نها ترانگ ، مروارید کم‌تر شناخته شده ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
نها ترانگ ، مروارید کم‌تر شناخته شده ویتنام

سواحل ماسه‌ای گرم، مناظر سرسبز دیدنی، آب‌های آبی لاجوردی، و همچنین کوه‌های باشکوه از زیبایی‌های دیدنی خیره‌کننده‌ای هستند که دلایل کافی برای سفر را به گردشگران می‌دهند. نها ترانگ شهر ساحلی و یکی از مرواریدهای واقعا زیبای ویتنام است که بین گردشگران کم‌تر شناخته شده است. با این همه نها ترانگ بهشت کوهنوردان و غواصان شناخته می‌شود. اگر قصد سفر با تور ویتنام را دارید بهتر است نها ترانگ را هم مد نظر داشته باشید. ما در اینجا دلایل برجسته سفر به این شهر را بررسی می‌کنیم.

 

 

سواحل شگفت‌انگیز

ساحل شگفت‌انگیز نها ترانگ به طول ۶ کیلومتر در حاشیه دریا به شکل هلال گسترده شده است. خلیج‌های این ساحل که از زیباترین خلیج‌های دنیا شناخته می‌شوند به راحتی از مرکز شهر قابل دسترسی هستند.شما می‌توانید در امتداد درختان نخل قدم بزنید و زیر سایه آن‌ها بساط پیک‌نیک به پا کنید. عصرها مردم به ساحل می‌روند و به استراحت می‌پردازند. غروب خورشید یکی از جذاب‌ترین چیزهایی‌ست که می‌توانید در ساحل این منطقه به تماشایش بنشینید. به علاوه در طبقه ۴۵ام هتل هاناوا کافه‌ای روسقفی قرار دارد که مناظر ۳۶۰ درجه زیبایی از شهر را در دسترس شما قرار می‌دهد. از اینجا شما می‌توانید سفر روزانه‌ای به دا لات را هم ترتیب بدهید و در قلب ویتنام تجربه رفتن به فرانسه را داشته باشید. دا لات که پاریس کوچک شهرت دارد منطقه استعماری فرانسوی با آب و هوایی فوق‌العاده است.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

 

 

 نها ترانگ

 

 

حمام گل

بعد از یک روز ساحل‌گردی وقت آنست که خودتان را در گل خشگ کنید و از دست ماسه‌ها خلاص شوید. شاید حمام گل کمی عجیب به نظر برسد اما محلی‌ها معتقدند این گل برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و مفصلی مفید و شفابخش است. یکی از معروف‌ترین حمام‌های گل ویتنام  در نها ترانگ Thap Ba Spa است که درمان‌های تخصصی‌اش را با ارزان‌ترین قیمت‌های ارائه می‌دهد. یکی از بهترین تجارب شناخت مردم بومی رفتن در دل زندگی‌هاست. شما می‌توانید در استخر عمومی که مردم محلی به آن می‌روند، بروید. اما اگر به دنبال حریم خصوصی هستید می‌توانید وان خصوصی بگیرید.

 

 بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

 

 

 نها ترانگ

 

 

پو ناگار چام

پو ناگار چام از نقاط اصلی شهر است که به گردشگران دفعه اولی توصیه می‌شود حتما از آن دیدن کنند. این سازه تاریخی یکی از بهترین نمونه‌ها برای دیدن فرهنگ و تاریخ مردم شهر است. این سازه بین قرون ۷ تا ۱۲ میلادی در دوره سلطنت تاریخی چامپا بنا شده است. بعدها این معبد به الهه پو ناگار اختصاص یافت تا این که امروزه نیز معبد را متعلق به همین الهه می‌دانند. البته بودایی‌ها و چام‌ها نیز برای عبادت و بازدید به آن می‌روند. در حال حاضر بخش از معبد باقی مانده و بقیه تبدیل به خرابه‌هایی ارزشمند شده است.

 

معرفی بناهای تاریخی و میراث باستانی ویتنام

 

 

 نها ترانگ

 

 

کاخ معجزات عبادت

اگر می‌خواهید نمونه کاملی از وجود معماری فرانسوی در نها ترانگ را ببینید ببینید باید به سراغ کلیسای جامع آن بروید که در قرن ۱۹ام برای گسترش مسیحیت در این شهر ساخته شد. این کلیسای زیبا با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، برج ساعت مربعی و طراحی سبک گوتیک یکی از زیباترین معماری‌هایی‌ست که می‌توانید در نها ترانگ پیدایش کنید. این کلیسا همچنان به جامعه کاتولیک خدمت می‌کند. به علاوه ناقوس این کلیسا روزانه از ۵ صبح تا ۶:۳۰ عصر به صدا در آمده و شما را به عمق تاریخ فرانسه می‌برد.

 

 

 نها ترانگ

 

 

مادر شیرین از Vinpearl Land

این تم‌پارک آبی جذاب با ظاهر رویایی و دیزنی‌شکل خود یکی از بهترین جاها برای افراد برون‌گرا و خانواده‌‌های دارای فرزند است. این پارک آبی بسیار زیبا و چشمگیر شامل بخش‌های مختلف هیجان‌انگیزی می‌شود که می‌توان از جمله آن به چرخ و فلک بزرگ، مجتمع تفریحی مجهز و کامل و همچنین پارک آبی اشاره کرد. شما در این پارک شانس سوار شدن در طولانی‌ترین تله‌کابین دریایی دنیا به طول ۳ کیلومتر را دارید. این تله‌کابین می‌تواند انتخابی عالی برای سفر روزانه‌ای هیجان‌انگیز باشد.

 

 با این تفریح‌های هیجان‌انگیز در ویتنام آدرنالین خونتان را بالا ببرید 

 

 

 نها ترانگ

 

 

آبشارهای دل‌انگیز

ماجراجویی‌تان را برای رسیدن به آبشارهای‌ باهو در ۲۵ کیلومتری شمال نها ترانگ خرج کنید. یکی از بهترین کارها برای رفتن به این محل موتورسیکلت سواری در جاده ساحلی است. البته شما باید مقداری هزینه برای ورودی بپردازید تا بتوانید وارد جنگلی بارانی زیبا با مجموعه‌ای از درختان سرسبز چشمگیر شوید. باهو دارای سه آبشار دوست داشتنی مختلف است که فرصت‌های خوبی برای دوری از شهر و شلوغی‌هایش به مسافران ارائه می‌دهد. شما در این جنگل بارانی شانس پیاده‌روی و صعود و کاوش در اطراف آبشارها را دارید. وسایل‌تان را جمع کنید و برای پیک‌نیکی جذاب در کنار آبشار آماده شوید. مخصوصا خانواده‌های دارای فرزند نوجوان می‌توانند به این آبشارهای سه‌گانه نگاهی ویژه داشته باشند.

 

از جنگل‌های مانگرو تا بازارهای متفاوت ؛ ۵ گردش یک روزه از هوشی مین

 

 

نها ترانگ

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران