بهترین پیتزاهای هوشی مین را در این ۸ رستوران میل کنید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین پیتزاهای هوشی مین را در این ۸ رستوران میل کنید

ویتنام یکی از رویایی‌ترین و جادویی‌ترین نقاط دنیاست که باید پا به آن گذاشت و خوش گذراند. کشوری جذاب با جنگل‌های دلبرانه و مردمانی چشم بادامی. کشوری بی‌نظیر برای اقامت‌های خاطره‌انگیز در خاص‌ترین نقاط جهان. کشوری که جاهای بکر و دست نخورده زیاد برای بازدید دارد . ویتنام یکی از برترین نقاط جهان برای سفرهای عاشقانه و رمانتیک به حساب می‌آید. در سفرتان با تور ویتنام به این کشور اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها برای نوش جان کردن خوشمزه‌ترین پیتزاها هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران معروف هوشی مین برای نوش جان کردن انواع پیتزاها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که هم در یک سفر خانوادگی مناسب شما هستند و هم در یک سفر مجردی.

 


۱- Pizza 4p’s Ben Thanh


یک رستوران لاکچری که بهترین پیتزاهای ویتنام را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که پنیرهایش را خودش تهیه می‌کنید و به همین سبب پیتزاهایش از خاص‌ترین و خوشمزه‌ترین پیتزاهای هوچی مین به حساب می‌آید. رستورانی که در منویش پیتزاهای متنوعی وجود دارد. البته پیتزاهایی که قیمت‌شان اندکی گران است و اگر با بودجه‌ی کم و تور ارزان  ویتنام سفر کرده‌اید این رستوران را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است. روزهای یکشنبه نیز تا ساعت ۱۰:۳۰ شب از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

 

 معرفی برترین رستوران‌های لاکچری ویتنام 

 

 

Pizza 4p’s Ben Thanh

 


۲- Pendolasco


اگر عاشق پیتزاهای ایتالیایی هستید این مکان در هوشی مین بهترین جایی است که برای نوش جان کردن آنها می‌توانید تشریف ببرید. جاییکه در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و صاحب آن یکی از سرآشپزان معروف ایتالیایی به حساب می‌آید. جاییکه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از مهمانانش پذیرایی می‌کند و انواع پیتزاهای ایتالیایی را با نان‌ها و پنیرهای درجه یک به همراه چاشنی‌های فوق‌العاده سرو می‌کند.

 

 

 

Pendolasco

 


۳- Espy Pizza


یک رستوران فوق‌العاده برای آنهایی که عاشق فست‌فودها و پیتزاهای آمریکایی هستند. رستورانی که در کنار پیتزاهایش سس‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند و همین امر سبب شده است محبوبیت زیادی در میان افراد داشته باشد. در سفرتان به هوشی مین اگر رژیم غذایی خاصی دارید و یا نمی‌خواهید ورزن اضافه کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران مراجعه نفرمایید.

 

 بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام 

 

 

Espy Pizza

 


۴- Italian’s Homemade Pizza


در یک مکان گرم و صمیمی که دکورش حال و هوایی خاطره‌انگیز دارد و نوستالژی برای مشتریانش می‌آفریند رستورانی در هوشی مین واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید پیتزاهای خوشمزه نوش جان کنید. رستورانی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ نیمه شبه به روی مشتریانش باز است و برای نوش جان کردن تمامی وعده‌های غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که جزو قدیمی‌های هوشی مین به حساب می‌آید.

 

 

Italian’s Homemade Pizza

 


۵- La Hostaria Restaurant


یک رستوران گرم و صمیمی برای آنهایی که عاشق فست فودها و پیتزاها هستند. رستورانی که درهایش در طول روز یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و بار دیگر برای وعده‌ی غذایی شام به روی مشتریانش باز می‌شود. رستورانی که در میان گردشگران محبوبیت‌ مناسبی دارد و نامش در زبان‌ها زیاد می‌چرخد.

 

 ۱۳ اپلیکیشن کاربردی که در سفر به ویتنام به کارتان می‌آید 

 

 

La Hostaria Restaurant

 


۶- Vittorio


اگر کوله گرد هستید این مکان یکی از جالب‌ترین مکان‌های هوشی مین برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی به حساب می‌آید. جایی گرم و صمیمی که به نوعی پاتوق کوله گردان است و قیمت غذاهایش چندان گران نیست. جاییکه پیتزاهای سبزیجات و یا گوشتی خوشمزه در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Vittorio

 


۷- Pizza & Bia


یک رستوران عالی که به غیر از سه‌شنبه‌ها در تمامی روزهای هفته درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که در کنار انواع پیتزاها می‌توانید پاستاهای مختلف را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش مناسب است و اگر به صورت خانوادگی با تور ویتنام به هوچی مین سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حداقل برای صرف یک وعده‌ی غذایی به آن مراجعه کنید. رستورانی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

  ۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

 

 

Pizza & Bia

 


۸- Oliver Pizza


یک رستوران درجه یک با یک سرآشپز منحصر به فرد. سرآشپزی که عاشق پیتزاست. کسی به نام اولیور که انواع مختلف پیتزاها را می‌شناسد و با توجه به ذائقه‌ی شما بهتان پیشنهادهای ویژه می‎‌دهد. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته به روی مشتریانش باز است و شما برای نوش کردن وعده‌های غذایی ناهار و یا شام خود می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

Oliver Pizza

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران