق‌ها شامل اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای و کابلی، حمام اختصاصی لوکس و بسیار زیبا، بالکن به همراه منظره‌ی دریا، گاو صندوق و تمامی امکانات رفاهی روزانه خواهد بود که در بستر طراحی فوق‌العاده‌ی بصری داخلی اتاق‌ها پدید آمده‌اند.

 

 

هتل Cornelia آنتالیا

 

 

اما بعضی اتاق‌ها مساحتی نزدیک به صد متر دارند و پلکانی از درب بالکن به داخل استخری اختصاصی برای بخشی از هتل خواهند داشت. هات تاب و تراس بزرگ با امکانات سرو غذا نیز بخشی از امکاناتی است که به برخی اتاق‌ها اختصاص دارد. جدا از اتاق‌ها باید ویلاهای این مجموعه را نیز در نظر گرفت که همچون یک خانه‌ی لوکس و زیبا هستند و حداکثر امکانات را نیز برایتان در بر خواهند داشت.

 

 معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

 

 هتل Cornelia آنتالیا

 

 

 امکانات تفریحی و ورزشی

ابتدای به امر باید به زمین گلف بزرگ و جذاب این مکان اشاره کرد که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین زمین‌های گلف آنتالیا محسوب می‌شود. اما کار به اینجا ختم نمی‌شود و اگر بخواهید در این هتل به ورزش مشغول شوید جدا از یک باشگاه تناسب اندام عالی با تمامی امکانات ممکن، یک زمین فوتبال، چند زمین تنیس و تجهیزات مختلفی برای انواع ورزش‌ها در اختیارتان گذاشته می‌شود.

 

 ۱۰ تفریح رایگان که در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید 

 

 

هتل Cornelia آنتالیا

 

 

از استخرهای این مکان نمی‌گوییم چون همینطور که از عکس‌ها پیداست، چندین استخر روباز و استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که همگی از بالاترین استانداردها بهره می‌برند. اما بخش جذاب دیگر هتل بازی‌هایی هست که هر روز در بخش‌های مختلف هتل برگزار می‌شود. تنیس روی میز، والیبال ساحلی، واترپولو، تیراندازی با کمان، مینی گلف، بسکتبال، دارت، بازی‌های کامپیوتری و انواع ورزش‌های آبی که همگی با امکانات هتل انجام می‌شود بخشی از این ماجرای جذاب هستند. همچنین با بودن یک اسکله‌ی اختصاصی امکان شنا در عمق مناسب دریا نیز در محیطی آرام و اختصاصی برایتان فراهم است.

 

 

هتل Cornelia آنتالیا

 

 

کلاس‌های رایگان رقص و ورزش‌های هوازی و همچنین یوگا نیز هر روز صبح به وسیله مربیانی مجرب برگزار می‌شوند که هم در خود هتل هستند و هم بخشی از آن در کنار برکه مصنوعی یا کنار ساحل برگزار می‌شوند. همچنین شما می‌توانید با پرداخت مبلغ از امکانات ورزش‌های آبی به صورت انفرادی استفاده کنید. از جمله امکانات این بخش به جت اسکی، اسکی روی آب، بانانا (موزهای پلاستیکی بزرگ)، رینگو و ... اشاره کرد. سالن بیلیارد اختصاصی هتل کورنلیا، بازی‌های کامپیوتری بر روی پرده عریض و سالن بیلیارد نیز از دیگر بخش‌هایی است که با پرداخت پول می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با تمام این اوصاف احتمالا هنوز بخش‌هایی مانده که از آن‌ها یاد نکرده‌ایم اما در هر حال می‌بینید که از نظر تفریحی هتل کورنلیا به گونه‌ای است که می‌توانید برترین امکانات را در خود این مجموعه داشته و به کلی پا بیرون نگذارید.

 

 

 هتل Cornelia آنتالیا

 

 

امکاناتی برا خانواده‌ها و کودکان

برای بچه‌ها امکانات بسیار خوبی تهیه دیده شده تا کوچک‌ترها نیز از محیط هتل لذت کافی را ببرند. استخر مخصوص کودکان با بازی‌های اختصاصی یکی از این موارد است. در سمتی دیگر محیط بازی سرپوشیده و روباز ، انواع بازی‌های بچه‌گانه و غیره نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که مجموع این موارد با هم چیزی حدود ۴ هزار متر مربع را شامل می‌شود. همچنین مربیان مجربی هم هستند که انواع فعالیت‌ها همچون نقاشی را باآن‌ها انجام می‌دهند. در کنار این‌ها سینمای کوچک‌ترها، استخر کلاب بچه ها، اتاق بازی‌های کامیوتری مخصوص بچه‌ها، پارک آبی کوچک و قطار بازی دیگر بخش‌های تفریحی مختص بچه‌ها هستند. همچنین هر هفته یک نمایش مخصوص بچه‌ها و خانواده‌ها، یک سری بازی‌های روزانه و ... نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند تنوعی بسیار عالی برای روزهای اقامتشان در کورنلیا باشد.

 

 عاشقانه‌ترین تفریح‌هایی که در آنتالیا می‌توانید انجام دهید 

 

 

 هتل Cornelia آنتالیا

 

 

رستوران‌ها

وقتی با جایی تا این حد مجلل روبرو هستید، حتما باید انتظار چند رستوران بسیار خوب را نیز بکشید. اما کورنلیا ۸ رستوران عالی دارد که هر کدامشان تم مختص به خود را داشته و در جای متفاوتی از هتل واقع شده‌اند. غذاهای بین‌المللی، غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای شرق دور، غذاهای آمریکال لاتین، غذاهای ترکی و انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و یک رستوران اختصاصی که غذاهای متفاوت و گران قیمت سرو می‌کند، بخشی از تنوع غذایی این رستوران‌ها به شمار می‌روند.

 

 

هتل Cornelia آنتالیا

 

 

از طرفی ۱۱ کافه و مرکز نوشیدنی در کورنیلا وجود دارد که از کنار استخر تا سالن بیلیارد و حتی کنار ساحل را شامل می‌شوند.

 

 

ساحل اختصاصی

برای اینکه همه چیز تکمیل شود، یک ساحل اختصاصی برای هتل کورنلیا در نظر گرفته شده تا بتوانید در آرامش و با امکانات رفاهی عالی از دریای زیبای آنتالیا لذت ببرید. این ساحل چندین بخش برای استراحت دارد که با آفتاب‌گیرهای بزرگ شما را از آفتاب در امان می‌دارد، اسکله اختصاصی نیز دارای سایه‌بان بوده و نردبانی نیز به داخل آب دارد تا شناگران بتوانند راحت از آب بیرون بیایند.

 

 ۱۰ تفریح آبی و دریایی که در آنتالیا حتما باید آنها را تجربه کنید 

 

 

هتل Cornelia آنتالیا

 

 

در نهایت باید کورنلیا را یکی از جذاب‌ترین، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا به حساب آورد که حداقل قیمت اتاق‌هایش برای دو نفر، ۴۸۰ دلار است!

۳۰ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران