۷ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۷ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای ایروان

ایروانی پایتخت ارمنستان یکی از ارزان‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که باید به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری رویایی و جادویی با جاذبه‌های بی‌نظیر تاریخی. شهر کلیساها و دین مسیحیت. شهر مردمان شادکام در دل غم‌ها. شهر روزهای پرشور و حال و شب‌های بیدار. شهری که هتل‌های درجه یک را در کنار هاستل‌های ارزان قیمت دارد تا هر مسافر با هر بودجه‌ای که در اختیار دارد بتواند به آن بیاید و خوش بگذراند. شهری که غذاهای خوش خوراکی دارد و به رستوران‌ها و کافه‌هایش شناخته می‌شود. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال رستوران‌های برتر برای نوش جان کردن انواع پیتزاها هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران عالی این شهر که بهترین پیتزاها را طبخ و سرو می‌کنند یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Zatar Pizza


برای عاشقان پیتزا اینجا معبد است و پرستشگاه است . جایی است که نوش جان کردن پیتزا در آن عبادت به حساب می‌آید. جاییکه انواع پیتزاهای ایتالیایی در آن طبخ می‌شوند و پیتزاهای سبزیجاتش نیز بسیار طرفدار دارند. جاییکه رفتن به آن هم برای گیاه خواران مناسب است و هم برای گوشت خواران. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. بنابراین جدای از خوردن ناهار و شام برای نوش جان کردن پیتزا به عنوان صبحانه نیز می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

 خوشمزه‌ترین غذاهای حلال ایروان را در این رستوران‌ها میل کنید

 

 

Zatar Pizza

 


۲- La Cucina


در یک فضای بی‌نظیر و شیک، در جاییکه با رفتن به آن می‌شود انواع غذاهای ایتالیایی را سفارش داد، رستورانی واقع شده است که منوی گران قیمتی دارد. منویی که بدون شک ارزشش را دارد حداقل برای یک وعده‌ی غذایی‌ از روی آن سفارش بدهید. البته اگر با بودجه‌ی خیلی محدود به ایروان سفر نکرده‌اید. این رستوران یکی از رستوران‌های درجه یک این شهر به حساب می‌آید که در کنار انواع پیتزاها، انواع پاستاها و رایولی را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که دسرهایش به اندازه‌ی غذاهایش معروف است و همه روزه درهایش از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

La Cucina

 


۳- Pizza Nino


یک رستوران بی‌نظیر در ایروان . از آنهایی که عطر و طعم و همینطور دیزاین غذاهایش هوش را از سر آدم می‌برند. از آنهایی که یک شب خاطره‌انگیز برای آدم می‌سازند و تا مدت‌ها بعد طعم غذایش همچون یک گم کرده‌ی آشنا زیر زبان می‌ماند. از آنهایی که انواع پیتزاها را در خوشمزه‌ترین حالت‌شان طبخ می‌کند. در سفرتان به ایروان اگر به دنبال پیتزاهای پر پنیر هستید و ترسی از اضافه وزن ندارید به شما توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن پیتزا به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 ۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان شهر کلیساهای تاریخی

 

 

Pizza Nino

 


۴- Pizza Toria


یک رستوران خاص مخصوص عاشقان غذاهای ایتالیایی. رستورانی که در دل ایروان با فضایی ایتالیایی طراحی شده تا از مهمانانش به سبک ایتالیایی میزبانی می‌کند. رستورانی که برترین پیتزاها را در کنار دیگر غذاها و دسرهای ایتالیایی برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش چندان ارزان نیست و اگر با بودجه‌ی محدود به ایروان رفته‌اید مراجعه به آن را چندان بهتان پیشنهاد نمی‌کنیم. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین اگر دیروقت بود و هنوز در این شهر گشنه بودید، بدانید چراغ‌های این رستوران تا اواخر شب انتظار شما را می‌کشند.

 

 

Pizza Toria

 


۵- Tashir Pizza


یک رستوران عالی که هم پیتزا در آن سرو می‌شود، هم پاستا و هم انواع برگرها. رستورانی که در میان گیاهخواران نیز طرفداران زیادی دارد. رستورانی که در یک فضای آرام و صمیمی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و قیمت غذاهایش چندان گران نیست. البته این امر به آن برمی‌گردد که غذاها و فضایی که در آن غذاهایش را سرو می‌کند نیز چندان خاص نیست. این رستوران در خیابان ماشتوتس ۵۰ قرار دارد و برای دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 ۵ کافه رستوران معروف ایروان که بهترین دسرهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید 

 

 

Tashir Pizza

 


۶- Big and Tasty


یک رستوران عالی برای نوش جان کردن پیتزا در ایروان. جاییکه هم یک فضای بیرونی برای روزهای خنک سال دارد و هم یک فضای درونی برای روزهای بارانی و برفی. رستورانی که انواع پیتزاهای ایتالیایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که پاستاهایش نیز به اندازه‌ی پیتزاهایش مشهور است.

 

 

Big and Tasty

 


۷- Melrose pub & bar


برای آنهایی که عاشق شب‌های پر شور و هیجان ایروان هستند این مکان نام آشناست. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید در کنار شورها و دورهمی‌ها برخی از پیتزاها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 ۱۲ تفریح هیجان‌انگیز و رایگانی که در سفر به ایروان می‌توانید انجام بدهید 

 

 

Melrose pub

۰۴ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران