۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

کیش یک قطعه از بهشت است که به زمین جا مانده. جزیره‌ای پر شور و حال مخصوص آنهایی که به دنبال رهایی از سختی‌های زندگی روزمره و شهری هستند. جزیره‌ای بی‌نظیر که امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی در آن فراهم آمده است و در تمامی روزهای سال میزبان بی‌شمار گردشگر ایرانی و غیر ایرانی است. جزیره‌ای عالی برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ی عمر. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال ساختن روزهای رمانتیک و به یادماندنی هستید همراه ما باشید تا ۷ تفریح رمانتیک که در این شهر می‌شود انجام داد را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- اقامت در یک هتل لوکس


کیش پر از هتل‌های بی‌نظیر است که اقامت در آنها رویایی و به یاد ماندنی‌ست. هتل‌هایی که به نوعی خودشان جزو جاذبه‌های گردشگری جزیره به حساب می‌آیند و جدای از امکانات لاکچری برای اقامت، امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای نیز در آنها فراهم آمده است. یکی از این هتل‌ها، هتل ۵ ستاره‌ی ترنج کیش است که بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. هتلی که در سال ۹۴ افتتاح شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از هتل‌های رمانتیک کیش به حساب می‌آید. هتلی که سونا و مرکز ماساژ آن از بهترین‌های کیش محسوب می‌شوند و پنجره‌هایش قادرند تصاویر زیبایی از طلوع و غروب خورشید جزیره به مهمانان‌شان ارائه کنند.

 

گشت و گذار در مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 

 

هتل ترنج

 


۲- اجاره‌ی خودرو


یکی از تسهیلاتی که برای مسافران این جزیره از سوی شرکت‌های مختلف فراهم آمده است، اجاره دادن خودروهای لوکس می‌باشد. در سفرتان به این جزیره می‌توانید خودروهای لوکس اجاره کنید و درحالیکه خودتان رانندگی می‌کنید این جزیره را بگردید. برای این امر نیاز است اصل گواهینامه و کارت ملی‌تان به همراه یک فقره چک ضمانت (معمولا میان ۱ تا ۵ میلیون تومان) را به همراه داشته باشید. گشت و گذار در جای‌جای این جزیره درحالیکه خودتان رانندگی می‌کنید و هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید در شهر تردد کنید قطعا جدای از آنکه لحظات رمانتیک برای شما می‌سازد، خاطره‌انگیز نیز می‌باشد.

 

 

کیش

 


۳- دوچرخه سواری


در طول این جزیره مسیری طولانی به درازای کیلومترها برای دوچرخه‌سواری و دوچرخه سواران فراهم آمده است. مسیری که از کنار ساحل و سرسبزی‌ها می‌گذرد تا تصاویر زیبایی مقابل دیدگان‌تان قرار دهد. در طول این مسیر شما می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و برای ساعاتی رکاب بزنید، بایستید و خستگی از تن به در کنید، عکس بیندازید و به همراه زوج‌تان تجربه‌های عاشقانه پشت سر بگذارید.

 

 

کیش

 


۴- گشت و گذار در طول ساحل مرجانی


ساحل مرجانی کیش از زیباترین سواحل این جزیره به حساب می‌آید. جاییکه در قسمت شرقی جزیره کیش واقع شده و حال و هوایی خاص برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. ساحلی که در طول آن می‌شود قدم زد و جای پای را یادگار گذاشت روی ماسه‌ها. جاییکه در آن می‌شود تفریحات آبی انجام داد و یا در کافه‌ها و رستوران‌های اطرافش بهترین قهوه‌ها و غذاهای دریایی را نوش جان کرد. در سفر به یک جزیره شاید هیچ جیز جالب‌تر ساحل‌گردی نباشد و در سفر به کیش نیز هیچ ساحلی جذاب‌تر و جالب‌تر از مرجانی نیست.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

 

 

کیش

 


۵- بازدید از کشتی یونانی


کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های جذاب گردشگری کیش به حساب می‌آید که تصویرش به نوعی نماد این جزیره محسوب می‌شود. کشتی‌ای که از سال ۱۹۶۶ میلادی در این جزیره به گل نشسته و به هنگام غروب آفتاب در پیش زمینه‌ای از آسمان و دریا تصویر زیبایی می‌سازد. در سفر رمانتیک‌تان با تور کیش به شما توصیه می‌کنیم به هنگام غروب آفتاب به نزدیک این کشتی بروید و درحالیکه تصاویر زیبایی مقابل دیدگان‌تان قرار دارد عاشقانه‌ترین کلمات را در زبان‌تان جاری کنید.

 

 

کشتی یونانی

 


۶- پاراسل


در کیش شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را انجام بدهید، به هیجان بیایید و خاطره‌های ماندگار بسازید. یکی از این تفریحات پاراسل ‌سواری است. تفریحی که می‌توانید دو نفری آن را انجام بدهید. در این تفریح شما سوار یک کایت می‌شوید تا به آسمان بروید و در پایین توسط یک جت با سرعت روی آب کشیده می‌شوید. این تفریح جدای از آنکه آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد، شما را در یک سفر رمانتیک به هیجان می‌آورد و برایتان خاطره‌های خوش می‌سازد.

 

معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید

 

 

پاراسل

 


۷- غواصی


تماشای جهان زیر آب‌ها، ماهی‌ها و خزه‌ها، رنگارنگی‌های، صدف‌ها و دیگر موجودات آبزی موهبتی است که سفر به کیش می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد. در سرتاسر سواحل زیبای کیش ، مراکزی وجود دارند که شما را با تجهیزات کامل و به همراه راهنما روانه می‌کنند به جهان زیرین و برایتان خاطره می‌سازند. خاطره‌ای که با انداختن عکس‌های مخصوص آن پایین می‌تواند برای همیشه جاودان شود. در سفر رمانتیک‌تان به کیش به شما توصیه می‌کنیم حتما این تفریح را با همراهی زوج‌تان انجام بدهید.

 

 

کیش

۲۷ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران

داوری

از مطالب وراهنماییهاتون استفاده کردم وسفر خوبی به کیش داشتم
واقعا ایران رو باید دید ...