۵ هتل ساحلی باکو برای اقامتی لذت‌بخش

جاذبه‌های گردشگری باکو
۵ هتل ساحلی باکو برای اقامتی لذت‌بخش

باکو یکی از شهرهای ارزان و خوش آب و هوای دنیاست. شهری در مجاورت دریای خرز با مردمانی مهمان‌نواز. شهری که جاذبه‌های تاریخی در خود کم ندارد اما بیشتر به جاذبه‌های تفریحی‌اش شناخته می‌شود. شهری که مرکزخریدهای مجلل و بزرگ بسیار در خود دارد و با کافه‌های روزانه و شبانه‌اش برای مسافران شور و حال می‌آفریند. شهری که هتل‌های لوکس و مجلل در کنار هاستل‌های تمیز و ارزان قیمت بسیار دارد. در سفرتان با تور باکو اگر به دنبال هتل‌های ساحلی برای اقامت هستید همراه ما باشید تا ۵ هتل مشهور ساحلی نزدیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هتل Bilgah Beach


یک هتل ۵ ستاره عالی در ۳۰ کیلومتری باکو که از امکانات رفاهی و تفریحی چیزی کم ندارد. هتلی که ۱۷۶ اتاق و یک سوئیت لوکس در خود جای داده است. هتلی که از اتاق‌هایش می‌توانید چشم بدوزید به دریا و امواج ملایم آب به روی یکدیگر. هتلی که برخی اتاق‌هایش مجهز به بالکن‌های رو به دریاست. از امکانات ویژه‌ی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز آن اشاره کرد. استخرهایی که در فصل‌های مختلف سال می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. همچنین این هتل یک اسپای عالی به همراه حمام ترکی در خود دارد تا در طول اقامتتان بتوانید خاطره‌های خوش داشته باید. اینترنت رایگان، زمین بازی کودکان و یک پارک آبی درجه یک از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند که اقامت در آن چندان ارزان نیست. این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهند و مهد کودکی که دارد سبب شده است یکی از بهترین مکان‌های اقامت باکو در سفرهای خانوادگی به حساب آید. شاید برایتان جالب باشد بدانید بزرگترین لوستر جهان در این هتل قرار دارد. لوستری با بیش از ۱۲ تن وزن و هفتاد هزار لامپ.

 

بهترین هاستل‌های باکو برای کوله‌گردها

 

 

 Bilgah Beach

 


۲- هتل Spring


در سی و پنج کیلومتری شهر باکو هتلی قرار دارد که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و یکی از جدیدترین هتل‌های این شهر به حساب می‎آید. هتلی که امکانات تفریحی و رفاهی آن سبب شده است یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مسافران پولدار این شهر باشد. هتلی که ۸۰ اتاق، ۱۰ سوئیت و ۱۵ ویلا در خود دارد و رستوران‌هایش جزو بهترین رستوران‌های باکو به حساب می‌آیند. زمین فوتبال، والیبال، مهد کودک، استخر و جکوزی از امکانات تفریحی این هتل به حساب می‌آیند. این هتل همچنین یک سینمای درجه یک برای پخش بهترین فیلم‌های جهان را در خود جای داده است. در سفرتان با تور باکو اگر محدودیت مالی جهت اقامت ندارید یکی از ویژه‌ترین پیشنهادهای ما به شما اقامت در این هتل است.

 

 

Spring

 


۳- هتل Ramada


در ۲۰ کیلومتری شهر باکو هتلی واقع شده است در مجاور دریای خرز که یک ساحل اختصاصی درجه یک دارد. هتلی ۵ ستاره با ۷۹ اتاق. هتلی که زمین تنیس یکی از ویژه‌ترین امکانات آن در کنار زمین فوتبال و بسکتبال و استخرش به حساب می‌آید. هتلی که حمام ترکی آن از معروف‌ترین حمام‌های ترکی باکو است و طرفداران زیادی دارد. سالن کنفرانس این هتل یکی از برترین سالن‌های کنفرانس در باکو است و همین باعث شده است همایش‌های تجاری زیادی در آن برگزار شوند.

 

 معرفی هتل ۵ ستاره و مجلل‌ چهار فصل باکو 

 

 

Ramada

 


۴- هتل AF Aqua Park


هتلی ۴ ستاره در ۳۰ کیلومتری شهر باکو که ۱۰۰ اتاق در خود دارد. هتلی پر امکانات و لوکس و همینطور ارزان قیمت نسبت به هتل‌های ۵ ستاره. هتلی که استخر آن یکی از بهترین استخرهای آذربایجان به حساب می‎‌آید و جدای از این امر یکی از بهترین مکان‌های باکو برای تفریحات آبی محسوب می‌شود. چرا که یک پارک آب در خود جای داده است. مسافران این هتل برای تفریح در آذربایجان به جایی خارج از هتل احتیاج ندارند. هتلی که در خود یک سینما دارد و مهد کودک آن نیز سبب شده است یکی از بهترین مکان‌های اطراف باکو برای اقامت‌های خانوادگی باشد. اسپای این هتل یکی از بهترین اسپاهای آذربایجان به حساب می‌آید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

 

 

 AF Aqua Park

 


۵- هتل ساحلی Khazar golden


یک هتل ۴ ستاره‌ی عالی که امکانات مناسبی در هرکدام از اتاق‌هایش دارد. هتلی که هرکدام از اتاق‌هایش مجهز به بالکن است. بالکنی رو به دریا که زیباترین تصاویر آرامش‌بخش را به شما ارائه می‌کنند. هتلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و استخر روبازش یکی از بهترین استخرهای روباز باکو به حساب می‌آید. هتلی که در ۳۵ کیلومتری شهر باکو واقع شده است و جدای از گردشگران، تعداد زیادی از شهروندان باکو نیز آخر هفته‌های خود را در این هتل می‌گذرانند. هتلی که در نسبت با هتل‌های لوکس ۴ ستاره‌ی دیگر، هزینه‌ی کمتری جهت اقامت از مسافرانش می‌گیرد و همین امر باعث شده است تا در میان مسافرانی که به دنبال تور ارزان باکو هستند، مشهور باشد.

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

 

 

Khazar golden

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران