معرفی تم پارک فوق‌العاده و سرپوشیده IMG Worlds of Adventure دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی تم پارک فوق‌العاده و سرپوشیده IMG Worlds of Adventure دبی

دبی شهری پر از پارک‌های بازی و محیط‌های تفریحی است. جایی که شما بزرگ‌ترین پارک آبی جهان و چندین و چند تم پارک مختلف از شرکت‌های متنوع را در آن می‌بینید. IMG Worlds of Adventure نیز یکی از این پارک‌هاست که کاملا به صورت سرپوشیده درست شده و مساحتی به اندازه ۲۸ زمین فوتبال دارد!

 


IMG Worlds of Adventure


قبل از اینکه قدم در این دنیای شگفت‌انگیز بگذارید، حتما مطمئن شوید که کفش‌های راحتی و لباس مناسب پوشیده‌اید، چون پارک بزرگ و پر از بازی‌های مختلف است و به راحتی می‌تواند یک روز شما را در سفر با تور دبی در بر بگیرد. IMG Worlds of Adventure  دارای ۵ منطقه مختلف است که از دنیای مارول و اونجرزها آغاز شده به پارک دایناسورها در دره‌ی گمشده، دنیای کارتون نتورک، بلوار IMG و سینماهای نووو ختم می‌شود. هر کدام از این بخش‌های حال و هوا و فعالیت‌های خاص به خود را دارند که مروری به یک به یک آن‌ها خواهیم داشت.

 

گردش یک روزه از دبی به تم پارک تازه‌ تاسیس Warner Bros. World

 

 

IMG Worlds of Adventure

 


مارول


با توجه به اینکه دیزنی پارک مخصوص به خود را در دبی نساخته، IMG Worlds of Adventure تنها جایی است که شما می‌توانید تجربه بودن در یک تم پارک با محوریت مارول و اونجرزها را تجربه کنید. دو سواری مجازی در این بخش وجود دارد که یکی مربوط به فیلم اونجرز و مبارزه‌ی آن‌ها با اولترون است که شخصیت‌هایی همچون تور، اسپایدرمن، آیرون من و غیره در ان هستند و یکی سواری سه بعدی با افکت‌های مختلف و بسیار جذاب مربوط به هالک خواهد بود.
Thor Thunder Spin یکی از معروف‌ترین سواری‌های کل پارک است که شما شما را در حالی که به دور خود می‌چرخید از آسمان به زمین می‌فرستد. دو سواری کودکانه برای بچه‌ها نیز در این بخش در نظر گرفته شده که یکی تم اسپایدرمن و دیگری تم اونجرز دارد. ۴ رستوران مختلف و ۶ فروشگاه نیز این مجموعه را کامل می‌کنند تا هر چه از دنیای مارول بخواهید را در این بخش از پارک داشته باشید.

 

 

IMG Worlds of Adventure

 


دره‌ی گمشده


تم دنیای ژوراسیک همیشه از جذاب‌ترین‌ها برای تم‌پارک‌ها بوده و IMG Worlds of Adventure نیز دنیای دایناسورهای خود را در دره‌ی گمشده پدید آورد هاست. دو سواری هیجان انگیز و بسیار معروف پارک نیز در این بخش ساخته شده که یکی The Velociraptor و یکی Predator که هر دو مسیری بسیار هیجان انگیز داشته و برای کسانی که از ارتفاع می‌ترسند مناسب نیست. سواری Forbidden Territory اما برای خانواده‌ها تدارک دیده شده تا شما را از میان جنگل و دنیای دایناسورها عبور دهد. یکی دو بازی کودکانه نیز در دره‌ی گمشده هست تا کوچک‌ترها نیز از این منطقه بی‌نصیب نمانند.
رستوران‌های دره‌ی گمشده معرکه هستند. دکور عالی، غذاهای متنوع و عالی از جمله ویژگی‌های سه رتوران این منطقه است که 360 Express با تم سیاه زردش گل سرسبد آن‌ها محسوب می‌شود. ۲ فروشگاه نیز برای این بخش در نظر گرفته شده تا بتوانید کلاه، لباس، تندیس و هر چیز دایناسوری که فکر می‌کنید، تهیه نمایید.

 

معرفی پارک فکری TEPfactor دبی و نکات جالب در مورد آن

 

 

IMG Worlds of Adventure

 


کارتون نتورک


اگرچه کارتون نتورک پارک مخصوص به خود را در دبی دارد، اما منطقه‌ای خاص از IMG Worlds of Adventure هم به آن اختصای پیدا کرده تا کوچک‌ترها نیز بازی‌های خاص خود را داشته باشند. سواری ۵ بعدی Ben ۱۰ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این منطقه است و در کنارش چندین و چند بازی مناسب سنین پایین پیدا می‌شود که از سواری هیجان انگیز The Powerpuff Girls تا دنیای عجیب Adventure Time را شامل می‌شود. یک سواری خانوادگی با تفنگ‌های لیزری هم در این بخش قرار داده شده با نام The Amazing Ride of Gumball که آن هم بسیار جالب توجه است.

 

۱۰ تم پارک برتر دبی؛ شهر جاذبه‌ها و تفریح‌های گردشگری مدرن

 

 

IMG Worlds of Adventure

 


احتمالا اگر با بچه‌های کوچک به پارک آمده باشید، برای غذا خوردن و خرید همه این منطقه را ترجیه دهند. رستوران‌ها و کافه‌ها که تعدادشان به ۴۳ می‌رسد همه رنگارنگ و جذاب هستند و در بخش خرید نیز ۵ فروشگاه که یکی از آن‌ها مختص Ben 10 است، جایی عالی برای خرید اسباب بازی، لباس مبدل و هر چیزی که از دنیای کارتون نتورک بخواهید به حساب می‌آید.

 


بلوار IMG


این بلوار در واقع محل ورود و خوش آمدگویی به شمار می‌رود اما در دل خود چند بازی هیجان انگیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها The Haunted Hotel یا همان هتل رو زده است که مختلف سنین بالاتر از ۱۵ سال ساخته شده. این بازی در سبک فرار از اتاق بوده و باید به صورت چند نفره پازل‌های آن را حل کنید تا بتوانید از این هتل وحشتناک فرار کنید. ۵ رستوران بدون تم‌های کارتونی و فانتزی، ۴ فروشگاه شامل یک فروشگاه شکلات بسیار محبوب، فروشگاه وسایل ترسناک و دو فروشگاه کلی لباس و اسباب بازی در کنار مرکز عکاسی IMG این بخش را تکمیل می‌کنند.

 

پارک واقعیت مجازی دبی، بهشتی برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری

 

 

IMG Worlds of Adventure

 


سینماهای Novo


Novo یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش فیلم در تمام خاور میانه محسوب می‌شود که مجموعه‌ای ۱۲ پرده‌ای را در IMG Worlds of Adventure ساخته تا شما بتوانید در ادامه‌ی فعالیت‌های خود در این پارک جذاب، تجربه‌ی فیلم دیدن با بهترین امکانات ممکن را نیز از سر بگذرانید. طراحی محیطی سینما که مساحتی به اندازه ۵ هزار متر دارد و همگی با چراغ‌های LED زیبا آذین شده‌اند عالی است، مضاف بر اینکه سالن‌های شامل سالن‌های معمولی، سه بعدی، IMAX و البته VIP می‌شود که سالن‌های VIP معروف آن که به سرویس دهی ۷ ستاره معروفند، از جمله تجربه‌های فیلم‌ دیدنی است که تنها در دبی می‌توانید آن را امتان کنید. این را هم فراموش نکنید که تمامی پرده‌های دو بعدی از کیفیت ۴K نسل جدید بهره برده و در تمامی سالن‌ها صدای ۱۲ کاناله استفاده شده است.

 

پارک بازی موشن‌گیت دبی؛ یک تفریح هیجان‌انگیز خانوادگی

 

 

IMG Worlds of Adventure

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران